Skocz do zawartości

Cała aktywność

Otwórz wszystkie nieprzeczytane w nowych zakładkach
Oznacz wszystkie jako przeczytane
  1. Z ostatniej godziny
  2. Czy pobierane są aukcje tylko trwające czy też zakończone? Allegro robi dość duże zmiany w drzewie kategorii i część gałęzi po prostu znika, podczas gdy aukcje mogą mieć nadal wskazanie na jakąś kategorię, która już nie istnieje - dotyczy to zwłaszcza zakończonych aukcji.
  3. A co w przypadku jeśli zamówienia nie są wysyłane przez sello? Jak rozumiem opłąta będzie liczona za każde takie zamówienie? Są one tam zaciągane i następnie jest wystawiana faktura w subiekcie i na tym się kończy.
  4. Dzień dobry, w takim wypadku film może Pan przesłać do nas zgodnie z procedurą wysyłki bazy danych: W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? W formularzu proszę zaznaczyć kontynuację korespondencji z InsERT pod numerem zgłoszenia INS-24490936.
  5. Proszę o informację, na jakiej wersji programu Pani pracuje? W takiej sytuacji zalecamy wyczyszczenie katalogu tymczasowego w systemie Windows na wszystkich stanowiskach komputerowych, na których występuje opisany problem. Aby to zrobić, należy wykonać następujące kroki: 1.Proszę otworzyć Eksplorator Plików w systemie Windows. 2.W pasku adresu Eksploratora proszę wpisać ścieżkę %tmp%\Insert\PortalBiura i nacisnąć Enter. 3.Proszę usunąć wszystkie pliki i foldery znajdujące się w tym katalogu. Proszę zauważyć, że czyszczenie tego katalogu jest bezpieczne i nie powinno wpłynąć negatywnie na działanie systemu czy aplikacji. Jest to standardowa procedura mająca na celu usunięcie tymczasowych plików, które mogły przyczynić się do występowania problemów. Po wykonaniu tych czynności, prosimy o ponowne sprawdzenie, czy problem nadal występuje.
  6. Tutaj już trzeba poczekać na kogoś z InsERTu. Osobiście nie mam integracji bezpośredniej z DPD więc nawet nie mam opcji zajrzenia tam.
  7. Po aktualizacji program powinien brać pod uwagę przy wyświetlaniu komunikatu tylko urlopy na żądanie bez względu na to, w której wersji zostały wprowadzone. Przed aktualizacją należy pilnować limitu samodzielnie.
  8. Nie, serwer jest inną maszyną, na której nikt nie pracuje. Serwer restartowałem. Generalnie to działało i przestało. Dziś odkryliśmy, że nowo dodane serwisowane urządzenie zachowuje się poprawnie - problem jest tylko z tymi dodanymi wcześniej. Archiwizacji i dearchiwizacji spróbuje po południu.
  9. Funkcjonalność opiera się o języki SQL i LINQ – zapewne w internecie można znaleźć poradniki dotyczące tworzenia zapytań, natomiast firma InsERT nie ma gotowych tutoriali w tym zakresie. Oczywiście można się opierać o przykład przedstawiony w pierwszym z przesłanych artykułów. Dodam, że opis struktury bazy danych InsERT nexo dostępny jest w SDK: InsERT nexo – Co to jest i skąd pobrać SDK (Szczegółowa Dokumentacja Techniczna)? a w razie problemów z przygotowaniem odpowiednich zapytań można skorzystać z pomocy naszych serwisantów: Znajdź serwisanta – InsERT nexo
  10. Dzisiaj
  11. Dziękuję za błyskawiczną odpowiedź! Faktycznie wydawało mi się, że taka opcja była ogłaszana (a nie zauważyłem, że nie zaktualizowałem Subiekta do wersji 50, więc jej nie widziałem :)) Czy są dostępne jakieś poradniki/instruktaże w zakresie pisania zapytań do raportów, czy tutaj już trzeba szukać pomocy programisty?
