Skocz do zawartości

Masowa realizacja zamówień (kilka paragonów na drukarce fiskalnej 1 klikiem) - DOPISZ SIĘ JEŻELI POTRZEBUJESZ TEJ FUNKCJONALNOŚCI

Polecane posty

Witam, czy jest jakakolwiek opcja wystawienia masowo paragonów na drukarce fiskalnej w Subiekcie Nexo?
Czyli zaznaczam kilka zamówień, daje Zrealizuje - i paragony drukują się po kolei na drukarce fiskalnej?

Próbowałem wykonać to w Subiekcie i Subiekt łączy wszystko w 1 zamówienie wspólne i każe wybrać 1 podmiot (Kupującego). Zatem ta akcja nie jest przydatna

 

Pytanie - jak masowo zrealizować zamówienia na drukarcje fiskalnej - po kolei, ale wybierając naraz 10-20 zamówień do realizacji (różni klienci), tak ja kto się dzieje normalne w systemach ecommerce?

 

dzięki

Tomek

Edytowane przez T J
  • Lubię to 1
Link to postu
  • Piotr Kolasa zmienił tytuł na Masowa realizacja zamówień z wystawianiem paragonów na drukarce fiskalnej

Czy mógłbym prosić o info w tym temacie. Czy jest gdzieś lub będzie możliwość masowej realizacji zamówień (bez łączenia).

Zaznaczam 10 zamówień, klikam realizuj, wystawia sie 10 paragonów po kolei. Bez otwierania okna o połączeniu do 1. Kluczowa sprawa dla każdego kto ma więcej niż 1 zamówienie na godzine......

Link to postu

Ja rozumiem, że są firmy o różnych profilach.
np. hurtownia art budowlanych - gdzie przychodzi 1 klient, i sprzedawca z palca na miejscu wypisuje dokument sprzedaży klika, drukuje.

ALE, są też firmy, gdzie rano sprzedawca przychodzi do pracy i ma 150 zamówień z poprzedniego wieczora i trzeba je obrobić (wydrukować paragony, posortować listy przewozowe, przekazać wszystko magazynierom do pakowania). Klikanie na każdym zamówieniu osobno - to lekko licząc pare godzin dziennie lub dodatkowy etat pracownika tylko do tych czynności.

Ile ludzi musiałoby zapytać o tę funkcjonalność, żeby przyspieszyc temat?

Wydaje mi sie ze to jest jedna z głownych spraw które spowalniają prace użytkownika, czyli bezpośrednio wpływaja na biznes - gdyż trzeba poświecać duzo wiecej czasu zeby osiągnąć to co możnaby zrobić paroma klikami. Z pewnością klienci docenią przyspieszenie tego tematu.

Edytowane przez T J
Link to postu

Czy są to zamówienia z allegro? Wtedy przydało by się Sello i wbudowane w nie zbiorcze wystawianie dokumentów końcowych.

Jeśli inne zamówienia (jakość inaczej pojawiające się w nexo) to chyba jeszcze nie da się ich "zaciągnąć" do Sello z Nexo, więc odpada...

Link to postu
31 minut temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

Czy są to zamówienia z allegro? Wtedy przydało by się Sello i wbudowane w nie zbiorcze wystawianie dokumentów końcowych.

Jeśli inne zamówienia (jakość inaczej pojawiające się w nexo) to chyba jeszcze nie da się ich "zaciągnąć" do Sello z Nexo, więc odpada...

Sprawdzałem Sello jeszcze przed Subiektem. Z całym szacunkiem, ale nie planuje utrudniać dodatkowo sobie życia. Mam kilka sklepów internetowych oraz też Allegro. I spina je Baselinker, bo to jest jedyne sensowne narzędzie. + Subiekt NEXO jako centralny magazyn. Żadnego Sello nie planuje, bo dla mnie to narzędzie jest dla kogoś kto zaczyna sprzedaż, a nie kogoś to ma kilka źródeł i wszystkie musi połączyc - zresztą Sello służy tylko do Allegro. I kolejnej protezy do całego łańcuszka nie szukam.

Po prostu funkcjonalność wydruku masowego zamówień jest podstawą każdego systemu jaki znam, i brakuje jej w Subiekcie Nexo. I myślę ze 99% użytkowników Subiekta ją doceni, gdyby tylko była.

