Radek A 6 Napisano 19 Października 2015 Udostępnij Napisano 19 Października 2015 w Łączenie z systemem sprzedaży 0x8004132B Przy próbie grupowania transakcji dla nowo dodanego pracownika, wyskakuje błąd: InsERT_Driver: Łączenie z systemem sprzedaży: Nieudane łączenie: Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne: Nieudane logowanie do systemu Subiekt GT (0x8004132B) Użytkownik ma swój odpowiednik dodany w zew. systemie sprzedaży i może drukować paragony do innych transakcji, błąd jest tylko przy próbie grupowania. Czyżby brakuje jakiś uprawnień w Subiekcie? Obecnie ma takie: Dokumenty Dokumenty - Dodaj na podstawie Dokumenty Dokumenty - dodawanie pozycji do faktury detalicznej Dokumenty Dokumenty - Wywołaj skutek magazynowy Dokumenty Dokumenty - zmiana cen i wartości pozycji Dokumenty Dokumenty - zmiana płatności Dokumenty Dokumenty - zmiana poziomu i rodzaju cen Finanse Dokumenty kasowe - Dodaj KP Finanse Dokumenty kasowe - Dodaj KW Sprzedaż Faktury sprzedaży - Dodaj fakturę detaliczna Sprzedaż Faktury sprzedaży - Dodaj fakturę sprzedaży Sprzedaż Faktury sprzedaży - Drukuj Sprzedaż Faktury sprzedaży - URUCHOM MODUŁ Główne Handel - URUCHOM PROGRAM Główne Handel - Zmiana magazynu Główne Kategoria - Dodaj/Popraw/Usuń Kartoteki Kontrahenci - Dodaj / Powiel Kartoteki Kontrahenci - Dodaj kontrahenta jednorazowego Kartoteki Kontrahenci - Możliwość ustawienia dla kontrahenta braku opiekuna Kartoteki Kontrahenci - Popraw Kartoteki Kontrahenci - Popraw / Usuń kontrahenta, którego opiekunem jest inny użytkownik Kartoteki Kontrahenci - Popraw / Usuń kontrahenta, który nie ma przypisanego opiekuna Kartoteki Kontrahenci - URUCHOM MODUŁ Sprzedaż Korekty sprzedaży - Dodaj Sprzedaż Sprzedaż detaliczna - Dodaj paragon Sprzedaż Sprzedaż detaliczna - Dodaj paragon fiskalny Sprzedaż Sprzedaż detaliczna - Dodaj paragon imienny Sprzedaż Sprzedaż detaliczna - Drukuj Sprzedaż Sprzedaż detaliczna - URUCHOM MODUŁ Główne System - Archiwizacja Główne System - Podgląd dokumentu (F9) Główne System - Pokaż dokument / pozycję Kartoteki Towary i usługi - Popraw Kartoteki Towary i usługi - URUCHOM MODUŁ Główne vendero - URUCHOM MODUŁ Główne vendero - Zamówienia do realizacji - URUCHOM MODUŁ Główne vendero - Zamówienia do zapłaty - URUCHOM MODUŁ Magazyn Wydania magazynowe - URUCHOM MODUŁ Magazyn Wydania magazynowe - Wypisz paragon Magazyn Wydania magazynowe - Wypisz paragon imienny Zamówienia Zamówienia od Klientów - Dodaj Zamówienia Zamówienia od Klientów - Popraw Zamówienia Zamówienia od Klientów - URUCHOM MODUŁ Zamówienia Zamówienia od Klientów - Zrealizuj Sprzedaż Zwroty detaliczne - Dodaj Sprzedaż Zwroty detaliczne - Drukuj Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 20 Października 2015 Udostępnij Napisano 20 Października 2015 w Łączenie z systemem sprzedaży 0x8004132B Błąd mówi o nieudanym logowaniu, więc najprawdopodobniej chodzi o niepoprawne hasło wpisane w konfiguracji parametrów systemu sprzedaży w Sello. Sprawdź czy na pewno chodzi o tego samego użytkownika, być może opiekun transakcji jest inny i to na niego Sello próbuje się logować do Subiekta. Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 20 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2015 w Łączenie z systemem sprzedaży 0x8004132B Jeśli byłoby złe hasło to czy mógłby drukować paragony? Bo teraz może, tylko grupowanie nie idzie... Opiekunem we wszystkich transakcjach jest "szef" Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 21 Października 2015 Udostępnij Napisano 21 Października 2015 w Łączenie z systemem sprzedaży 0x8004132B W takim razie nie mam pomysłu, dlaczego taki komunikat się pojawia. Sprawdź jeszcze, czy w konfiguracji użytkowników na pewno każdy użytkownik Sello jest powiązany z użytkownikiem Subiekta i ma podane hasło do Subiekta (jeśli posiada). Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 21 Października 2015 Udostępnij Napisano 21 Października 2015 w Łączenie z systemem sprzedaży 0x8004132B Jeśli jest to związane z grupowaniem to daj mu jeszcze: -zamówienia od klientów drukuj, -i poszukałbym jeszcze w uprawnieniach finansowych takie jak usuwanie zaliczek, usuwanie/księgowanie wpłat, itp. - w Subiekcie te uprawnienia są mocno powiązane ze sobą. Można jeszcze popróbować realizować ZK w Subiekcie, itp. z tego użytkownika i zobaczyć czy wyskoczą jakieś komunikaty braku uprawnień. Restart kompów i zobacz czy coś z tego pomoże. Cytuj Link to postu
Radek A 6 Napisano 27 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2015 w Łączenie z systemem sprzedaży 0x8004132B - zamówienia od klientów drukuj -dodane każdy użytkownik ma swój odpowiednik w subiekcie, hasła sprawdzone. Pracownik może realizować zamówienia ZK w Subiekcie. Co to może jeszcze być? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 29 Października 2015 Udostępnij Napisano 29 Października 2015 w Łączenie z systemem sprzedaży 0x8004132B Chyba jedyne wyjście to podesłać archiwa baz Subiekta i Sello do sprawdzenia. Pod adresem sello@insert.com.pl można uzyskać informacje jak to zrobić. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 29 Października 2015 Udostępnij Napisano 29 Października 2015 w Łączenie z systemem sprzedaży 0x8004132B Jak znajdziecie co to za uprawnienie to dajcie znać dla potomnych. Cytuj Link to postu
Piotr B 0 Napisano 11 Maja 2018 Udostępnij Napisano 11 Maja 2018 w Łączenie z systemem sprzedaży 0x8004132B (edytowane) Mam identyczny problem przy próbie grupowego wystawienia dokumentów końcowych. Pojedyncze dokumenty mogę wygenerować, ale przy grupowych mam ten błąd. wersja sello 1.26.1.2585 InsERT_Driver: Łączenie z systemem sprzedaży: Nieudane łączenie: Połączenie z zewnętrznym systemem niedostępne: Nieudane logowanie do systemu Subiekt GT (0x8004132B) Edytowane 11 Maja 2018 przez Piotr B Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 11 Maja 2018 Udostępnij Napisano 11 Maja 2018 w Łączenie z systemem sprzedaży 0x8004132B Proszę sprawdzić opiekunów transakcji, jeśli są różni to w parametrach połączenia z systemem sprzedaży zweryfikować czy maja wpisane poprawne hasła do Subiekta GT. Cytuj Link to postu
Anna Michalak 3 Napisano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 w Łączenie z systemem sprzedaży 0x8004132B Mam ten sam błąd, Panowie i co sie okazalo u Was ? co było przyczyną ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2018 w Łączenie z systemem sprzedaży 0x8004132B Proszę sprawdzić w parametrach systemu sprzedaży w Sello, czy wszyscy użytkownicy Sello są poprawnie powiązaniu z użytkownikami Subiekta - dotyczy to również haseł. Jeśli w Subiekcie została zastosowana polityka zmiany haseł (nowa funkcja w związku z RODO) to przy każdej zmianie hasła w Subiekcie trzeba również zaktualizować to hasło w Sello. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.