Skocz do zawartości

Paczkomaty - brak możliwości edycji w sello

Polecane posty

Wysyłam paczki paczkomatem , korzystając z synchronizacji z systemem zewnętrznym po wysłaniu paczek nie mogę edytować nic w przesyłce, ani wejść w klienta przez transakcję w listach wysyłkowych, w inpoście pokazuje się nr telefonu klienta i jego adres email, natomiast w sello nie ma tych informacji na wierzchu , nie korzystając ze synchronizacji wystarczyło kliknąć w klienta i otwierał się adres z nr telefonu i mailem. 
Druga rzecz nie można edytować starszych transakcji wysłanych przed utworzeniem synchronizacji, Muszę wysłać po reklamacji przesyłkę do klienta zawsze robiłem to za pomocą zaznaczenia że paczka wróciła i tworzyłem nową, teraz trzeba chyba wpisywać całe zamówienie od nowa. Jest na to jakiś sposób ?

image.thumb.png.7096965410c94bd85100d2a2ca2f5fb0.png

Link to postu

Ale po wysłaniu nie ma powodu, by edytować paczkę wg mnie. U mnie to pole też jest nieaktywne. Tu są po prostu zachowywane dane o wysyłce, więc gabaryt też.

No i rzeczywiście w innych wysłanych można wejść w dane klienta z poziomu paczki wysłanej a w Paczk. nie...

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...