Edytowane przez T J
Link to postu
2 minuty temu, T J napisał:

Żadnego Sello nie planuje, bo dla mnie to narzędzie jest dla kogoś kto zaczyna sprzedaż a nie kogoś to ma kilka źródeł.

Jasne. Każdy ma inne zapotrzebowanie i prawo do własnego zdania.

Link to postu

@T J mam pytanie dot. połączenia BL + Subiekt Nexo

Rozumiem, iż u Ciebie działa to tak:

- sklep internetowy1 > BL > SU

- sklep internetowy2 > BL > SU

- sklep internetowy3 > BL > SU

- allegro > BL > SU

- ebay > BL > SU

- inne > BL > SU

- sklep stacjonarny > SU

 

Zatem wszystko i tak ostatecznie ląduje w SU. Tak?

1. Jak zatem odbywa się np. aktualizacja magazynu po sprzedaży w sklepie2? Co widać po tej sprzedaży w sklepie 1?

2. Wszystkie zamówienia ze sklepów, allegro i innych wpadają do BL a potem do SU jak ZK? czy już jako PA?

 

Link to postu
17 minut temu, Marcin Niepodam napisał:

@T J mam pytanie dot. połączenia BL + Subiekt Nexo

Zatem wszystko i tak ostatecznie ląduje w SU. Tak?

1. Jak zatem odbywa się np. aktualizacja magazynu po sprzedaży w sklepie2? Co widać po tej sprzedaży w sklepie 1?

2. Wszystkie zamówienia ze sklepów, allegro i innych wpadają do BL a potem do SU jak ZK? czy już jako PA?

 

Twoje pytanie, nie dotyczy pytania, ani tematu wątku - który BRZMI:

Czy ktoś chciałby aby za jednym zamachem po zaznaczeniu kilku wierszy zamówień - drukarka fiskalna drukowala po kolei wszystkie paragony. A nie zeby sie pojawialo okienko do połaczenia zamówienia.

 

PS1. Chyba jasne jest ze wszystkie zamowienia przechodza z Baselinkera finalnie do Subiekta. Sprawa aktualizacji magazynow jest zalatwiania przez S2S w drugą strone do sklepu, ktory potem zwraca stany do Baselinkera - takie kółko.

PS2. czy mogłbyś nie zaśmiecać wątku - PYTANIAMI NIE NA TEMAT? załóż sobie osobny wątek i tam pytaj o swoje sprawy.

PS3. Używanie Google nie boli. naprawdę (S2S)

Edytowane przez T J
Link to postu

W tej chwili nie jestem w stanie określić, kiedy taka funkcjonalność mogłaby się pojawić. Na dzień dzisiejszy pozostaje stworzenie rozwiązania własnego, które będzie masowo realizować dokumenty lub też zgłosić się do naszych partnerów/serwisantów, którzy tworzą rozwiązania na indywidualne zamówienie. Aktualna lista serwisantów znajduje się tutaj.

Link to postu
3 godziny temu, Jacek Magiera napisał:

W tej chwili nie jestem w stanie określić, kiedy taka funkcjonalność mogłaby się pojawić. Na dzień dzisiejszy pozostaje stworzenie rozwiązania własnego, które będzie masowo realizować dokumenty lub też zgłosić się do naszych partnerów/serwisantów, którzy tworzą rozwiązania na indywidualne zamówienie. Aktualna lista serwisantów znajduje się tutaj.

Obawiam się, że tak podstawowa funkcja nie będzie w jakikolwiek sposób dobrze zaimplementowana jeżeli będzie zrobiona przez kogos z zewnątrz, już nie mowiąc o tym, że po prostu będzie nieużyteczna - jeżeli nie będzie składnikiem core'owym Subiekta. Dlatego liczę ciągle - ze skoro jest cos podobnego w Sello - to i może być dodane w Subiekcie bezpośrednio.

I zyska na tym 99% Państwa klientów. A CI którzy nie zdają sobie sprawy jaka to jest wygoda zaznaczyć 2 zamówienia i wydrukować 2 paragony naraz - to po dowiedzeniu się, ze to jest możliwe - będą dozgodnnie wdzięczni.

Link to postu
8 minut temu, Mateusz Muchlado napisał:

Cześć, 

my korzystamy z rozwiązania Baselinker->S2S->Su Nexo. 

