xandercage tomek 14 Napisano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2019 w Oznaczanie zamówień - nieodebrane pobrania Cześć, od dłuższego czasu walczę z nieodebranymi pobraniami - póki co jest 3:1 dla mnie. Mam w związku z tym pytanie. Nie mam czasu na bieżąco wysyłać wezwań, przypomnień etc. Czy da się jakoś oznaczyć konkretne, nieodebrane zamówienie, abym mógł do niego wrócić jak znajdę chwilę na ogarnięcie takich spraw? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2019 w Oznaczanie zamówień - nieodebrane pobrania Tak. Znajdź paczkę w wysłanych, odznacz datę wysłania, odszukaj ją w transakcjach, przypisz jakąś cechę i ew. przefitruj transakcje po cesze, to nie będzie się rzucać w oczy a będzie łatwa do znalezienia. Ja ma tak: 1 Cytuj Link to postu
xandercage tomek 14 Napisano 31 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 w Oznaczanie zamówień - nieodebrane pobrania 11 godzin temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Tak. Znajdź paczkę w wysłanych, odznacz datę wysłania, odszukaj ją w transakcjach, przypisz jakąś cechę i ew. przefitruj transakcje po cesze, to nie będzie się rzucać w oczy a będzie łatwa do znalezienia. Ja ma tak: Wstyd, że nie pomyślałem o czymś tak prostym jak cechy (a na codzień z nich korzystam) Nawet obędzie się bez odznaczania wysłanych - i tak większość transakcji wyszukuję w zakładce "Wszystkie". Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 w Oznaczanie zamówień - nieodebrane pobrania 1 minutę temu, xandercage tomek napisał: Wstyd, że nie pomyślałem o czymś tak prostym jak cechy (a na codzień z nich korzystam) Ja mam Sello od ponad 10 lat, a cechy użyłem pierwszy raz kilka miesięcy temu... Teraz panuję nad zwrotami prowizji dużo lepiej. 1 minutę temu, xandercage tomek napisał: Nawet obędzie się bez odznaczania wysłanych - i tak większość transakcji wyszukuję w zakładce "Wszystkie". Mnie się przydaje jak czasem sprawdzam za co została naliczona wysoka opłata za paczkę. Od razu wiem, że paczka wróciła i opłata jest zasadna... 14 godzin temu, xandercage tomek napisał: od dłuższego czasu walczę z nieodebranymi pobraniami - póki co jest 3:1 dla mnie. Od tego roku też chcę się zająć tym poważniej. Masz jakieś skuteczne sposoby na wygranie tej potyczki? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 w Oznaczanie zamówień - nieodebrane pobrania (edytowane) 6 minut temu, xandercage tomek napisał: i tak większość transakcji wyszukuję w zakładce "Wszystkie". PS jak odznaczysz wysłanie to będziesz miał ją pod ręką w TRANSAKCJE > OCZEKUJĄCE NA PŁATNOŚĆ (tylko pobrania trzeba zmienić na przedpłaty, co i tak w zasadzie zgadza się z prawdą, bo nie czekasz już na pobranie...) Edytowane 31 Stycznia 2019 przez MARCIN e-kupowanie.pl Cytuj Link to postu
xandercage tomek 14 Napisano 31 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 w Oznaczanie zamówień - nieodebrane pobrania 2 minuty temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Od tego roku też chcę się zająć tym poważniej. Masz jakieś skuteczne sposoby na wygranie tej potyczki? Na allegro czekam 90 dni (z wiadomych względów )i wysyłam najpierw e-mailem gotowe pismo. Jak nie ma odzewu to wysyłam to samo pismo pocztą z opcją ZPO. Póki co nie musiałem iść z tym do sądu bo na 4 sytuacje 3 mam opłacone. Ale w styczniu pojawiło mi się tego już 4 sztuki, więc pora działać bardziej systemowo, bo z pewnością nie raz i nie dwa olałem nieodebrane pobrania ("zrobię to później, bo teraz nie mam czasu"). Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 w Oznaczanie zamówień - nieodebrane pobrania Wysyłasz przedsądowe wezwanie do zapłaty? Cytuj Link to postu
xandercage tomek 14 Napisano 31 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 w Oznaczanie zamówień - nieodebrane pobrania 2 minuty temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał: Wysyłasz przedsądowe wezwanie do zapłaty? Tak, dokładnie. Coś w ten deseń: Szanowny kliencie, W związku z nieodebraną przesyłką pobraniową nr (nadana kurierm .... 31.10.2018 r.), nasza firma poniosła koszty w kwocie 25 zł + 20 zł (za zwrot do nadawcy wg. nr paczki ). Za pośrednictwem portalu ALLEGRO.PL zamówione zostały .................................... Uprzejmie prosimy o uregulowanie należności za nieodebraną przesyłkę w wysokości 45 zł w ciągu 7 dni chwili odebrania tej wiadomości, na nasz rachunek bankowy ............................. wpisując w tytule przelewu "zwrot kosztów nieodebranej przesyłki .............." Brak wpłaty będzie skutkować egzekucją ww. kosztów na drodze sądowej, czego chcielibyśmy uniknąć, ze względu na fakt, że ewentualna rozprawa przez e-sądem (https://www.esad. gov.pl/) odbywa się bez udziału stron i pociągnie za sobą dodatkowe obciążenie w postaci kosztów sądowych. Przypominamy że złożenie zamówienia z wysyłką za pobraniem skutkuje zawarciem umowy kupna - sprzedaży poza siedzibą firmy i zobowiązuje obie strony do należytego wykonania tejże umowy. Informujemy jednocześńie, że zamówiony przez Państwa towar po powrocie do naszej firmy został zweryfikowany po kątem kompletności i braku uszkodzeń oraz zapakowany i gotowy do ponownej wysyłki zaraz po uregulowaniu należności. W razie pytań pozostajemy do dyspozycji pod numerem telefonu lub adresem e-mail: 1 Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 w Oznaczanie zamówień - nieodebrane pobrania 7 minut temu, xandercage tomek napisał: jednocześńie literówka Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.