Darek 0 Napisano 20 Października 2015 Udostępnij Napisano 20 Października 2015 w Problem zamykania się Sello Witam .. Używam Sello od wielu lat i po długim czasie nagromadziło się sporo błędów które trudno było odkręcić, że przy okazji nowej wersji (1.19) postanowiłem po aktualizacji załozyć po prostu nową bazę i zacząć wszystko "na czysto". Program zainstalował się bez problemu, dodałem istniejące konta które prowadzimy od dawna w firmie (7 kont), wszystko skonfigurowałem, pościągałem trochę zakończonych aukcji, aukcje bieżące, powiązałem z towarami i mozna by powiedzieć wszystko zaczęło pracować idealnie. Poza jednym ! Program po kilkunastu minutach, nieraz po trochę dłuższym czasie, ale nigdy nie dociągnął godziny po prostu przestaje działać. Jest informacja systemowa , że program nie odpowiada i czy go zamknąć ... Zamykam, startuję i po pewnym czasie to samo. W międzyczasie wszystko wykonuje prawidłowo, w raporcie nic nie widać co by go zatrzymywało no i ..... po prostu brakuje mi punktu zaczepienia. Działa na serwerze Windows 2008, MS SQL w wersji 2008 pełnej , program Sello v. 1.19. Na serwerze jest oczywiście też Subiekt w wersji ostatniej. Gdzie szukać rozwiązania problemu ? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 013 Napisano 20 Października 2015 Udostępnij Napisano 20 Października 2015 w Problem zamykania się Sello Witam .. Używam Sello od wielu lat i po długim czasie nagromadziło się sporo błędów które trudno było odkręcić, że przy okazji nowej wersji (1.19) postanowiłem po aktualizacji załozyć po prostu nową bazę i zacząć wszystko "na czysto". Program zainstalował się bez problemu, dodałem istniejące konta które prowadzimy od dawna w firmie (7 kont), wszystko skonfigurowałem, pościągałem trochę zakończonych aukcji, aukcje bieżące, powiązałem z towarami i mozna by powiedzieć wszystko zaczęło pracować idealnie. Poza jednym ! Program po kilkunastu minutach, nieraz po trochę dłuższym czasie, ale nigdy nie dociągnął godziny po prostu przestaje działać. Jest informacja systemowa , że program nie odpowiada i czy go zamknąć ... Zamykam, startuję i po pewnym czasie to samo. W międzyczasie wszystko wykonuje prawidłowo, w raporcie nic nie widać co by go zatrzymywało no i ..... po prostu brakuje mi punktu zaczepienia. Działa na serwerze Windows 2008, MS SQL w wersji 2008 pełnej , program Sello v. 1.19. Na serwerze jest oczywiście też Subiekt w wersji ostatniej. Gdzie szukać rozwiązania problemu ? Masz Windows 10? U mnie na 10-ce czasem się wyłączy. Czasem pomaga uruchomienie z uprawnieniami administratora (dodatkowo wyłączyłem automat z 'windows update' (na 10 pro można), bo czasem coś innego też szwankowało jak w tle się instalowały aktualizacje). Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 20 Października 2015 Udostępnij Napisano 20 Października 2015 w Problem zamykania się Sello Lista Porad - pkt 1.2b - w FAQ Bartka masz lokalizację plików dmp, które należy w takiej sytuacji przesłać do ST. Cytuj Link to postu
Darek 0 Napisano 20 Października 2015 Autor Udostępnij Napisano 20 Października 2015 w Problem zamykania się Sello Zacznę wierzyć w magię. to jak u dentysty, tylko napisałem post na forum , ani razu się jeszcze nie zawiesił, a do tego momentu uruchamiałem go ok 40 razy ..... niemniej dziękuję za ostatnią podpowiedź, pewnie się kiedyś wykrzaczy to skorzystam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 772 Napisano 21 Października 2015 Udostępnij Napisano 21 Października 2015 w Problem zamykania się Sello Windows Serwer różni się nieco od desktopowych wersji typu win7,8,10. Mamy kila sygnałów wcześniejszych, że na tym systemie program przestaje działać. Wynikać to może z plików systemowych DLL, które bywają w tym systemie zainstalowane w innej wersji niż w desktopowych wersjach. Zazwyczaj w plikach dmp a czasami w oknie raportowania błędu widać nazwę biblioteki powodującej problem. Można się zatem upewnić czy ta biblioteka jest zaktualizowana - ustalając wcześniej z jakiego pakietu ona pochodzi. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.