Jan Krępski 0 Napisano 4 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2018 w Błąd przy sposobie dostawy Od dnia 9 lipca tego roku, odkąd wszedł w życie nowy cennik InPostu i minipaczka za 7,20 zł zmieniła się na usługę allegro minikurier24 InPost część transakcji nie grupuje się nam automatycznie, program sello nie zczytuje też prawidłowo płatności, problem ten dotyczy około 30% transakcji, sprawdziłem powiązania w słownikach cenników i sposobach dostawy i wygląda to niby w porządku, niczego też nie zmieniałem, problem nasz nie dotyczy tylko InPostu, zdarza się że dotyczy to również kuriera DPD, wszystkie błędne transakcje mają przypisaną formę wysyłki odbiór w punkcie po przedpłacie tak jak by to miał być paczkomat InPostu, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 7 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2018 w Błąd przy sposobie dostawy Proszę podesłać zrzut ekranu z formularza pozakupowego oraz z ustawień w słowniku dostaw dla przykładowej transakcji. Cytuj Link to postu
Jan Krępski 0 Napisano 7 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2018 w Błąd przy sposobie dostawy Prosimy o pomoc. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2018 w Błąd przy sposobie dostawy A co się dzieje po wciśnięciu przycisku przenoszącego dane z formularza do transakcji? Cytuj Link to postu
Jan Krępski 0 Napisano 8 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2018 w Błąd przy sposobie dostawy W zależności jaką formę dostawy zaznaczył kupujący raz przenosi prawidłowo a raz nie, jeżeli problem dotyczy przesyłek DPD i Poczty Polskiej to przenosi prawidłowo, jeżeli problem dotyczy InPostu tj minikurier 24 i allegro inpost kurier to wyskakuje że jest błędny adres ( tak jak miała by to być przesyłka na paczkomat ) Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2018 w Błąd przy sposobie dostawy W takim razie trzeba sprawdzić, czy dostawy Sello są dobrze zmapowane na wysyłki Allegro w słowniku dostaw. Jeśli minikurier źle się mapuje i wskakuje dostawa paczkomatowa, to trzeba sprawdzić tę dostawę paczkomatową. W szczególności czy nie ma ono błędnie zaznaczonej synchronizacji z serwisem paczkomaty.pl - bo wtedy Sello wymaga adresu paczkomatu. Cytuj Link to postu
Jan Krępski 0 Napisano 8 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2018 w Błąd przy sposobie dostawy Panie Bartku mamy to poprawnie zmapowane, sprawdziłem to teraz dokładnie, mamy teamviewera może wpuszczę Pana na nasz serwer i sam Pan zobaczy? Cytuj Link to postu
Janusz Grybel 2 Napisano 8 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2018 w Błąd przy sposobie dostawy U mnie jest podobnie. Dodatkowo gdy próbuje powiązać sposób dostawy "Allegro miniKurier24 Inpost (za pobraniem)" to jest to nie możliwe. W tabeli przenoszę sposób dostawy wyświetla się z prawej strony w "Sposoby dostawy z serwisu powiązane z dostawą" klikam OK i tak jakby się nie zapisało bo nie wyświetla się TAK w Powiązania. Po powtórnym wejściu w prawym oknie już nie ma "Allegro miniKurier24 Inpost (za pobraniem)". Dzieje się tak tylko przy tym sposobie dostawy. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 9 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2018 w Błąd przy sposobie dostawy Ok już wiem o co chodzi. Allegro minikurier24 Inpost to jest nowa dostawa dodana przez Allegro. Wszelkie nowe dostawy wymagają zmian w kodzie programu i w najbliższej aktualizacji pojawi się obsługa nowych dostaw Allegro. Nie powinno to jednak być związane z nieprawidłowym adresem - taki błąd może się pojawić tylko wtedy, gdy dla dostawy Sello jest włączona synchronizacja z paczkomatami a sama dostawa Allegro nie jest tego typu. Co do minikuriera24, jak bardzo potrzebujecie tej opcji? Planujemy jeszcze przed końcem wakacji wypuścić aktualizację Sello, ale jeśli do tego czasu nie da się żyć z tymi dostawami to wypuścimy poprawkę na te nowe dostawy (poprawki takie nie są nam na rękę, dlatego dopytuję ). Cytuj Link to postu
Kamil Kamil 3 Napisano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2018 w Błąd przy sposobie dostawy (edytowane) Mam podobny problem. Nie mogę zmapować Sposób dostawy "Kurier DPD" Niby wskakuje ,ale jak dam zapisz i ponownie otwieram okno to zakładka jest pusta. W efekcie w FOD wygląda to tak fot Tak samo z FEDEX oraz DHL Edytowane 10 Sierpnia 2018 przez Kamil Kamil Cytuj Link to postu
Maciej Rogulski 3 Napisano 10 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2018 w Błąd przy sposobie dostawy U nas ten sam problem był jednak nie zapisywanie było na jednym z klienckich programów Sello. Zrobiłem tą samą operację na głównym serwerowym sello z pełnymi opcjami uprawnień i bez problemu zapisało. A bawiłem się z tym od 2 wersji programu a pomógł sposób opisany w poprzednim zdaniu Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2018 w Błąd przy sposobie dostawy Proszę się upewnić, że jest zainstalowana najnowsza wersja 1.28.1. P.S. W formularzu widzę Inny sposób wysyłki a nie DPD. Obecnie zdaje się nie da się zmapować Innego sposobu wysyłki na dostawę. Cytuj Link to postu
