MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? Konfiguracja ID etc... jest poprawna. Firma PayPro potwierdza, że u nich jest wszystko OK. U mnie: W miarę pilne.. Proszę o pomoc. Link to postu
Rafał Płaszewski 364 Napisano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? Dzień dobry, rozumiem, że w konfiguracji formy płatności dane są poprawne: Proszę na koncie P24 sprawdzić co jest wpisane w polu Adres IP1, powinien być % : Czy konto P24 jest aktywne? Proszę również sprawdzić czy może Pan wygenerować link z serwisu Przelewy24: Jeśli konto nie jest aktywne pojawi się błąd: Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 31 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? 1 minutę temu, Rafał Płaszewski napisał: w konfiguracji formy płatności dane są poprawne: tak, test przechodzi pozytywnie 2 minuty temu, Rafał Płaszewski napisał: powinien być % jest 2 minuty temu, Rafał Płaszewski napisał: czy może Pan wygenerować link z serwisu Przelewy24 tak Technicy z Przelewy24 powiedzieli, że u nich nic nie jest zablokowane. Próbuję użyć funkcji w Subiekt NEXO (nie PRO). Link to postu
Rafał Płaszewski 364 Napisano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? Proszę spróbować w konfiguracji P24 wygenerować nowy klucz do CRC i wprowadzić go w nexo. Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 31 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? 6 minut temu, Rafał Płaszewski napisał: Proszę spróbować w konfiguracji P24 wygenerować nowy klucz do CRC i wprowadzić go w nexo. Zmieniłem. Wprowadziłem do NEXO, zrestartowałem program. Bez zmian. Dodam jeszcze, że zmieniłem przy konfiguracji domyślny tytuł płatności na "Zapłać przez Przelewy24", ale nie sądzę, że to może mieć znaczenie. Jeśli ma, to jaka była domyśla nazwa? Link to postu
Rafał Płaszewski 364 Napisano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? Nazwa nie ma znaczenia. Proszę o chwilę cierpliwości, będziemy szukać rozwiązania problemu. Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 31 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? Przed chwilą, Rafał Płaszewski napisał: Nazwa nie ma znaczenia. Proszę o chwilę cierpliwości, będziemy szukać rozwiązania problemu. OK, może być na jutro Link to postu
Rafał Płaszewski 364 Napisano 1 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? Dzień dobry, potrzebne będzie logowanie operacji. Aby je włączyć trzeba w rejestrze dodać wpis: HKEY_CURRENT_USER\Software\InsERT\InsERT Nexo\SzybkiePlatnosci IsLoggingEnabled - 1 LoggingPath - ścieżka gdzie ma się utworzyć log. Logi proszę przesłać w wiadomości prywatnej. Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 1 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? 9 minut temu, Rafał Płaszewski napisał: Dzień dobry, potrzebne będzie logowanie operacji. Aby je włączyć trzeba w rejestrze dodać wpis: HKEY_CURRENT_USER\Software\InsERT\InsERT Nexo\SzybkiePlatnosci IsLoggingEnabled - 1 LoggingPath - ścieżka gdzie ma się utworzyć log. Logi proszę przesłać w wiadomości prywatnej. Nie mam takiego wpisu, lepiej jakbyście podesłali plik do włączenia i wyłączenia logowania. Albo więcej szczegółów jak dopisać. Link to postu
InsERT Napisano 1 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? Dzień dobry, pliki wysłałem w prywatnej wiadomości. Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 1 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? 11 minut temu, Krzysztof C. napisał: Dzień dobry, pliki wysłałem w prywatnej wiadomości. Ja również. Czekamy na wyniki badania... Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 1 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? Jestem po rozmowie z P24. Tym razem konkretniej. Sprawdzili, że dla rejestracji usług (sprawdzili logi które zostawia nexo u nich) potrzebne jest włączenie na koncie P24 usługi Register Transaction. Jak mi włączą to się wyjaśni czy pomogło. Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 1 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? Co naleźy zrobić, żeby na fakturze pojawił się obiecany QR i przycisk? Korzystam ze swoich wzorców faktur, czy należy ponownie stworzyć swój wzór? jeśli tak, to z którego wzorca (jeśli jest dedykowany do płatności)? Link to postu
Rafał Płaszewski 364 Napisano 1 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? Z dowolnego wzorca wbudowanego. Link to postu
