Michał Rosada 7 Napisano 17 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2016 w Sello nie wysyła wiadomości Witam, na wstępie zaznaczę, że jeżeli problem już był omawiany to przepraszam, szukałem i nie znalazłem. Wujek Google również nie jest mi obcy, ale nie umiał mi nic poradzić. Problem, z którym się borykam polega na tym, że sello nie wysyła wiadomości automatycznych, które są w skrzynce nadawczej. W logu pojawia się błąd, identyczny dla każdej wiadomości. Dane wrażliwe "wyiksowałem". Szczegóły błędu: SendEmail: DllDate: Aug 3 2011 UnlockPrefix: INSERTCOMPMAILQ Username: xxxxx Architecture: Little Endian; 32-bit Language: Visual C++ 8.0 recipients: TO: xxxxx totalCount: 1 renderToMime: createEmailForSending: xSigningAlg: sha1 createFromMimeText5: createFromMimeObject2: security: FromHeader: "xxxxx" <xxxxx@gmail.com> ToHeader: xxxxx renderToMime: Elapsed time: 0 millisec SmtpConnect: SmtpHost: smtp.gmail.com SmtpPort: 465 SmtpUsername: xxxxx SmtpSsl: 1 StartTLS: 0 SmtpAuthMethod: LOGIN Need new SMTP connection SMTP_Connect: Connecting to SMTP server smtp.gmail.com:465 smtp_host: smtp.gmail.com smtp_port: 465 smtp_user: xxxxx auth-method: LOGIN ConnectTimeoutMs: 30000 calling ConnectSocket2 AddrInfoList: AddrInfo: ai_flags: 0 ai_family: 23 ai_socktype: 1 ai_protocol: 0 ai_addrlen: 28 ai_canonname: (NULL) AddrInfo: ai_flags: 0 ai_family: 2 ai_socktype: 1 ai_protocol: 0 ai_addrlen: 16 ai_canonname: (NULL) AddrInfo: ai_flags: 0 ai_family: 2 ai_socktype: 1 ai_protocol: 0 ai_addrlen: 16 ai_canonname: (NULL) Connect using IPV4. ipAddress1: xxxxx myIP_3: xxxxx myPort_3: 64771 connect successful. clientHelloMajorMinorVersion: 3.1 buildClientHello: majorVersion: 3 minorVersion: 1 numRandomBytes: 32 sessionIdSize: 0 Co może być przyczyną problemu? Proszę o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 18 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 w Sello nie wysyła wiadomości Log wygląda na urwany a dobrze by było zobaczyć jego końcówkę. Są tutaj dwa rozwiązania. Możemy wziąć bazę "na warsztat" i zobaczyć dlaczego wiadomości nie wychodzą, albo przygotować specjalną wersję pliku do podmiany, który zapisze pełny log do pliku. Cytuj Link to postu
Michał Rosada 7 Napisano 18 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 w Sello nie wysyła wiadomości Ok, wypróbujmy więc może najpierw opcję numer dwa, wydaje się być mniej problematyczna. Cytuj Link to postu
Michał Rosada 7 Napisano 18 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2016 w Sello nie wysyła wiadomości Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 21 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2016 w Sello nie wysyła wiadomości Opcja numer dwa jest bardziej problematyczna dla nas, bo musimy przygotować specjalną DLLkę. Trzeba będzie na nią poczekać, bo obecnie pracujemy nad wypuszczeniem wersji 1.22. Cytuj Link to postu
Michał Rosada 7 Napisano 21 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2016 w Sello nie wysyła wiadomości Ok, w okresie okołoświątecznym pod żadnycm pozorem nie chcę kombinować nic z bazą, stąd wybór opcji numer dwa. Tak sądziłem, że mniejwięcej tak będzie brzmieć odpowiedź, tak więc oczywiście poczekam, nie ma problemu Miło byłoby jednak poznać szacowany czas, oczywiście jeżeli jest to możliwe Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 21 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2016 w Sello nie wysyła wiadomości W sumie wiele kombinacji tu nie ma. Wystarczy podesłać do nas archiwum. Wtedy jesteśmy zazwyczaj w ciągu kilku dni zająć się sprawą. Z osobną DLLką jest trudniej, bo zaangażowanych w to jest więcej osób. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 21 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2016 w Sello nie wysyła wiadomości Możesz też sprawdzić, czy Klient ma zapisany adres e-mail w kartotece klientów. Jeśli nie ma, to Sello nie wysyła maila i nie daje żadnej informacji w logach, co jest bardzo kłopotliwe, bo wymaga od użytkownika sprawdzania ręcznie, czy mail wyszedł. Cytuj Link to postu
Michał Rosada 7 Napisano 8 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2016 w Sello nie wysyła wiadomości Dzięki za odpowiedzi Problem dotyczy wszystkich klientów, tak więc o błędach w kartotece nie ma mowy, bo wszyscy klienci mają przypisane maile Proszę o informację skąd mam wziąć plik który mam podesłać, jak również gdzie go wrzucić, podeślę i nie będzie problemu Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 8 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2016 w Sello nie wysyła wiadomości Proszę podesłać maila z linkiem do tego wątku na sello@insert.com.pl, napiszemy co i jak. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.