alegift 0 Napisano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2017 w problem z odbieraniem transakcji i wiadomośći Witam, Od wczoraj mam problemy z odbiorem wiadomości oraz transakcji. Wiadomości odbierane są "wyrywkowo" jedna odebrana na 4 otrzymane . Tak samo z transakcjami, dopiero po pewnym czasie są widoczne w zakładce "transakcje" niekiedy po kilkukrotnym wyłączeniu i włączeniu programu. W raportach wyświetla się info przy odbieranych transakcjach " nieprawidłowy adres" Proszę o jakieś pomysły co robić. Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2017 w problem z odbieraniem transakcji i wiadomośći A napiszesz coś więcej? Coś więcej w komunikacie "nieprawidłowy adres"? Jaki adres email? Inny? Cytuj Link to postu
Ks. Robak 314 Napisano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2017 w problem z odbieraniem transakcji i wiadomośći Napisz której wersji Sello używasz oraz najlepiej prześlij screen z komunikatem błędu. Cytuj Link to postu
alegift 0 Napisano 27 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 w problem z odbieraniem transakcji i wiadomośći Używam wersji 1.22 konto pocztowe się nie zmieniło, poproastu z dnia na dzień przestało działać prawidłowo. poniżej screen co się wyświetla Przy odbieraniu wiadomości żadna informacja o błędzie się nie pojawia są info, o rozpoczęciu pobierania z konta pocztowego potem o sprawdzeniu konta i na końcu o pobraniu wiadomości, ale ich nie pobiera Cytuj Link to postu
HotKey . 249 Napisano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 w problem z odbieraniem transakcji i wiadomośći A jak klikniesz na napis: "nieprawidłowy adres" czy wyświetla jakieś rozszerzone info ? Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 w problem z odbieraniem transakcji i wiadomośći u mnie kiedyś w trakcie pobierania pełnych danych przy transakcjach pojawiał się błąd "Nieprawidłowy adres" Niestety nie byłem w stanie zlokalizować o jaką dokładnie transakcję chodzi,a problem minął po około trzech miesiącach. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 w problem z odbieraniem transakcji i wiadomośći Czy adres podany w formularzu lub dotyczący klientam, którego Sello nie może pobrać (patrząc przez stronę Allegro) jest poprawny? Czy może zawiera coś dziwnego (dziwne znaki itp)? Cytuj Link to postu
alegift 0 Napisano 27 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 w problem z odbieraniem transakcji i wiadomośći Nie wyświetla się nic więcej poza napisem : "niepoprawny adres" Konfiguracja poczty sprawdzona ,w ustawieniach nic nie zmieniałem od miesiąca. Czy to może być zapchanie konta pocztowego ( wp.pl) usunąłem starsze wiadomości na mailu ale nie pomogło. dane transakcji które są pominięte ze względu na datę początkową są starsze niż 45 dni. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 w problem z odbieraniem transakcji i wiadomośći Pobieranie poczty i transakcji to są dwie zupełnie osobne i niezależny rzeczy w Sello. Jedyną cechą wspólną obu to ich źródło, jakim jest Allegro. 1. Czy w Sello brakuje wiadomości i transakcji dla tych samych klientów? 2. Czy wiadomości wysłane np z własnego konta są w Sello odbierane? Cytuj Link to postu
alegift 0 Napisano 27 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2017 w problem z odbieraniem transakcji i wiadomośći Nie ma wiadomości na temat sprzedanych towarów ( tzn. info z allegro na temat sprzedaży) Jedyne wiadomości jakie otrzymuje to te od klientów , żadnych automatycznych powiązanych ze sprzedażą na allegro , a transakcje są "ściągane" z dużym opóźnieniem tzn po kilkukrotnym włączeniu i wyłączeniu programu i zaimportowania wszystkich danych. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2017 w problem z odbieraniem transakcji i wiadomośći A na serwerze pocztowym są te informacje o sprzedaży od Allegro? W sensie, czy Sello ich nie pobiera czy Allegro ich nie wysyła? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.