jahrnecki 0 Napisano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2017 w Zmiana serwera z Subiektem Nexo -> brak możliwosci zmiany w Sello Witam, Zmienialiśmy serwer w firmie i odtworzyliśmy na nim archiwum subiekta Nexo. Odtworzyłem też bazę sello, zainstalowałem ją na tym samym serwerze. Jednak niestety sello w ustawieniach połączenia z systemem sprzedaży wciąż ma nazwę starego serwera i próbuje się z nim łaczyć. Niestety rozwiązania z tematu ponizej: https://forum.sello.pl/index.php?topic=649.0 Są nie do wdrożenia, bo nigdzie nie widze opcji zmień, wszelkie drzewa wyboru są nieklikalne. Czy istnieje jakieś rozwiązanie problemu? jedyne na co wpadłem to zmiana nazwy komputera na taką jaką miał poprzedni serwer, ale nie wiem czy to nie spowoduje jakichś rozjazdów baz czy innych problemów. Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2017 w Zmiana serwera z Subiektem Nexo -> brak możliwosci zmiany w Sello He, dziwne. Nie mam Nexo więc może w Nexo się nie da, ale w GT na wysokości belki z napisem "Parametry bazy danych systemu sprzedaży" jest mały link "Zmień". I tam można zmienić. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2017 w Zmiana serwera z Subiektem Nexo -> brak możliwosci zmiany w Sello He, dziwne. Nie mam Nexo więc może w Nexo się nie da, ale w GT na wysokości belki z napisem "Parametry bazy danych systemu sprzedaży" jest mały link "Zmień". I tam można zmienić. Też nie mam Nexo, ale nie wygląda to rozsądnie. Masz może na tym koncie, co jesteś tam zalogowany wszystkie uprawnienia? Cytuj Link to postu
jahrnecki 0 Napisano 7 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2017 w Zmiana serwera z Subiektem Nexo -> brak możliwosci zmiany w Sello Jestem na koncie "szef" z wszystkimi uprawnieniami. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 7 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2017 w Zmiana serwera z Subiektem Nexo -> brak możliwosci zmiany w Sello Zoba jak to jest u nas: Cytuj Link to postu
jahrnecki 0 Napisano 7 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2017 w Zmiana serwera z Subiektem Nexo -> brak możliwosci zmiany w Sello Temat do zamknięcia. Dokopałem się w SQL Management Studio do właściwej tabeli i zmieniłem dane ręcznie. 4 godziny z życia wycięte, pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 9 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2017 w Zmiana serwera z Subiektem Nexo -> brak możliwosci zmiany w Sello Nexo działa niestety inaczej niż Subiekt i tutaj tego linka nie ma. Jedyna możliwość obecnie to zmiana poprzez bazę danych. Na przyszłość podpowiem tylko, że dane te zapisane są w tabeli ep_RegData w parametrach zapsianych w kolumnie erd_Name o nazwach: ServerName, DatabaseName dla erd_RegId = 3 (nexo). Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.