Andrzej Suchodolski 0 Napisano 28 Marca 2018 Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 w Podczas drukowania wystąpił błąd Zaczynam pracę z Sello, postawiłem serwer, wydruk paragonu z Sello już działa (ale imienny zamiast zwykłego), ale przy próbie wydruku lub podglądu listu przewozowego jest błąd. Adobe Acrobat Reader DC mam zainstalowany. Co robić? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 020 Napisano 28 Marca 2018 Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 w Podczas drukowania wystąpił błąd A masz już nr paczek w Sello? Czyli czy wysłałeś paczki do GEIS? Taki komunikat miałem, jak próbowałem drukować omyłkowo etykiety, a nie wysłałem danych do GEISa. Cytuj Link to postu
Andrzej Suchodolski 0 Napisano 28 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 w Podczas drukowania wystąpił błąd Chyba nie, jak to zrobić? Do tej pory mieliśmy Baselinker, tam były 2 kliknięcia i wychodził list z numerem Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 020 Napisano 28 Marca 2018 Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 w Podczas drukowania wystąpił błąd Najpierw WYŚLIJ/ODBIERZ > DOSTAWCY PACZEK, potem pojawiają się numery paczek GEIS w Sello i dopiero możesz drukować etykiety. Cytuj Link to postu
Andrzej Suchodolski 0 Napisano 28 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2018 w Podczas drukowania wystąpił błąd W którym miejscu mają być te numery? Jeżeli nie mam aktywnej kolumny z numerami, to jak włączyć tę kolumnę? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 020 Napisano 29 Marca 2018 Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 w Podczas drukowania wystąpił błąd Ctrl+Shift+K Cytuj Link to postu
Andrzej Suchodolski 0 Napisano 29 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 w Podczas drukowania wystąpił błąd Kolumnę już mam -dzięki, niestety nie mam numerów od Geis'a, API i nazwę użytkownika wprowadziłem, w raporcie mam: Synchronizacja paczek z serwisem Geis Parcel PL.: Brak dostępu (0x80004005) Cytuj Link to postu
Andrzej Suchodolski 0 Napisano 29 Marca 2018 Autor Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 w Podczas drukowania wystąpił błąd Mam numery :):):) Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 020 Napisano 29 Marca 2018 Udostępnij Napisano 29 Marca 2018 w Podczas drukowania wystąpił błąd Komunikat wskazuje na to, że GEIS Cię nie wpuszcza. Więc albo złe dane u Ciebie, albo muszą coś włączyć ze swojej strony. Pisząc 'nazwę użytkownika' masz na myśli 'kod autoryzacji' - bo to nie jest login do gclient'a... Cytuj Link to postu
Andrzej Suchodolski 0 Napisano 3 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2018 w Podczas drukowania wystąpił błąd Mam już listy Geis oraz Inpost, teraz Poczta Polska, przeszukałem forum i nie wiem co robić Proszę o podpowiedź od czego zacząć? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 020 Napisano 3 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2018 w Podczas drukowania wystąpił błąd Cytuj Link to postu
Andrzej Suchodolski 0 Napisano 19 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2018 w Podczas drukowania wystąpił błąd Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2018 w Podczas drukowania wystąpił błąd Wygląda na to, że paczka o "unikalnym" numerze została wczytana więcej niż raz. W dwóch różnych plikach importowanych do EN nie mogą znajdować się te same paczki. Można wyszukać w pliku eksportu ten numer GUID podany w nawiasie i ustalić która to jest paczka w Sello - i tej nie eksportować bo najwyraźniej już została zaimportowana do EN. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 020 Napisano 20 Kwietnia 2018 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2018 w Podczas drukowania wystąpił błąd Albo - np. przy robieniu testów w EN i wysyłaniu po kilka razy tego samego zbioru - opróżnić E-nadawcowy KOSZ. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.