Rafał Płaszewski 364 Napisano 1 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? A błąd już nie występuje? Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 1 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? (edytowane) Nie, nie występuje. Dobrze było by dopisać do instrukcji, że wdrożenie usługi może wymagać prośby użytkownika do P24 o włączenie usługi "Register Transaction" na koncie. EDIT: i dodania e-maila do danych kontrahenta Edytowane 1 Lutego 2019 przez MARCIN e-kupowanie.pl 1 Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 4 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? Klapa... Co prawda zadziałało wprowadzenie transakcji do Nexo oraz wydruk faktury z QR i przyciskiejm ZAPŁAĆ... Ale już klient NIE MOŻE ZAPŁACIĆ! Odpowiedź z P24: Czy w ogóle to testowaliście? Czy ktoś z "Nexowców" już otrzymał płatność przez P24? Na razie klapa... Link to postu
Rafał Płaszewski 364 Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? Dzień dobry, problem związany jest z poprawianiem dokumentu i koniecznością przegenerowania transakcji płatności. A więc wystawiamy dokument, rejestrujemy transakcję szybkiej płatności. Następnie poprawiamy wartość dokumentu i musimy uaktualnić wartość transakcji. I tu powstaje problem. W tej chwili jedynym rozwiązaniem jest usunięcie dokumentu i ponowne wystawienie tak, aby na nowo wygenerowała się transakcja. Problem zostanie rozwiązany w następnej wersji. A w tej chwili przygotowujemy rozszerzenie programowe, które będzie można doinstalować do wersji 24.0.0. Powinno ono być dostępne dziś lub jutro. Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 5 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? 2 minuty temu, Rafał Płaszewski napisał: w tej chwili przygotowujemy rozszerzenie programowe, które będzie można doinstalować do wersji 24.0.0. Powinno ono być dostępne dziś lub jutro. OK, super, że działacie. Czy to rozszerzenie sprawi, że nie będę musiał usuwać faktury? Czy też zadziała dopiero od nowych dokumentów? Link to postu
Rafał Płaszewski 364 Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? Trzeba będzie edytować dokument, tak aby zmieniła się jego wartość.Np poprawić ilość na inną i za chwilę na poprawną. Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 5 Lutego 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? 4 minuty temu, Rafał Płaszewski napisał: Trzeba będzie edytować dokument, tak aby zmieniła się jego wartość.Np poprawić ilość na inną i za chwilę na poprawną. Rozumiem. Czyli wtedy będzie można zarejestrować nową płatność? I - oczywiście - nową fakturę należy ponownie przesłać do opłacenia klientowi (gdyż zmieni się link)? Link to postu
Rafał Płaszewski 364 Napisano 5 Lutego 2019 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2019 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? Dokładnie tak. 1 Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 13 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2020 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? Wracam do tematu. Już mam dość... Wg P24 weryfikacja i naprawa leży po Waszej stronie. Proszę o pomoc. Konto założone z linku. Subiekt NEXO. Po wybraniu TESTUJ POŁĄCZENIE: Nie zgłaszałem wcześniej, ale teraz dopiero zbliża się czas, gdy będę potrzebował szybkich płatności, a tu program robi FOCHa...? Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 14 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2020 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? Czy problem dotyczy tego samego konta, z którym miał Pan wcześniej problem, czyli działało i ponownie przestało działać? Proszę zweryfikować w ustawieniach konta P24 wartość pola Adres IP1 - powinien być "%", a zdarzały się sytuację, że go brakowało. Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 012 Napisano 14 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2020 w Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo? 23 minuty temu, Przemysław Werner napisał: Czy problem dotyczy tego samego konta, z którym miał Pan wcześniej problem, czyli działało i ponownie przestało działać? Proszę zweryfikować w ustawieniach konta P24 wartość pola Adres IP1 - powinien być "%", a zdarzały się sytuację, że go brakowało. Dziękuję za kontakt. Na razie - po otrzymaniu maila zwrotnego z P24 (a byłem już podenerwowany tym, że zrzucają problem na InSERT, jak go pisałem), napisał Dział Techniczny, że odświeżył ustawienia. W tym momencie dało się już zapisać w NEXO ustawienia. Wnioskuję zatem, że nie był to błąd wpisów u mnie. Dzisiaj nie miałem czasu, ale przede mną wystawienie faktury z P24 i jej opłacenie przez klienta - wtedy okaże się jak to działa w praktyce. Dam znać. Link to postu
Polecane posty