Wiktor Perliński 3 Napisano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2017 w Błąd połączenia z bazą Subiekta na instalacji klienckiej Witam, mam spory problem i zupełnie nie wiem jak go rozwiązać. Od jakiegoś czasu wdrażam w swojej firmie pakiet SubiektGT i Sello. Dzisiaj pojawiła się konieczność zainstalowania tego pakietu w formie klienckiej na drugim komputerze. Zarówno podczas instalacji Subiekta jak i Sello - podaję poprawną ścieżkę do serwera. Połączenie działa zarówno w Subiekcie, jak i Sello. Mam dostęp do bazy, mogą edytować towary, etc. Problem pojawia się kiedy próbuję odebrać w Sello informację z Subiekta. Dostaję wtedy błąd połączenia. Błąd wyświetla się również kiedy testuję połączenie z bazą w "Zewnętrzny system sprzedaży". O dziwo - na instalacji serwera to połączenie działa i jestem w stanie odbierać parametry Subiekta. Czy ktoś spotkał się już z takim problemem? Z góry dziękuję za każdą sugestię. Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2017 w Błąd połączenia z bazą Subiekta na instalacji klienckiej Wracając do rozmowy telefonicznej Jeśli już masz prawidłowe połączenie z Subiektem w ustawieniach sello (czyli nie zgłasza błędów) to sprawdź jeszcze uprawnienia dla użytkownika na kliencie. Link to postu
Wiktor Perliński 3 Napisano 24 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2017 w Błąd połączenia z bazą Subiekta na instalacji klienckiej Usera mam na razie tylko jednego (SZEF) i posiada wszystkie uprawnienia. Połączenie już działa i temat do zamknięcia. Doraźnie pomogła zmiana ścieżki serwera z (local)/ na NAZWA_KOMPUTERA/ Link to postu
Polecane posty