Wojciech Mucha 1 Napisano 23 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2018 w Inpost Paczkomaty problem z pobraniem numeru paczki Próbuję nadać paczkę Inpostem (paczkomat). Paczka w Sello została utworzona i ma status "Przesyłka utworzona" jednak Sello nie pobiera numeru paczki mimo kliknięcia Dostawcy paczek - Odbierz. Nadawałem już wcześniej dzisiaj paczki i nie było problemu, teraz nie zaciąga numeru mimo licznych prób. O co może chodzić? Dodam że sprawdzałem w MP na stronie inpostu i paczka jest utworzona. Cytuj Link to postu
Krzysztof Brzustowski 3 Napisano 23 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2018 w Inpost Paczkomaty problem z pobraniem numeru paczki Podłączam się do wątku, u mnie od piątku też Sello nie pobiera numerów listów paczkomatów. Cytuj Link to postu
Leszek M 35 Napisano 23 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2018 w Inpost Paczkomaty problem z pobraniem numeru paczki "Przesyłka przetworzona" oznacza,że Sello wysłało paczkę i Inpost ją otrzymał, ale nie jeszcze nie przetworzył . W momencie przetworzenia tej paczki przez Impost w Sello pojawi się status "Przygotowana przez nabywce" (oczywiście po wybraniu opcji "Dostawcy paczek - Odbierz". Jak widać Inpost jej nie przetworzył jeszcze. Cytuj Link to postu
Wojciech Mucha 1 Napisano 23 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2018 w Inpost Paczkomaty problem z pobraniem numeru paczki Co to znaczy nie przetworzył? W Menadżerze Paczek Inpostu przesyłka ma nadany numer i status dokładnie taki jak wszystkie inne paczki utworzone wcześniej, które zostały już pobrane przez Sello. Z poziomu MP można wydrukować etykietę i zamówić kuriera, nie ma więc żadnego innego etapu przetworzenia. Cytuj Link to postu
Leszek M 35 Napisano 24 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2018 w Inpost Paczkomaty problem z pobraniem numeru paczki Proszę pamiętać,że to co jest na stronie, a to co przekazuje API Inpostu to czasem 2 różne rzeczy tzn. zdarza się, że API nie przekazuje danych lub przekazuje z opóźnieniem. Jeśli w tej chwili po wykonaniu opcji "Dostawcy paczek - Odbierz" .Jeśli odświeżenie nadal nie pomaga potrzebny będzie log: W pliku Sello.exe.config znajdującym się w folderze z instalacją Sello należy zmienić wartość poniższej linijki z 0 na 1 - to włączy logowanie komunikacji z Paczkomatami. Proszę podesłać log na adres: sello@insert.com.pl i powołać się na link z forum , zobaczymy co się dzieje z tymi paczkami. Sello należy uruchomić jako administrator. Log zapisze się w tym samym folderze. <add key="InsERT.Sello.REST.InPost.LoggingEnabled" value="1"/> Cytuj Link to postu
Joseph Kratz 17 Napisano 25 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 w Inpost Paczkomaty problem z pobraniem numeru paczki Czyżby powtórka z rozrywki? Da się jakoś wydłużyć czas oczekiwania na zwrot info z inpostu? Cytuj Link to postu
Wojciech Mucha 1 Napisano 25 Lipca 2018 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2018 w Inpost Paczkomaty problem z pobraniem numeru paczki OK, problem rozwiązał się sam, to znaczy okazał się jednorazowy. Numer paczki co prawda z opóźnieniem ale w końcu został zaciągnięty a cała sytuacja już się nie powtarza. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 6 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2018 w Inpost Paczkomaty problem z pobraniem numeru paczki Dnia 25.07.2018 o 09:37, Mitsuri napisał: Da się jakoś wydłużyć czas oczekiwania na zwrot info z inpostu? W przypadku InPostu to działa trochę inaczej. Serwer odpowiada na zlecenie utworzenia paczki w krótkim czasie, ale paczka procesuje się dłuższą chwilę. Aby pobrać numer nadawczy trzeba wykonać osobne odwołanie do API - więc tutaj kwestia timeoutów nie załatwia sprawy. W najnowszej wersji Sello odczekuję chwilę po utworzeniu i próbuje pobrać te numery, ale to też nie gwarantuje, że serwery InPostu przetworzyły paczki i są one dostępne przez API. A niestety to co widać w menadżerze to nie jest to samo co zwraca API - te usługi są rozdzielone więc również i pomiędzy nimi może nastąpić problem/opóźnienia w synchronizacji. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.