Skocz do zawartości

Cała aktywność

Otwórz wszystkie nieprzeczytane w nowych zakładkach
Oznacz wszystkie jako przeczytane
  1. Dzisiaj
  2. Dzień dobry, przyczyna może leżeć po stronie systemu operacyjnego. Proszę zweryfikować dostępne aktualizacje systemu i sterowników podzespołowych. Jeżeli są dostępne to je przeprowadzić. Można też spróbować skorzystać z dostępnych w systemie operacyjnym narzędzi do sprawdzania poprawności plików systemowych. Nie spotkałem się dotychczas z taką przyczyną. Myślę, że najprościej to zweryfikować tworząc nowego użytkownika w programie i pracując przez pewien czas właśnie na nowym koncie.
  3. Dzień dobry, mam taki problem, że w zakładce rachunki w wynagrodzeniach nie pojawia się wykaz rachunków za miesiąc styczeń i marzec a w podsumowaniu jest widoczny. W poprzednich i przyszłych miesiącach wszystko działało dobrze. Co może być tego przyczyną?
  4. Dzień dobry, mam 2 pytania 1) po ustawieniu automatów do naliczania wynagrodzeń nic się nie dzieje, w historii pojawia się informacja "brak wynagrodzeń do wygenerowania" Czy Ktoś wie jaka jest tego przyczyna? 2) jak ustawić automat do wysyłki listy płac czy rachunku? z góry dziękuję za pomoc
  5. Witam, od kilku tygodni na jednym ze stanowisk (laptopie) łączącym się do bazy subiekta występuje problem zamykania się programu. Subiekt zamyka się w losowych momentach, bez żadnego komunikatu. Pozostawia po sobie jedynie ślad w podglądzie zdarzeń: Nazwa aplikacji powodującej błąd: Subiekt.exe, wersja: 1.7220.20.5387, sygnatura czasowa: 0x62f421a7 Nazwa modułu powodującego błąd: KERNELBASE.dll, wersja: 10.0.22621.3447, sygnatura czasowa: 0x67ef8931 Kod wyjątku: 0xe06d7363 Przesunięcie błędu: 0x001498b2 Identyfikator procesu powodującego błąd: 0x0x39F8 Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x0x1DAAD9EBF9C0896 Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files (x86)\InsERT\InsERT GT\Subiekt.exe Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Windows\System32\KERNELBASE.dll Identyfikator raportu: c9ad0054-358d-46e9-b853-cd988ff52590 Pełna nazwa pakietu powodującego błąd: Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd: Problem jest o tyle dziwny że występuje nadal na tym samym stanowisku mimo tego że został tam wymieniony laptop na zupełnie inny, nowy (prosto z pudełka). A laptop który był tam do tej pory też miał tylko kilka miesięcy od zakupu, i na nim też przed wymianą próbowałem na różne sposoby naprawiać rejestry, pliki i wiele rzeczy jakie znalazłem w internecie. Aktualnie jedyne co łączy tamten laptop z tym to konto użytkownika w Subiekcie, czy możliwe że błąd w samym koncie coś takiego powoduje?
  6. Odpowiedź Pana Przemysława pozostaje wciąż aktualna. Co do wydajności programu, to temat był wielokrotnie poruszany na naszym forum, na początek zachęcam zapoznać się z sugerowanymi rozwiązaniami zawartymi w istniejących wątkach.
  7. To nie jest błąd tylko specyfika programu. Asortyment w kartotece przedstawia aktualny stan rzeczy danego indeksu asortymentu i zawiera jego aktualne dane (nazwa, opisy, symbole, pkwiu, CN, itp.). Każdy takie kartotekowy asortyment ma wewnętrzną ukrytą historię zmian w bazie danych. Na dokumentach na pozycjach w rzeczywistości są wskazywane te asortymenty historyczne, które mają także powiązanie do asortymentu aktualnego kartotekowego. Dzięki temu po zmianie kartoteki - dokumenty wstecz pozostają niezmienione (bo używają danych historycznych). No i jeszcze - program po "ponownym" wpisaniu na dokumencie pozycji pobiera dane aktualne (kartotekowe), za wyjątkiem pozycji powstałych z innych dokumentów (przy przetworzeniu lub zwrotach, korektach, itp.) - wtedy pobiera je z historycznej pozycji innego dokumentu.
  8. Dzień dobry, mam dwa problemy z asortymentem na magazynie. Problem 1. Zmieniła nam się nazwa asortymentu na magazynie. Produkt kupiliśmy, wprowadziliśmy FZ oraz PZ, co prezentuje poniższy screen. A teraz w magazynie, w produkcie o symbolu "169" mamy inną nazwę. Pozostałe dane nie zostały zmienione. Co może być tego przyczyną? Problem 2. Kupiliśmy produkt w ilości 2 sztuk. Wpisany FZ, PZ. Rozchodowaliśmy go RW na projekt, który jest realizowany. Po kilku dniach dokupiliśmy jeszcze jedną sztukę tego produktu, ale u innego dostawcy. Przy wpisie FZ wykorzystaliśmy podpowiedź (dany produkt był już wpisany, zmieniła się tylko cena zakupu tegoż produktu w porównaniu do poprzedniej, ale przy zapisie cena ewidencyjna się zaktualizowała). Z czasem zdecydowaliśmy się na wykorzystywanie zleceń serwisowych w Gestorze, dlatego wykonaliśmy powrót tych rozchodowanych pozycji na magazyn dokumentem PW i przypisanie ich do zleceń serwisowych. I teraz znaleźliśmy błąd, bo przy pierwszym zakupie towar został zapisany pod jednym symbolem (symbol "164"), a przy drugim zakupie przy wyborze zaproponowanej, znanej już przez system pozycji towar ma już inny symbol (symbol "170"). Dodatkowo na RW rozchodowany został towar o symbolu "164", a na PW pojawia się już pod symbolem "170". Druga rzecz, produkt spod symbolu "164" został pozbawiony nazwy.
