Skocz do zawartości

Błąd połączenia z bazą Subiekta na instalacji klienckiej

Polecane posty

Witam, mam spory problem i zupełnie nie wiem jak go rozwiązać. Od jakiegoś czasu wdrażam w swojej firmie pakiet SubiektGT i Sello. Dzisiaj pojawiła się konieczność zainstalowania tego pakietu w formie klienckiej na drugim komputerze.

 

Zarówno podczas instalacji Subiekta jak i Sello - podaję poprawną ścieżkę do serwera. Połączenie działa zarówno w Subiekcie, jak i Sello. Mam dostęp do bazy, mogą edytować towary, etc. Problem pojawia się kiedy próbuję odebrać w Sello informację z Subiekta. Dostaję wtedy błąd połączenia. Błąd wyświetla się również kiedy testuję połączenie z bazą w "Zewnętrzny system sprzedaży".

 

O dziwo - na instalacji serwera to połączenie działa i jestem w stanie odbierać parametry Subiekta.

Czy ktoś spotkał się już z takim problemem? Z góry dziękuję za każdą sugestię.

Link to postu
Użytkownik forum
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...