Krzysiek Chruściel 1 Napisano 1 Marca 2018 Udostępnij Napisano 1 Marca 2018 w Automatyczne odbieranie transakcji Witam, Od długiego czasu sello nie chce automatycznie pobierać transakcji z allegro , co może być przyczyną ustawienia niby są w porządku. załączam screeny do wglądu Cytuj Link to postu
Mamut Maniek 115 Napisano 1 Marca 2018 Udostępnij Napisano 1 Marca 2018 w Automatyczne odbieranie transakcji Czy Sello jest zalogowane na ustawionego użytkownika (tam gdzie zamazałeś na screenie czarnym pisakiem) ? Cytuj Link to postu
Krzysiek Chruściel 1 Napisano 1 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2018 w Automatyczne odbieranie transakcji Tam gdzie zamalowane to jest wybrany użytkownik na którym ma się pobierać automatycznie Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 1 Marca 2018 Udostępnij Napisano 1 Marca 2018 w Automatyczne odbieranie transakcji Czy na komputerze była zmieniana data systemowa? Jest aktualna? Cytuj Link to postu
Krzysiek Chruściel 1 Napisano 1 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 1 Marca 2018 w Automatyczne odbieranie transakcji Data/Godzina aktualna dorzucam screena z log Cytuj Link to postu
Dominik kidl 78 Napisano 1 Marca 2018 Udostępnij Napisano 1 Marca 2018 w Automatyczne odbieranie transakcji Data/Godzina aktualna dorzucam screena z log Wrzuć pełny log lub szczegóły błędu. Tam coś powinno być. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 2 Marca 2018 Udostępnij Napisano 2 Marca 2018 w Automatyczne odbieranie transakcji Po wybraniu wiersza z czerwoną ikonką błędu, na dole pojawią się jego szczegóły. Bez tego niewiele można stwierdzić. Cytuj Link to postu
Krzysiek Chruściel 1 Napisano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 w Automatyczne odbieranie transakcji Z logu tyle ile mogę wyciągnąć chyba że jest coś bardziej szczegółowego Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 w Automatyczne odbieranie transakcji Która wersja Sello jest zainstalowana? Cytuj Link to postu
Krzysiek Chruściel 1 Napisano 6 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 w Automatyczne odbieranie transakcji Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 6 Marca 2018 Udostępnij Napisano 6 Marca 2018 w Automatyczne odbieranie transakcji Proszę zaktualizować wersję do 1.25.1. Jeśli to nie pomoże to konieczne może okazać się podesłanie do nas bazy danych do analizy. Cytuj Link to postu
Krzysiek Chruściel 1 Napisano 7 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 w Automatyczne odbieranie transakcji Po aktualizacji dale ten sam błąd Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 7 Marca 2018 Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 w Automatyczne odbieranie transakcji Czy w bazie danych są dane demo wgrane przy jej zakładaniu? Czy w oknie zarządzania kontami i licencjami jest konto ins_demo? Cytuj Link to postu
Krzysiek Chruściel 1 Napisano 7 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 w Automatyczne odbieranie transakcji Niestety ale nie ma konta demo Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 7 Marca 2018 Udostępnij Napisano 7 Marca 2018 w Automatyczne odbieranie transakcji W takim razie najszybciej będzie podesłać do nas archiwum bazy do weryfikacji. Proszę w tej sprawie o kontakt na sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.