Skocz do zawartości

Integracja sello z allegro inpost

Polecane posty

Witam, 

Mam ID i Token z inpostu. Wszystko wprowadziłam, ale niestety nie tworzy mi listów przewozowych. Wszystko robię według informacji na forum, ale w momencie gdy chce pobrać listy przewozowe wyrzuca mi błąd "Nie można pobrać wydruku dla paczki '98/2019' ponieważ nie została ona utworzona w zewnętrznym systemie." Czyli należy mimo wszystko tworzyć i opłacić przesyłkę w managerze paczek i wtedy dopiero pobrać ten numer listu przewozowego do sello poprzez odbierz/wyślij?

 

Pozdrawiam,

Justyna

Link to postu

Ten komunikat informuje, że integracja wbudowana w Sello nie mogła utworzyć paczki przez ShipX. Jeśli masz konto na przedpłaty, to musisz najpierw je doładować w managerze inpostu. W innym wypadku zobacz w inpoście czy coś się tam utworzyło po synchronizacji w Sello.

Link to postu
Przed chwilą, Justyna Majka napisał:

Dawałam wyślij odbierz wszystko, więc myślałam, że to starczy. Teraz wysłałam paczki do dostawcy i wyrzuciło mi komunikat Błąd    3 {"status":401,"error":"token_invalid","message":"Token is missing or invalid.","details":{}}, czyli wygląda na to, że mam wadliwy token

Najwyraźniej. Skopiuj jeszcze raz i wklej do Sello.

Czy token i id dostałaś 1 raz z inpostu? Czasem się zdarzało, że przysyłali np. 2x i tylko jeden działał.

Link to postu
2 minuty temu, Justyna Majka napisał:

Kod był zakończony kropką, którą usunęłam. Wcisnęłam ponownie wyślij do dostawcy paczek i paczkomaty mi wysłało, a kuriera inpost już nie. Wyskoczył ponownie komunikat o wadliwym tokenie... :(

A masz id i token w konfiguracji kuriera? Bez kropki :D

Edytowane przez MARCIN e-kupowanie.pl
Link to postu
4 minuty temu, Justyna Majka napisał:

Jest to możliwe, że Token działa tylko na paczkomaty, a na kuriera już nie?

 

Nie używam kuriera inpost, ale id i token jest dostępem do API, więc jest jeden dla firmy. Pokażesz jak ustawiłaś integrację z kurierm? Czy na pewno w paczkach masz tę dostawę, która jest skonfigurowana w dostawcach?

Link to postu

Czasami spotykaliśmy się z sytuacjami, że w InPoście nie była aktywna jakaś usługa, jeśli zatem w dostawie na 100% jest poprawna konfiguracja (każda dostawa ma osobną konfigurację, która musi być uzupełniona pod przyciskiem KONFIGURACJA w oknie dostawy) to można próbować skontaktować się również z opiekunem handlowym InPostu.

Link to postu
5 minut temu, Justyna Majka napisał:

O te ustawienia chodziło?

image.thumb.png.121c50a95e23a432a037f66a606421e8.png

To jeszcze sprawdź, czy w paczkach które próbujesz wysyłać do ShipX masz tą właśnie dostawę. Mogło się zdarzyć, że nie - bo tworzyłaś je przed konfiguracją kuriera. W takim wypadku skasuj PACZKI (del) i utwórz je ponownie wcześniej edytując dostawę.

Link to postu
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...