Wojtek Wit 0 Napisano 15 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2018 w Nie nadaje paczek InPost Witam mam problem w działaniu sello a mianowicie nie nadaje paczek inpost . Szczegół błędu: Tworzenie paczki 11067/2018: {"status":404,"error":"routing_not_found","message":"No route matches /v1/organizations/sklep@modo24-group.com/shipments","details":{}} Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 025 Napisano 15 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2018 w Nie nadaje paczek InPost (edytowane) Zakładam, że piszesz o paczkomatach na swoją umowę (innych Sello na razie nie wspiera), więc: Czy masz najnowsze Sello, które współpracuje z nowym API Paczkomatów? Min. takie: https://www.sello.pl/2018/04/24/sello-1-26/ ? Jeśli tak, to czy ID i token jest wpisany wg wskazówek z powyższego linka? Edytowane 15 Czerwca 2018 przez MARCIN e-kupowanie.pl Cytuj Link to postu
Wojtek Wit 0 Napisano 15 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2018 w Nie nadaje paczek InPost Dokładnie chodzi mi o Inpost Paczkomaty24/7 , posiadam SELLO 1.27 a co do ID i Tokenu to są te same dane co do logowania na ich witrynie? Jeśli nie to mam dzwonić na infolinie tak? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 025 Napisano 15 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2018 w Nie nadaje paczek InPost ID i token musisz uzyskać z InPostu. To nie są dane do logowania w managerze paczek InPostu. 1 Cytuj Link to postu
Wojtek Wit 0 Napisano 15 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2018 w Nie nadaje paczek InPost Dobra dziękuje za pomoc , jestem w trakcie uzyskiwania ID i Tokenu. Pozdrawiam. Cytuj Link to postu
Wojtek Wit 0 Napisano 20 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2018 w Nie nadaje paczek InPost Witam dostałem już ID i Token , ale nadal nie nadaje mi paczek , w raporcie jest taki komunikat : Brak paczek do utworzenia w systemie zewnętrznym Geis Parcel PL Nie wiem dlaczego łączy z Geis jak chodzi o Paczkomaty. I jeszcze jedno pytanie czy moje ID to mój email? Bo taką informacje dostałem od opiekuna Inpost. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 025 Napisano 20 Czerwca 2018 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2018 w Nie nadaje paczek InPost 19 minut temu, Wojtek Wit napisał: czy moje ID to mój email ID to jest liczba. Zapewne opiekun się nie orientuje. Dopytaj. Sello łączy się i z Geisem i z Paczkomatami automatycznie. Komunikat zwrotny jest poprawny, nie masz do nich paczek Cytuj Link to postu
Wojtek Wit 0 Napisano 20 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2018 w Nie nadaje paczek InPost No pytałem od razu o Token i ID , napisał ponownie o podanie tych danych Cytuj Link to postu
Magda Balakowska 1 Napisano 15 Października 2018 Udostępnij Napisano 15 Października 2018 w Nie nadaje paczek InPost witam mam taki sam problem. Dostałam token oraz ID organizacji, wklepałam tam gdzie trzeba w sello i wyskakuje mi komunikat: {"status":404,"error":"routing_not_found","message":"No route matches /v1/organizations/sklep.decoprint@gmail.com/shipments","details":{}} Jakiś pomysł co z tym zrobić ? Cytuj Link to postu
Joseph Kratz 17 Napisano 15 Października 2018 Udostępnij Napisano 15 Października 2018 w Nie nadaje paczek InPost Się nie znam ale się wypowiem Błąd zdaje się sugerować że w polu ID powiązanej wysyłki zamiast cyfrowego identyfikatora masz podany adres email... ale jako, że takiego błędu u siebie nie miałem to tylko sugestia. Cytuj Link to postu
Magda Balakowska 1 Napisano 15 Października 2018 Udostępnij Napisano 15 Października 2018 w Nie nadaje paczek InPost Problem właśnie polega na tym, że w polu ID mam wpisane ID organizacji, które otrzymałam od inpost wraz z tokenem. Dlatego zastanawiam się, dlaczego w błędzie jest widoczny adres e-mail. Cytuj Link to postu
