Skocz do zawartości

komunikat "brak połączenia z programem sprzedaży, (...)"

Polecane posty

Cześć,

Wczoraj wykonałem aktualizację Subiekta nexo i Sello. Przy okazji "zsynchronizowałem parametry z serwisu" (Sello/narzędzia/synchronizuj parametry z serwisu).

 

Od tego momentu nie mogę wystawiać zamówień w Subiekcie. Przy próbie utworzenia zamówienia pojawia się komunikat: "brak połączenia z programem sprzedaży, połączenie jest wymagane do wykonania operacji".

 

W ustawienia/zewnętrzny system sprzedaży status połączenia to "połączony.

 

Proszę o wskazówki co mam zmienić aby usunąć problem.

komunikat.thumb.jpg.8582152c2c31b7ba4abaee924475c760.jpg

Link to postu

Nazwa bazy danych jest ta sama.

 

Przy synchronizacji z Subiektem pojawił się następujący komunikat:

 

"InsERT_nexo_Driver: Nieudane łączenie z systemem Subiekt nexo:

 

Wyjątek: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu."

 

Pytałem czy nazwa serwera jest taka sama, a nie bazy. Sprawdź w ustawienia/zewnętrzny system sprzedaży. Oczywiście - skoro aktualizowałeś - masz najnowsze sello i nexo?

Link to postu

1. Czy to nie jest ten sam problem co tutaj? Lub coś podobnego z tą transakcją? Np. w Subiekcie zostały utworzone dokumenty jeszcze przed instalacją najnowszej wersji?

https://forum.sello.pl/index.php?topic=10055.0

 

2. Czy dotyczy to każdej transakcji?

 

3. Czy dotyczy to tylko dokumentów wstępnych czy również końcowych?

Link to postu

https://ibb.co/dLtaZ5 - masz dokładnie tak samo zrobione ?

 

Sprawdź również czy masz dobrze wpisanego użytkownika oraz odpowiednie ustawiania uprawnień w nexo..

 

Tak poza konkursem powie tylko tyle że od września druga firma przechodź z nexo na subiekta :) i taki sen był w zakupie wersji pro... Strata kasy i dodatkowo mnóstwo problemów ...

Link to postu

1. Czy to nie jest ten sam problem co tutaj? Lub coś podobnego z tą transakcją? Np. w Subiekcie zostały utworzone dokumenty jeszcze przed instalacją najnowszej wersji?

https://forum.sello.pl/index.php?topic=10055.0

 

2. Czy dotyczy to każdej transakcji?

 

3. Czy dotyczy to tylko dokumentów wstępnych czy również końcowych?

 

ad. 1

Może częściowo. Okazało się, że jednak miałem Subiekta nexo pro w wersji 15.0.1. Nie mnie, został już zaktualizowany do aktualnej wersji 16.0.3.

 

Nie mniej po zaktualizowaniu SELLO nadal nie może połączyć się z systemem sprzedaży.

 

Jak mogę sprawdzić jaka jaka jest nazwa bazy danych SUBIEKTA NEXO która powinna widnieć w parametrach zewnętrznego systemu sprzedaży w SELLO?

Jeśli jest niepoprawna, jak ją zmienić ?

 

ad. 2

Problem dotyczy transakcji dla których dokumenty próbujemy tworzyć po instalacji aktualizacji SELLO.

 

Okazało się niestety także, że sello, od momentu aktualizacji, przestało nam pobierać nowo wystawiane aukcje z allegro.

 

ad.3

Problem dotyczy jedynie dokumentów wstępnych. Dokumenty końcowe wystawiamy w subiekcie na podstawie zamówień generowanych przez SELLO.

 

 

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...