Miłosz Juszczak 1 Napisano 9 Maja 2018 Udostępnij Napisano 9 Maja 2018 w Problem z wydrukiem etykiet Geis Dzień dobry, Po aktualizacji SELLO do wersji 1.26.0 nie mogę wydrukować etykiet firmy kurierskiej GEIS. Wydruk etykiet realizuję poprzez druki do paczki -> Geis - etykieta, po kliknięciu na przycisk drukuj nic się nie dzieje, nie działa również podgląd wydruku. Sprawdzane na komputerach z Windows 7. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 9 Maja 2018 Udostępnij Napisano 9 Maja 2018 w Problem z wydrukiem etykiet Geis A przed drukowaniem masz już nr nadania GEIS w Sello? Cytuj Link to postu
Miłosz Juszczak 1 Napisano 9 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2018 w Problem z wydrukiem etykiet Geis Numery dla przesyłek są nadane przed wydrukiem, przesyłki są widoczne na stronie geis, ale etykiet do nich w żaden sposób nie można wydrukować :/. Próbowałem również pobierać informacje od dostawców paczek ale to również nie przynosi żadnych rezultatów. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 10 Maja 2018 Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 w Problem z wydrukiem etykiet Geis Na pewno chodzi o wersję 1.26.0 a nie o 1.26.1? Czy w raporcie w pełnym logu pojawiają się jakieś błędy związane np z pobieraniem statusów paczek? Czy prócz Geisa są używane Paczkomaty? Cytuj Link to postu
Miłosz Juszczak 1 Napisano 10 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 w Problem z wydrukiem etykiet Geis Problem dotyczy wersji Sello 1.26.0 W pełnym logu nie pojawiają się, żadne błędy związane z dostawcami paczek. Używamy również Paczkomatów, ostatnio jednak nadawaliśmy jedynie paczki do geis, nie było żadnych paczek do paczkomatów. Z tego co pamiętam to etykiety geisa pobierane są/były z Ich serwerów, czy są dostępne w sello jakieś logi dotyczące komunikacji z serwerami geis? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 10 Maja 2018 Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 w Problem z wydrukiem etykiet Geis Czy paczkomaty zostały skonfigurowane do współpracy z nowym API ShipX Inpostu? Być może brak tej konfiguracji wpływa też na synchronizację z Geisem. Czy paczki w Geis tworzą się normalnie bez problemów, da się odebrać ich statusy? Proszę sprawdzić na wersji 1.26.1, bo były tam poprawki związane z drukowaniem etykiet Paczkomatów, zmienił się również fragment kodu dla etykiet Geisa. Cytuj Link to postu
Miłosz Juszczak 1 Napisano 10 Maja 2018 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 w Problem z wydrukiem etykiet Geis Aktualizacja do wersji 1.26.1 pomogła. Dziękuję za pomoc. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 10 Maja 2018 Udostępnij Napisano 10 Maja 2018 w Problem z wydrukiem etykiet Geis Dziękuję za informację. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.