plebejskie 0 Napisano 22 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 w problem z utworzeniem nowego konta Witam, W zakładce ,,zarządzanie kontami i licencjami" chciałam utworzyć nowe konto Zapłaciłam licencje przelewem tradycyjnym 2 dni temu niestety konto nie pojawilo mi sie na liście w zakładce PROSZE O POMOC :'( Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 22 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 w problem z utworzeniem nowego konta Konto w Sello dodaje się niezależnie od stanu licencji. Stan licencji powinien się zmienić po zarejestrowaniu takiej płatności przez PayU. W jaki sposób był wykonany ten przelew tradycyjny? Czy został wywołany poprzez PayU czy niezależnie? Cytuj Link to postu
plebejskie 0 Napisano 22 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 w problem z utworzeniem nowego konta Witam A może na liście mam już za wiele kont i po prostu nie mogę już dodać kolejnego? Przelew niezależnie Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 22 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 w problem z utworzeniem nowego konta Nie ma ograniczeń na liczbę kont. A na jaki numer został wykonany ten przelew? Automatyczne przydzielenie licencji zadziała tylko jeśli przelew/płatność zostanie wykonana za pośrednictwem PayU - bo tylko wtedy nasz serwer licencji otrzymuje informację o zapłacie. Przelanie kwoty na konto PayU nie przez formularz PayU lub bezpośrednio na nasze konto nie jest w żaden sposób księgowane. Należy się zatem zwrócić do PayU lub do sales@insert.com.pl (w zależności od tego gdzie przelew został zrobiony) i wyjaśnić tę sprawę. Cytuj Link to postu
plebejskie 0 Napisano 22 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 w problem z utworzeniem nowego konta a kurcze zle zrozumiałam bylo przez payu - przelew tradycyjny ale moj problem polega na tym ze nie mam na liscie tego nowego konta i nie wiem co zrobić żeby się pojawilo Cytuj Link to postu
FANEO Michał 2 Napisano 22 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 w problem z utworzeniem nowego konta Spróbuj dodać nowe konto do Sello jak się nie pojawia. Licencja powinna sama się ściągnąć jak jest wszystko z płatnością w porządku. Licencja jest przypisana do konta nie do programu na którym jest zakupione. Cytuj Link to postu
plebejskie 0 Napisano 22 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 w problem z utworzeniem nowego konta niestety nic nie działa brak nowego konta na liscie Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 22 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 w problem z utworzeniem nowego konta Ale to konto się tam samo nie pojawi. Należy je tam dodać. Jeśli ma ważną licencję to taka informacja się pojawi. Jeśli nie ma ważnej, to można dodać konto na licencji demo, a gdy licencja się przedłuży to sama zmieni status. W jaki zatem sposób została opłacona licencja jeśli jej nie ma na liście? Cytuj Link to postu
plebejskie 0 Napisano 22 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Lutego 2017 w problem z utworzeniem nowego konta Robiłam w poniedziałek tak: ZARZĄDZANIE KONTAMI I LICENCJAMI -> DODAJ NOWE KONTO ALLEGRO -> WPISUJE UŻYTKOWNIKA + HASŁO -> CHCE KUPIĆ ŻETON -> WYBIERAM LICENCJE 365 DNI -> SPOSÓB PŁATNOŚCI PAYU -> WYBIERAM PŁATNOŚĆ: PŁACE PRZELEWEM TRADYCYJNYM -> WYŚLIJ -> AKCEPTUJE REGULAMIN PAYU -> WYSKAKUJĄ DANE DO PRZELEWU Z TYTUŁEM ITP -> ROBIE PRZELEW -> KLIKAM POWRÓT DO SKLEPU -> DOSTAJE INFORMACJE: TWOJA PŁATNOŚĆ ZOSTAŁA ZAAKCEPTOWANA -> KLIKAM ZAMKNIJ -> POWRÓT DO LISTY ZARZĄDZANIE KONTAMI I LCENCJAMI -> BRAK NA LISCIE NOWO DODANEGO KONTA Gdzie popełniłam błąd? Cytuj Link to postu
plebejskie 0 Napisano 23 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 w problem z utworzeniem nowego konta Czy ktoś jest mi w stanie pomóc? Cytuj Link to postu
FANEO Michał 2 Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 w problem z utworzeniem nowego konta A ile razy próbowałeś dodawać ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 w problem z utworzeniem nowego konta Wydaje się, że nigdzie. Konto powinno się dodać. Jeśli go nie ma można spróbować dodać je jeszcze raz. Wtedy Sello powinno wyświetlić informację o ważności licencji. Czy w takim wypadku konto również się nie dodaje? Czy w bazie danych istnieją wpisane dane demo? Można to rozpoznać po tym, że na liście kont jest dodane konto o nazwie ins_demo. P.S. proszę pisać do nas mailowo w sprawie licencji na sello@insert.com.pl (podając link do tego wątku). Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 w problem z utworzeniem nowego konta No i profilaktyczny restart kompa z Sello nie zaszkodzi Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 w problem z utworzeniem nowego konta Czy ktoś jest mi w stanie pomóc? Podeślij na formu kilka screenów jak to wygląda w "konto" i "zarządzanie kontami i licencjami". Tak żebyśmi mogli sobie pooglądać jak to wygląda. Cytuj Link to postu
plebejskie 0 Napisano 23 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 w problem z utworzeniem nowego konta nie wiem czy te screeny cos Wam mówią Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 23 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 23 Lutego 2017 w problem z utworzeniem nowego konta Proszę podesłać na sello@insert.com.pl wyciąg do tego przelewu, sprawdzimy co z tą płatnością. Cytuj Link to postu
plebejskie 0 Napisano 24 Lutego 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2017 w problem z utworzeniem nowego konta wysłałam Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.