  9. Proszę zobrazować schemat dekretacji, z jakiego Państwo korzystają, pozycje zapisu księgowego oraz wynikowy dekret.
  10. Dzień dobry, Przy procesie dekretacji faktur zakupu w programie Rewizor Nexo tworzy się czasem "sztucznie wygenerowana spłata" i automatycznie rozlicza rozrachunek. Robi to mimo ustawienia pola "Automatyczne rozliczanie rozrachunków" w parametrach rozrachunków na wyłączone. Znacząco utrudnia to pracę i sprawia, że zakładka rozrachunki nierozliczone nie odzwierciedla stanu faktycznego rozrachunków podmiotu. W jaki sposób wyłączyć tą funkcję dla wszystkich rozrachunków?
  11. też podbijam, ogólnie bardzo słabo to działa jeżeli firma mam więcej dokumentów.... załadowanie większej ilości dokumentów to już spory problem, wieczne restarty aplikacji brak wersji 64-bit .... parametry na serwerze praktycznie nie wykorzystywane ;/ co z tym Insert zamierza zrobić??????
  12. Tak jak napisałam Portal Biura nie wspiera rozliczeń prywatnych. Jeżeli chodzi o inne obejścia to należy mieć świadomość, że Portal Biura jest usługą powiązaną z Kontem Insert. Także stworzenie fikcyjnego podmiotu ma swoje konsekwencje w całym ekosystemie, a nie tylko na bazie lokalnej. Nie zalecałabym takiego działania.
  13. Witam. Mam problem z początkową konfiguracją oscGT, baza danych Subiekta GT jest na naszym lokalnym serwerze. Podczas instalacji konfigurator wysyła pliki do FTP, ale nie pozwala na przejście ostatniego kroku, gdzie podajemy adres do katalogu tw na stronie oraz parametry do połączenia się z bazą danych - błąd załączam. Przed modernizacją naszego serwera lokalnego wszystko działało, po zmianie serwera konfiguracja nie przechodzi.
  14. Proszę zerknąć do tematu e-Pomocy technicznej InsERT nexo – Gdzie ustawić domyślnego klienta poczty?
  15. Czy mogłabym prosić o jakąś odpowiedź w tej sprawie i jak rozwiązać ten problem?
  16. Proszę pokazać zrzut ekranu automatu z widocznymi wszystkimi sekcjami.
  17. Faktury wysyłamy z maila faktury@ Pozostałe dokumenty OF, ZK, FP - wysyłamy z własnych maili. Przy wysyłce wiadomości mail nie ma możliwości wyboru zewnętrzny klient/wbudowany. Jak to rozwiązać?
  18. Na dokumentach nazwa podmiotu się nie zmieni. Jedyne co Pan musi zrobić, to wybrać nową nazwę w filtrze serwisu W rezultacie pojawią się zapisy przypisane do tej kartoteki jeszcze ze starą nazwą, które należy odświeżyć poprzez edycję i wskazać już odpowiednią kartotekę.
  19. też już o to prosiłem, weryfikacja bez numerku jest bezwartościowa - prosta sprawa, ale ciężary ciężary
  20. niestety, ale jeżeli daje XLS albo inne formy - to mimo wszystko zawsze wysyła tylko jako PDF jakiś pomysł na ten problem? wersja 50.0.3 dziękuję
  21. Wszystko ja to rozumiem, Obecnie mam wpisane ponad 200 pozycji z tymi 3 firmami, teraz jak dodam do nazwy do usunięcia, w KPiR lub ewidencji mam dalej nazwę firmy przed zmianą. Jak zrobić na tych 200 podmiotach, aby kontrahent się zaktualizował wg aktualnej nazwy w bazie klientów ?
  22. Może Pan zamówić takie zestawienie u lokalnego serwisanta, jednak wciąż uważam, że to, co opisałem powyżej, jest w zupełności wystarczające. Jeśli w module Klienci ma Pan 3 kartoteki tego samego klienta i wie Pan, które z tych kartotek chce usunąć, może Pan w ich nazwie dodać przykładowo "do usunięcia" i w filtrze Podmiot wybrać tych klientów.
  23. Lokalny serwisant też wskazał ten kierunek ale nie umie określić czemu narzędzie przygotowane przez Insert nie działa .
  24. W tym problem, że nie mogę tak zrobić, ponieważ pokaże mi wszystkich Klientów o takich samych danych, w moim przypadku mam trzech takich samych klientów . A mi chodzi od strony kartoteki które dokumenty są przypisane do danego klienta. Jest jeszcze jedno rozwiązanie: No chyba, że możemy na tej liście wyciągnąć ID danego klienta i w tym monecie wiem że ABC (1) ma 462, ABC (2) ma 10, ABC (3) ma 265 ? Mając te dwie stałe mamy już praktycznie wszystko co mi potrzeba. Jednak czy da się to zrobić ?
  25. W takim przypadku zachęcam do kontaktu z lokalnym serwisantem.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...