  12. Dzień dobry, czy stacja ABUK-DELL pełni rolę serwera? Jeżeli nie, to proszę zweryfikować czy po jej wyłączeniu problem nadal występuje. Jeżeli tak, proszę zweryfikować czy po archiwizacji podmiotu i odtworzeniu jego kopii, na kopii podmiotu udaje się wykonać operację.
  13. Dzień dobry, Wygenerowałam listę płac za m-c kwiecień, naliczyłam wypłaty. Okazało się, że jeden pracownik miał 3 dni NN usunęłam wypłatę dla 1 pracownika, naniosłam NN w ewidencji, przy naliczaniu wypłaty wyskoczył nieoczekiwany błąd, przy zamykaniu systemu zapytało mnie o archiwizację - nie zrobiłam - kopia robi się w nocy, informatycy przywrócili mi zapisy z nocy. Dzisiaj usunęłam wypłatę dla wszystkich, aby zrobić od nowa. Nie mogę w ogóle naliczyć nieokreślony błąd. Usunęłam z ewidencji dla pracownika NN - nadal to samo. Proszę o pilną pomoc. Co mogę jeszcze sprawdzić dlaczego tak się dzieje?
  14. Dzień dobry, program Subiekt nexo umożliwia dodanie własnych kolumn do istniejących raportów. Opis funkcjonalności zamieszczono w poniższych artykułach e-Pomocy technicznej: InsERT nexo – Jak dodać własną kolumnę do raportu lub widoku w programie? Własne kolumny w InsERT nexo
  15. Dzień dobry, w kwestiach związanych z rozwiązaniami zewnętrznymi zalecamy kontakt z naszymi serwisantami, bądź z dostawcą rozwiązania. Listę punktów serwisowych można znaleźć poniżej: Znajdź serwisanta – InsERT nexo
  16. Dzień dobry, temat wciąż mamy na uwadze, natomiast termin wdrożenia funkcjonalności nie został określony.
  17. Oh, chodzi o bezpośrednią integrację z DPD. Spoglądałem u siebie na DPD w integracji WzA i tam jest taka opcja.
  18. Dzień dobry, w Subiekcie Nexo mam stworzone 4 kategorie dla dokumentów sprzedaży (sprzedaż stacjonarna, sprzedaż b2b, sprzedaż internetowa i sprzedaż targowa). Aktualnie, żeby zebrać dane sprzedaży w każdej kategorii, muszę wygerować 4 raporty i każdy oddzielnie zapisać, a potem wkleić do arkusza controlingowego w Excelu. Czy istnieje sposób, żeby do raportu Sprzedaż wg asortymentu dodać kategorię dokumentu i grupować asortyment wg kategorii? Ewentualnie czy jest jakiś prosty sposób na stworzenie własnego raportu?
  19. Witam, po aktualizacji do wersji 1.79 SP1 HF3 (1.7913.13.5993) podczas próby wygenerowania pliku JPK VAT-7M wyskakuje pusty ekran jak w załączonym screenie. Na innym stanowisku jest to samo. Resetowany komputer, nadal to samo. Jeśli wybiorę metodę kasową, to kolejny ekran wyświetla się prawidłowo. Problem dotyczy wyłącznie metody memoriałowej.
  20. Czy chodzi o to? Jeśli tak, usługi dodatkowe można wybrać w Sposobach dostawy paczek w konfiguratorze.
  21. Wczoraj
  22. Witam Czy można połączyć program z zewnętrznym systemem typu allianz do sprawdzania klientów jeżeli chodzi o wiarygodność płatniczą? Wiem że jest nakładka na generowanie raportów dla Allianz (hermes kiedyś) Ale chciałbym aby z bazy allianz pojawiały się wiarygodności płatnicze w subiekcie przy naciśnięciu F7 lub podobnej opcji
  23. Jak w temacie, jak ustawić parametry aby wystawiał się list z dokumentami zwrotnymi?
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...