Kamil Kamil 3 Napisano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2018 w Błąd przy sposobie dostawy Panie Macieju - pomogło. Konfiguracja na wersji serwerowej z pełnymi uprawnieniami na najnowszej wersji 1.28.1. pomogła. Dziękuję za pomoc - męczyłem się z tym od miesiąca. Cytuj Link to postu
Konrad Cholewa 11 Napisano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2018 w Błąd przy sposobie dostawy (edytowane) Proszę o informację dlaczego sello chce szukać paczkomatu: Allegro MINI inpost. Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez kondziu Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2018 w Błąd przy sposobie dostawy Dlatego, że w wybranej dostawie jest włączona synchronizacja z serwisem paczkomaty.pl. Trzeba zajrzeć do słownika dostaw i wyłączyć synchronizację. Cytuj Link to postu
Dawid B. 5 Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 w Błąd przy sposobie dostawy Dnia 10.08.2018 o 19:55, Kamil Kamil napisał: mogę zmapować Sposób dostawy "Kurier DPD" Niby wskakuje ,ale jak dam zapisz i ponownie otwieram okno to zakładka jest pusta. Dzień dobry. Mamy taki sam problem jak Kamil Kamil ale dla nowej dostawy na allegro "Allegro Pocztex Kurier48" Czy można to jakoś rozwiązać bez poprawki? Posiadamy najnowszą wersję a sama zmiana na serwerze nie pomaga. Po zamknięciu okna i ponownym otwarciu pojawia się zupełnie inna opcja dostawy. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 w Błąd przy sposobie dostawy Przed chwilą, Dawid B. napisał: Dzień dobry. Mamy taki sam problem jak Kamil Kamil ale dla nowej dostawy na allegro "Allegro Pocztex Kurier48" Czy można to jakoś rozwiązać bez poprawki? Posiadamy najnowszą wersję a sama zmiana na serwerze nie pomaga. Po zamknięciu okna i ponownym otwarciu pojawia się zupełnie inna opcja dostawy. Tej opcji jeszcze nie ma w Sello. Powinna się pojawić z nową wersją Sello (przynajmniej mam taką nadzieję). Cytuj Link to postu
Dawid B. 5 Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 w Błąd przy sposobie dostawy Dzięki za odpowiedź. Mamy teraz mały problem, ponieważ pośpieszyliśmy się z tematem i włączyliśmy tą opcję dostawy na allegro. Teraz trzeba będzie kombinować ;( Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 w Błąd przy sposobie dostawy 18 minut temu, Dawid B. napisał: Dzięki za odpowiedź. Mamy teraz mały problem, ponieważ pośpieszyliśmy się z tematem i włączyliśmy tą opcję dostawy na allegro. Teraz trzeba będzie kombinować ;( Zrób sobie dodatkowo swoją opcję dostawy z odpowiednią nazwą i ją podepnij pod ALL Pocztę. Etykiety i tak z EN. Cytuj Link to postu
Dawid B. 5 Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 w Błąd przy sposobie dostawy Próbowałem, ale nie mapuje dostawy "Allegro Pocztex Kurier 48 i pobranie Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 4 Września 2018 Udostępnij Napisano 4 Września 2018 w Błąd przy sposobie dostawy 4 godziny temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: (przynajmniej mam taką nadzieję Właśnie 2h temu odpowiedni kod poszedł do repozytorium i jutro będzie testowany . Mapowanie niestety nie zadziała bez aktualizacji programu. Do czasu pojawienia się nowej wersji pozostaje ręczne ustawianie odpowiedniego sposobu wysyłki w transakcji (z pominięciem FODa, w okienku foda trzeba zaznaczyć zaakceptuj pomimo różnic). Można tutaj wspomóc się również zbiorczą zmianą dla transakcji Ctrl+B i ustawić odpowiednią dostawę dla wielu transakcji jednocześnie. W ostateczności, jeśli przeważająca ilość dostaw jest nowego typu, można zmienić domyślne ustawienia nowych transakcji w USTAWIENIACH, tak aby w większości przypadków dostawa zgadzała się z FODami. Cytuj Link to postu
Joseph Kratz 17 Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 w Błąd przy sposobie dostawy Witam, Czy ten problem jest już rozwiązany? W 1.30.1 na liście dostępnych dostaw te pozycje wyszarzone z adnotacją (nieobsługiwane) i nie da się ich podpiąć. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 w Błąd przy sposobie dostawy 14 minut temu, Mitsuri napisał: Witam, Czy ten problem jest już rozwiązany? W 1.30.1 na liście dostępnych dostaw te pozycje wyszarzone z adnotacją (nieobsługiwane) i nie da się ich podpiąć. Tak. Pobierz parametry z wymuszeniem. 1 Cytuj Link to postu
Joseph Kratz 17 Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 w Błąd przy sposobie dostawy Dzięki, już sprawdzam. Cytuj Link to postu
Joseph Kratz 17 Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 w Błąd przy sposobie dostawy Działa, super, dzięki. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.