Krzysztof Dziekoński 1 Napisano 5 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2018 w Paczkomaty - brak możliwości edycji w sello Wysyłam paczki paczkomatem , korzystając z synchronizacji z systemem zewnętrznym po wysłaniu paczek nie mogę edytować nic w przesyłce, ani wejść w klienta przez transakcję w listach wysyłkowych, w inpoście pokazuje się nr telefonu klienta i jego adres email, natomiast w sello nie ma tych informacji na wierzchu , nie korzystając ze synchronizacji wystarczyło kliknąć w klienta i otwierał się adres z nr telefonu i mailem. Druga rzecz nie można edytować starszych transakcji wysłanych przed utworzeniem synchronizacji, Muszę wysłać po reklamacji przesyłkę do klienta zawsze robiłem to za pomocą zaznaczenia że paczka wróciła i tworzyłem nową, teraz trzeba chyba wpisywać całe zamówienie od nowa. Jest na to jakiś sposób ? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 5 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2018 w Paczkomaty - brak możliwości edycji w sello Która wersja Sello? Masz już wpisany ID i token do ShipX InPostu? Cytuj Link to postu
Krzysztof Dziekoński 1 Napisano 5 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2018 w Paczkomaty - brak możliwości edycji w sello (edytowane) Wersja najnowsza 1.2.70 ID i token wpisany , paczki się eksportują ale nie ma możliwości edycji po wyeksportowaniu, oraz starszych paczek, sprzed używania eksportu. Edytowane 5 Lipca 2018 przez Krzysztof Dziekoński Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 015 Napisano 5 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2018 w Paczkomaty - brak możliwości edycji w sello Ale po wysłaniu nie ma powodu, by edytować paczkę wg mnie. U mnie to pole też jest nieaktywne. Tu są po prostu zachowywane dane o wysyłce, więc gabaryt też. No i rzeczywiście w innych wysłanych można wejść w dane klienta z poziomu paczki wysłanej a w Paczk. nie... Cytuj Link to postu
Krzysztof Dziekoński 1 Napisano 5 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2018 w Paczkomaty - brak możliwości edycji w sello tak jak pisałem chodziło mii o to by zweryfikować czy dana paczka jest na pewno dla danego klienta, ale widzę że w numerze referencyjnym jest symbol paczki z sello więc problem się rozwiązał. Dzięki za odpowiedzi. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.