Joseph Kratz 17 Napisano 15 Października 2018 Udostępnij Napisano 15 Października 2018 w Nie nadaje paczek InPost Może masz więcej niż jedną wysyłkę powiązaną z serwisem inpostu? Cytuj Link to postu
Magda Balakowska 1 Napisano 15 Października 2018 Udostępnij Napisano 15 Października 2018 w Nie nadaje paczek InPost Powiązana jest tylko jedna. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 025 Napisano 15 Października 2018 Udostępnij Napisano 15 Października 2018 w Nie nadaje paczek InPost 1 godzinę temu, Magda Balakowska napisał: Powiązana jest tylko jedna. Być może chodzi o mail który masz w Sello. Czy domyślny mail jest taki sam, jak ten którym logujesz się Managera Inpostu? Chcesz nadawać Paczkomaty na swoją umowę? Bo paczek kurierskich InPost Sello nie obsługuje jeszcze. Cytuj Link to postu
Magda Balakowska 1 Napisano 18 Października 2018 Udostępnij Napisano 18 Października 2018 w Nie nadaje paczek InPost Tak, mam swoją umowę i chodzi wyłącznie o paczkomaty, a nie o kuriera. Od InPost dostałam odpowiedź że adres mailowy nie ma tu nic do rzeczy i żeby kontaktować się z sello ponieważ wina nie leży po ich stronie. I co dalej ? Może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 025 Napisano 18 Października 2018 Udostępnij Napisano 18 Października 2018 w Nie nadaje paczek InPost Dnia 15.06.2018 o 07:15, Wojtek Wit napisał: Witam mam problem w działaniu sello a mianowicie nie nadaje paczek inpost . Szczegół błędu: Tworzenie paczki 11067/2018: {"status":404,"error":"routing_not_found","message":"No route matches /v1/organizations/sklep@modo24-group.com/shipments","details":{}} To się dzieje nie dla każdej paczki? I ten komunikat powyżej Sello tworzy przy wysłaniu paczki, nie przy zamykaniu opcji konfiguracji? Sprawdź też, czy wybrany paczkomat można tu wyszukać: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat Cytuj Link to postu
Magda Balakowska 1 Napisano 18 Października 2018 Udostępnij Napisano 18 Października 2018 w Nie nadaje paczek InPost U mnie dla każdej paczki pokazuje taki komunikat i jest to w trackie wysyłania paczek do inpost, a nie przy konfiguracji. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 025 Napisano 18 Października 2018 Udostępnij Napisano 18 Października 2018 w Nie nadaje paczek InPost To może sprawdź /lub wklej jeszcze raz/ ID i token? Jeśli to ogólny problem. W transakcjach/paczkach jako adres dostawy pojawia się paczkomat? Cytuj Link to postu
Magda Balakowska 1 Napisano 18 Października 2018 Udostępnij Napisano 18 Października 2018 w Nie nadaje paczek InPost Próbowałam wklejać ID i token już kilka razy i nic. Tak, jako adres dostawy jest paczkomat. Przed aktualizacją do wersji 1.28 i shipx wszystko działało. Po aktualizacji przestało. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 18 Października 2018 Udostępnij Napisano 18 Października 2018 w Nie nadaje paczek InPost Z komunikatu jednoznacznie wynika, że zamiast ID jest wpisany adres email. Czy na pewno wszystkie dostawy w Sello są skonfigurowane dobrze i nie ma w żadnej wpisanego adresu email? Cytuj Link to postu
Magda Balakowska 1 Napisano 19 Października 2018 Udostępnij Napisano 19 Października 2018 w Nie nadaje paczek InPost Na dowód wrzucam zrzut... mam skonfigurowaną tylko jedną dostawę InPost paczkomaty Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 19 Października 2018 Udostępnij Napisano 19 Października 2018 w Nie nadaje paczek InPost Czy po odznaczeniu dostawcy w filtrze (Kurier) nie ma nigdzie powiązania z InPost ShipX w kolumnie Serwis zewnętrzny? Cytuj Link to postu
Magda Balakowska 1 Napisano 22 Października 2018 Udostępnij Napisano 22 Października 2018 w Nie nadaje paczek InPost Tak czułam że jest to jakaś prosta rzecz, którą przeoczyłam. Po odznaczeniu w filtrze pokazały się inne opcje dostawy inpost i był tam wpisany adres mailowy. Dziękuję za pomoc, sprawa rozwiązana. 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.