Przemysław Siwek 0 Napisano 8 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2017 w SELLO IMPORT KONTAKTU DO SUBIEKT NEXO Witam czy ktoś z forumowiczów jest w stanie mi pomóc w temacie sello -> subiekt nexo ponieważ mam problem z zaciąganiem kontaktów duplikuje mi je a także to że na jakiej podstawie wypełnia pole symbol ponieważ nie mam danego kontaktu w systemie subiekt nexo a sello wstawia mi go jako nick z allegro(1) przyklad: junior(1) i skad sie bierze ta jedynka ?? a takze zalezy mi na tym aby nie duplikowało mi kontaktów Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 9 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 w SELLO IMPORT KONTAKTU DO SUBIEKT NEXO Jedynka bierze się stąd, że kontrahent o takim symbolu już w nexo jest i nie jest powiązany z klientem Sello o takim nicku. Cytuj Link to postu
Przemysław Siwek 0 Napisano 9 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 w SELLO IMPORT KONTAKTU DO SUBIEKT NEXO Bartek jest właśnie problem bo nie mam klienta o takim symbolu nicku ani jego danych w sello daję aby utworzył dokument wstepny i własnie przy otwieraniu zamowienia w nexo pojawia mi sie przy symbolu znak (1) i naprawde w bazie nie ma nikogo o tym samych danych Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 9 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2017 w SELLO IMPORT KONTAKTU DO SUBIEKT NEXO A co oznacza, że kontakty są duplikowane? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 025 Napisano 19 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2017 w SELLO IMPORT KONTAKTU DO SUBIEKT NEXO U mnie w nexo zapisany klient ma na końcu (1), jak się pojawi drugi o takim samym np. imieniu i nazwisku to ma (2). Nie zauważam u mnie duplikacji, raczej nowych klientów o takim samym symbolu ale innych pozostałych danych w kliencie. W nexo w sekcji "parametry symboli klientów" są jakieś ustawienia, mógłbyś poeksperymentwać. Ja mam "numer początkowy" jako 1, tak że wydaje się, że zawsze jakiś nr musi być na końcu symbolu. Nie wiem co będzie jak tam się wpisze 0, możesz sprawdzić u siebie (ja na żywym nexo nie będę tam nic zmieniał, żeby sprawdzić). Cytuj Link to postu
Przemysław Siwek 0 Napisano 27 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 w SELLO IMPORT KONTAKTU DO SUBIEKT NEXO Dzięki za podpowiedz ale właśnie sprawa jest tego typu że moi klienci zassani z Sello otrzymóją symbol własny dzięki nr telefonu wtedy pracując na słuchwce widzę jaki numer dzwoni wklepuję sobie go i wiem czy dzwoni nowy czy juz ktos kto kupił coś u mnie . tylko że z tego co mnie się obiło jaki bym sobie nie stworzył symbol sello tak czy inaczej ma indywidualnie swoim własnym wewnętrznym jezykiem napisane powiazanie co do klienta Cytuj Link to postu
Przemysław Siwek 0 Napisano 27 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 w SELLO IMPORT KONTAKTU DO SUBIEKT NEXO Prowadzimy swoją symbolikę klientów a także cechy ich ktore wykorzystujemy do marketingu . Każdy klient dzwoniący do nas i zamawiający ma symbol taki jak nr telefonu ( łatwiej jest go znaleść ) jak widać na zrzucie ekranu Pan Grzegorz ma juz symbol bo musiał coś kupić zaś wyżej jest zaciągnięty ponownie bo tak o nie mam wytłumaczenia dlaczego ... Dodatkowo nasi klienci maja rubrykę cecha gdzie wprowadzamy model ( sprzedajemy czesci do mercedesa ) auta jaki posiada wtedy jak przyjedzie do nas dany model np W220 tak jak u Pana Grzegorza wystepuje on otrzymuje sms o tresci ze dojechało auto taki model rok pojemnosc i wyposazenie . Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2017 w SELLO IMPORT KONTAKTU DO SUBIEKT NEXO Sprawdziliśmy to na najnowszych wersjach, czyli Subiekt nexo 15 i Sello 1.23 i tam taki problem nie występuje. Przy czym w parametrach nadawania symboli w nexo trzeba ustawić nadawanie symbolu ręcznie - aby ten przechodził z Sello. Inaczej nexo będzie nadawać symbol niezależnie od Sello. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.