Arek Kaim 0 Napisano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2017 w komunikat "brak połączenia z programem sprzedaży, (...)" Cześć, Wczoraj wykonałem aktualizację Subiekta nexo i Sello. Przy okazji "zsynchronizowałem parametry z serwisu" (Sello/narzędzia/synchronizuj parametry z serwisu). Od tego momentu nie mogę wystawiać zamówień w Subiekcie. Przy próbie utworzenia zamówienia pojawia się komunikat: "brak połączenia z programem sprzedaży, połączenie jest wymagane do wykonania operacji". W ustawienia/zewnętrzny system sprzedaży status połączenia to "połączony. Proszę o wskazówki co mam zmienić aby usunąć problem. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2017 w komunikat "brak połączenia z programem sprzedaży, (...)" Czy jesteś pewien, że po aktualizacjach sello jest podłączone do tego samego serwera co nexo? Czy pojawiają się jakieś błędy w szczegółowym raporcie? Cytuj Link to postu
Arek Kaim 0 Napisano 25 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2017 w komunikat "brak połączenia z programem sprzedaży, (...)" Nazwa bazy danych jest ta sama. Przy synchronizacji z Subiektem pojawił się następujący komunikat: "InsERT_nexo_Driver: Nieudane łączenie z systemem Subiekt nexo: Wyjątek: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu." Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2017 w komunikat "brak połączenia z programem sprzedaży, (...)" Nazwa bazy danych jest ta sama. Przy synchronizacji z Subiektem pojawił się następujący komunikat: "InsERT_nexo_Driver: Nieudane łączenie z systemem Subiekt nexo: Wyjątek: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu." Pytałem czy nazwa serwera jest taka sama, a nie bazy. Sprawdź w ustawienia/zewnętrzny system sprzedaży. Oczywiście - skoro aktualizowałeś - masz najnowsze sello i nexo? Cytuj Link to postu
itbrat ☺ 12 Napisano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2017 w komunikat "brak połączenia z programem sprzedaży, (...)" "InsERT_nexo_Driver: Nieudane łączenie z systemem Subiekt nexo: Wyjątek: Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu." Bartek, to wygląda jak BC API. Biorąc pod uwagę, że to tylko aktualizacja bez zmian parametrów. Cytuj Link to postu
Arek Kaim 0 Napisano 25 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2017 w komunikat "brak połączenia z programem sprzedaży, (...)" Nazwa serwera jest prawidłowa. Sello i nexo są zaktualizowane. Cytuj Link to postu
Arek Kaim 0 Napisano 25 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2017 w komunikat "brak połączenia z programem sprzedaży, (...)" BC API ? Niestety nie wiem gdzie znaleźć i modyfikować te ustawienia. Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2017 w komunikat "brak połączenia z programem sprzedaży, (...)" 1. Czy to nie jest ten sam problem co tutaj? Lub coś podobnego z tą transakcją? Np. w Subiekcie zostały utworzone dokumenty jeszcze przed instalacją najnowszej wersji? https://forum.sello.pl/index.php?topic=10055.0 2. Czy dotyczy to każdej transakcji? 3. Czy dotyczy to tylko dokumentów wstępnych czy również końcowych? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2017 w komunikat "brak połączenia z programem sprzedaży, (...)" Poczytaj forum w tym temacie, może coś odkryjesz: https://www.google.pl/search?q=site%3Asello.pl+nexo+%3A+Odwo%C5%82anie+do+obiektu+nie+zosta%C5%82o+ustawione+na+wyst%C4%85pienie+obiektu&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b-ab&gfe_rd=cr&dcr=0&ei=dPefWYLmEK_H8AeQtp34Ag Pytanie wymaga obecności BartKa z ST. Pewnie się wtrąci w wątek wkrótce. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2017 w komunikat "brak połączenia z programem sprzedaży, (...)" Obecność PanBanBana również mile widziana. Witamy ponownie na FS! Cytuj Link to postu
4S_ MARKET 23 Napisano 25 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2017 w komunikat "brak połączenia z programem sprzedaży, (...)" https://ibb.co/dLtaZ5 - masz dokładnie tak samo zrobione ? Sprawdź również czy masz dobrze wpisanego użytkownika oraz odpowiednie ustawiania uprawnień w nexo.. Tak poza konkursem powie tylko tyle że od września druga firma przechodź z nexo na subiekta i taki sen był w zakupie wersji pro... Strata kasy i dodatkowo mnóstwo problemów ... Cytuj Link to postu
Arek Kaim 0 Napisano 25 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2017 w komunikat "brak połączenia z programem sprzedaży, (...)" 1. Czy to nie jest ten sam problem co tutaj? Lub coś podobnego z tą transakcją? Np. w Subiekcie zostały utworzone dokumenty jeszcze przed instalacją najnowszej wersji? https://forum.sello.pl/index.php?topic=10055.0 2. Czy dotyczy to każdej transakcji? 3. Czy dotyczy to tylko dokumentów wstępnych czy również końcowych? ad. 1 Może częściowo. Okazało się, że jednak miałem Subiekta nexo pro w wersji 15.0.1. Nie mnie, został już zaktualizowany do aktualnej wersji 16.0.3. Nie mniej po zaktualizowaniu SELLO nadal nie może połączyć się z systemem sprzedaży. Jak mogę sprawdzić jaka jaka jest nazwa bazy danych SUBIEKTA NEXO która powinna widnieć w parametrach zewnętrznego systemu sprzedaży w SELLO? Jeśli jest niepoprawna, jak ją zmienić ? ad. 2 Problem dotyczy transakcji dla których dokumenty próbujemy tworzyć po instalacji aktualizacji SELLO. Okazało się niestety także, że sello, od momentu aktualizacji, przestało nam pobierać nowo wystawiane aukcje z allegro. ad.3 Problem dotyczy jedynie dokumentów wstępnych. Dokumenty końcowe wystawiamy w subiekcie na podstawie zamówień generowanych przez SELLO. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 26 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2017 w komunikat "brak połączenia z programem sprzedaży, (...)" ad. 1 / nazwa serwera przy uruchomieniu nexo nie wpisuj hasła tylko wybierz u góry 'zmień podmiot' - wtedy będziesz miał wybór serwera, oczywiście nie zmieniasz go, ale zobaczysz jak się nazywa Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 774 Napisano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2017 w komunikat "brak połączenia z programem sprzedaży, (...)" W kwestii pobierania aukcji proszę zajrzeć tutaj: https://forum.sello.pl/index.php?topic=10120.0 Jaki pojawia się teraz błąd przy próbie utworzenia ZK? Zakładam, że Sello było zrestartowane po instalacji Subiekta. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.