Skocz do zawartości

SELLO_35121

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

SELLO_35121's Achievements

0

Reputacja

  1. U mnie ten sam problem. W edytorze wszystko działa jak należy podczas wydruku "dany klucz nie był obecny w słowniku". Przejrzałem wszystkie zaznaczone przesyłki i nie zauważyłem nieprawidłowości. Jakieś sugestie?
  2. U mnie to samo. Mało tego pojawił się problem z wydrukami w module paczki.
  3. Czy podczas przeprowadzania aktualizacji uruchomione jest na innej stacji Sello lub inny program korzystający w tym czasie z bazy? Gdy inicjujesz proces konwersji nikt inny nie może mieć dostępu do bazy.
  4. Potwierdzam. U mnie to samo. Opcja słownika jest włączona. Zauważyłem również, że podczas odpisywania na maila po skopiowaniu sformatowanego w html tekstu (nagłówek i stopka z wiadomości automatycznej) i wklejeniu go kilka linijek wyżej całkowicie usuwa formatowanie i trzeba cudować. Wejść w maila - skopiować formatowanie - wyjść Wejść ponownie - kliknąć odpowiedz - wklej i dalej można edytować. Jest to uciążliwe.
  5. Mógłby mi ktoś łopatologicznie wytłumaczyć jak się z tego korzysta? Wciskam we wszystkich w tym np. w module transakcji F2, ale nic się nie dzieje. ... Przycisk F2 jest sprawny
  6. Odgrzewam kotleta, gdyż nie mogę się doszukać nigdzie jak uzupełnić te dwie kolumny. Mógłby mnie ktoś pokierować?
  7. Sello_user, zmieńmy punkt widzenia. Powiedz mi proszę, skąd mamy wiedzieć czy kupujący nie próbuje nas naciągnąć? Dokładnie. Zawsze mówimy, że dopłacając te kilka złotych wszyscy śpią spokojnie - cała droga przesyłki jest wtedy rejestrowana i wiadomo co, gdzie i kiedy i wszystko dociera na czas. Zazwyczaj to skutkuje.
  8. Nasz klient - nasz pan. Chce listem zwykłym to nadajemy listem zwykłym. Chce paczkomat to ma paczkomat. Do tej pory próbowaliśmy już różnych metod. Np. "potwierdź w mailu zwrotnym, że chcesz zwykły i tylko wtedy wyślemy". Często ludzie to ignorują i transakcja się wydłuża, a później pretensje bo miała być wysyłka w 24h. Więc zrezygnowaliśmy z tego. Zazwyczaj kiedy zaraz po otrzymaniu wpłaty w osobnym mailu tłumaczyliśmy konsekwencje (że giną, że długo, że brak odpowiedzialności, że nie mamy żadnego potwierdzenia itd. ) i wysyłaliśmy razem z mailem formularz dopłaty sposób ten się sprawdzał - ludzie dopłacali do rejestrowanego te kilka złotych. Zupełnie się z wami zgadzam, ale sortowanie po "Cenie z dostawą" jest zabójcze, jak zresztą cały rynek Allegro. O atrakcyjności oferty decydują często właśnie koszty wysyłki. Jakość obsługi i cała reszta jest na dalszym miejscu - pierwsze=cena. Co innego gdyby allegro porównywało te same formy wysyłki np. po "Cenie z dostawą kurierem" wtedy byłoby to uczciwe, a tak, gdy zaoferuję tylko wysyłkę kurierem za 16 to się nie liczę bo list zwykły kosztuje 2,50 i różnica jest dla mojej oferty dyskwalifikująca. Po prostu jej nie widać. O tym informuje sello. Kiedy ktoś mówi, że nie otrzymał po prostu mu współczuję. Odsyłam do info gdzie napisane "nie bierzemy odpowiedzialności" i podpieram się ilością pozytywnych komentarzy. Wiedział na co się godzi, a moje sumienie czyste, bo paczkę faktycznie wysyłamy. W przypadku droższych przedmiotów nie wysyłamy ich listem zwykłym. Opcja ta jest usunięta z cennika. Oferujemy ją tylko dla przedmiotów za te kilka/kilkanaście zł.
  9. Idąc tym tokiem myślenia najlepiej zostawić tylko kuriera, bo najwygodniej - przyjedzie odebrać przesyłki o stałej godzinie i dostarczy szybko. Chcąc jednak konkurować ceną musimy oferować pozostałe formy wysyłki. Według mnie sporo ludzi jest po prostu nieświadomych i myli list zwykły z listem rejestrowanym. Kiedy kupujący widzi w treści opisu słowo klucz "nie bierzemy odpowiedzialności" automatycznie szuka dziury w całym. Po co dodatkowo stresować go przed zakupem? Informacje mamy umieszczoną w wiadomości nadawanej po utworzeniu transakcji, ale chcieliśmy ją bardziej spersonalizować. Nie wysyłać info do każdego, a jedynie do osób zainteresowanych tą formą wysyłki. Bartku jakiś pomysł? Mogę utworzyć odpowiedni szablon wiadomości, wybierać konkretne transakcje i ręcznie go rozsyłać. Pytanie jak to zautomatyzować?
  10. Witam Chciałbym, aby po wybraniu przez kupującego w FOD formy wysyłki jako list zwykły tworzyła się wiadomość automatyczna o treści "Nie polecamy - sugerujemy dopłatę do przesyłki rejestrowanej - link do dopłaty" Może ktoś zna rozwiązanie?
  11. Nokaut. Miesiąc opóźnienia między zapowiadanymi wersjami. Miałem cichą nadzieję, że to przez tą funkcjonalność. Jestem rozczarowany. Przez jej brak w niektórych sytuacjach korzystanie z Sello jest toporne. Wydaje mi się, że nie ja jeden z utęsknieniem wyczekuję tej poprawki. Bartku, czy da się nadać jej status "EXTRA High"?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...