Skocz do zawartości

Przelewy24 - błąd po stronie Subiekta Nexo?

Polecane posty

Dzień dobry,

rozumiem, że w konfiguracji formy płatności dane są poprawne:

5c5302a98d009_danepoprawne.jpg.5ee915a02765392cb233913d8a3b82f0.jpg

Proszę na koncie P24 sprawdzić co jest wpisane w polu Adres IP1, powinien być % :

5c5304aadffb0_kontop24.jpg.30e10150015bc4a4f364353044fedc23.jpg

Czy konto P24 jest aktywne? Proszę również sprawdzić czy może Pan wygenerować link z serwisu Przelewy24:

5c530414da940_generatorlinkup24.thumb.jpg.69def01da35e94ce0ef8f01db0a7db84.jpg

Jeśli konto nie jest aktywne pojawi się błąd:

5c53044d6d80e_nieaktywnypartnerp24.thumb.jpg.6580da804a130eaeb561b487e51d390f.jpg

 

Link to postu
1 minutę temu, Rafał Płaszewski napisał:

w konfiguracji formy płatności dane są poprawne:

tak, test przechodzi pozytywnie

2 minuty temu, Rafał Płaszewski napisał:

powinien być %

jest

2 minuty temu, Rafał Płaszewski napisał:

czy może Pan wygenerować link z serwisu Przelewy24

tak

 

Technicy z Przelewy24 powiedzieli, że u nich nic nie jest zablokowane.

Próbuję użyć funkcji w Subiekt NEXO (nie PRO).

Link to postu
6 minut temu, Rafał Płaszewski napisał:

Proszę spróbować w konfiguracji P24 wygenerować nowy klucz do CRC i wprowadzić go w nexo. 

Zmieniłem. Wprowadziłem do NEXO, zrestartowałem program. Bez zmian.

Dodam jeszcze, że zmieniłem przy konfiguracji domyślny tytuł płatności na "Zapłać przez Przelewy24", ale nie sądzę, że to może mieć znaczenie. Jeśli ma, to jaka była domyśla nazwa?

Link to postu
9 minut temu, Rafał Płaszewski napisał:

Dzień dobry,

potrzebne będzie logowanie operacji.

Aby je włączyć trzeba w rejestrze dodać wpis:
HKEY_CURRENT_USER\Software\InsERT\InsERT Nexo\SzybkiePlatnosci
IsLoggingEnabled - 1
LoggingPath - ścieżka gdzie ma się utworzyć log.

Logi proszę przesłać w wiadomości prywatnej.

Nie mam takiego wpisu, lepiej jakbyście podesłali plik do włączenia i wyłączenia logowania. Albo więcej szczegółów jak dopisać.

image.png.8cd3e7b3874e4ea31d580b01d3e5e304.png

Link to postu

Nie, nie występuje. Dobrze było by dopisać do instrukcji, że wdrożenie usługi może wymagać prośby użytkownika do P24 o włączenie usługi "Register Transaction" na koncie.

 

EDIT: i dodania e-maila do danych kontrahenta

Edytowane przez MARCIN e-kupowanie.pl
  • Lubię to 1
Link to postu

Klapa...

Co prawda zadziałało wprowadzenie transakcji do Nexo oraz wydruk faktury z QR i przyciskiejm ZAPŁAĆ... Ale już klient NIE MOŻE ZAPŁACIĆ!

image.png.039e8528e61d818d66e772e976af51ef.png

 

Odpowiedź z P24:

image.png.405d674eba80209ecd30076a84b57f2b.png

 

 

Czy w ogóle to testowaliście?

Czy ktoś z "Nexowców" już otrzymał płatność przez P24?

Na razie klapa...

 

Link to postu

Dzień dobry,

problem związany jest z poprawianiem dokumentu i koniecznością przegenerowania transakcji płatności. A więc wystawiamy dokument, rejestrujemy transakcję szybkiej płatności. Następnie poprawiamy wartość dokumentu i musimy uaktualnić wartość transakcji. I tu powstaje problem.

W tej chwili jedynym rozwiązaniem jest usunięcie dokumentu i ponowne wystawienie tak, aby na nowo wygenerowała się transakcja.  

Problem zostanie rozwiązany w następnej wersji. A w tej chwili przygotowujemy rozszerzenie programowe, które będzie można doinstalować do wersji 24.0.0. Powinno ono być dostępne dziś lub jutro. 

Link to postu
2 minuty temu, Rafał Płaszewski napisał:

w tej chwili przygotowujemy rozszerzenie programowe, które będzie można doinstalować do wersji 24.0.0. Powinno ono być dostępne dziś lub jutro. 

OK, super, że działacie.

Czy to rozszerzenie sprawi, że nie będę musiał usuwać faktury? Czy też zadziała dopiero od nowych dokumentów?

 

Link to postu
4 minuty temu, Rafał Płaszewski napisał:

Trzeba będzie edytować dokument, tak aby zmieniła się jego wartość.Np poprawić ilość na inną i za chwilę na poprawną. 

Rozumiem. Czyli wtedy będzie można zarejestrować nową płatność?

I - oczywiście - nową fakturę należy ponownie przesłać do opłacenia klientowi (gdyż zmieni się link)?

Link to postu
  • 1 rok później...

Wracam do tematu. Już mam dość... Wg P24 weryfikacja i naprawa leży po Waszej stronie. Proszę o pomoc.

Konto założone z linku. Subiekt NEXO.

obraz.png.8f909f6ac9e7d6da232fe696d0584f92.png

Po wybraniu TESTUJ POŁĄCZENIE:

obraz.png.5a12f514d4a6894105967fbf91d7a14a.png

 

Nie zgłaszałem wcześniej, ale teraz dopiero zbliża się czas, gdy będę potrzebował szybkich płatności, a tu program robi FOCHa...?

 

Link to postu
23 minuty temu, Przemysław Werner napisał:

Czy problem dotyczy tego samego konta, z którym miał Pan wcześniej problem, czyli działało i ponownie przestało działać? 

Proszę zweryfikować w ustawieniach konta P24 wartość pola Adres IP1 - powinien być "%", a zdarzały się sytuację, że go brakowało. 

Dziękuję za kontakt. Na razie - po otrzymaniu maila zwrotnego z P24 (a byłem już podenerwowany tym, że zrzucają problem na InSERT, jak go pisałem), napisał Dział Techniczny, że odświeżył ustawienia. W tym momencie dało się już zapisać w NEXO ustawienia. Wnioskuję zatem, że nie był to błąd wpisów u mnie.

Dzisiaj nie miałem czasu, ale przede mną wystawienie faktury z P24 i jej opłacenie przez klienta - wtedy okaże się jak to działa w praktyce. Dam znać.

Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...