Jednym kliknięciem masowo importuję dokumenty wystawione na BL, paragony i fv same się drukują. 

 

Kolego, to że korzystać z "takiego" rozwiązania nie znaczy że jest ono dobre.

NA POCZĄTEK

a). chyba nie za bardzo rozumiesz pojęcie PARAGONU FISKALNEGO I FISKALIZACJI.

b). gdyby to tak działało - to nie zakładałbym tego wątku, myślisz że nie sprawdzałem S2S i tego pluginu Paragony i Faktury?

PO PIERWSZE:

synchronizacja jest wg task schedulera. jezeli masz takie luzy i połowe dnia masz na czekanie - w stylu - klikasz i po AŻ 5 minutach drukuje się PARAGON > to gratulacje (ps. nawet gdyby to była 1 minuta, to jest o całe 59 sekund za długo).

PO DRUGIE:

S2S z całym szacunkiem - ale w tym trybie tworzy tylko PA itp, a nie zamówienia, co jest jak dla mnie duża niedognością, chyba, że nie prowadzisz historii klienta itp - to widocznie Ci to rybka

PO TRZECIE:

nic się samo nie drukuje - wiec nie wciskaj ściemy - bo chyba nie rozumiesz pojęcia co to jest PARAGON FISKALNY

Edytowane przez T J
Link to postu

TJ, to że nie wiesz jak to ustawić, albo nie rozumiesz to nie znaczy od razu że się nie da ;).

Poniżej moje rozwiazanie:

Dokumenty tworzę na BL (automat, razem z LP, mailingiem itp.), następnie po stworzeniu i spakowaniu pewnej ilosci paczek odpalam ręcznie S2S i importuję paragony a potem faktury. Paragony fiskalizują się i wychodzą u nas automatycznie z drukarek. Z task schedulera nie korzystam - trzeba by odczekiwać minutę, tak jak piszesz. 

W przypadku tworzenia paragonów imiennych mam historię zamówień klienta. 

Czy rozwiazanie jest dobre - każdy z nas musi sobie na nie odpowiedzieć - dla nas jest ok. 

Link to postu
13 minut temu, Mateusz Muchlado napisał:

TJ, to że nie wiesz jak to ustawić, albo nie rozumiesz to nie znaczy od razu że się nie da ;).

Poniżej moje rozwiazanie:

Dokumenty tworzę na BL (automat, razem z LP, mailingiem itp.), następnie po stworzeniu i spakowaniu pewnej ilosci paczek odpalam ręcznie S2S i importuję paragony a potem faktury. Paragony fiskalizują się i wychodzą u nas automatycznie z drukarek. Z task schedulera nie korzystam - trzeba by odczekiwać minutę, tak jak piszesz. 

W przypadku tworzenia paragonów imiennych mam historię zamówień klienta. 

Czy rozwiazanie jest dobre - każdy z nas musi sobie na nie odpowiedzieć - dla nas jest ok. 

Skoro nie korzystasz z Task Schedulera. to ciekawe jak S2S synchronizuje dane.... chyba nie za bardzo wiesz jak to sie odbywa.

ps. ciekawe co robisz - jak się zorientujesz - ze wydrukowales 50 paragonów fiskalnych i na niektorych jest problem z towarem - braki, zmiany, itp wypadki

ps 2 - skoro Ci działa - tak jak lubisz - to chyba nie jest wątek dla Ciebie.... - chyba temat jest jasny, i nie szukam opinii o tym jak ktoś udaje że mu działa bo wymyślił sobie metodę na partyzanta

Edytowane przez T J
Link to postu

Dokładnie tak jak napisałem.  Przygotowuje do spakowania 20 - 30 paczek. Otwieram S2S, klikam Sklep->paragony lub Sklep-> faktury a następnie import.  I dokumenty są już w Nexo a za parę sec wychodzą na odpowiednich wydrukach ; ). 

 

Link to postu
1 godzinę temu, Mateusz Muchlado napisał:

Dokładnie tak jak napisałem.  Przygotowuje do spakowania 20 - 30 paczek. Otwieram S2S, klikam Sklep->paragony lub Sklep-> faktury a następnie import.  I dokumenty są już w Nexo a za parę sec wychodzą na odpowiednich wydrukach ; ). 

 

Wspaniale, że Ci odpowiada. TYLKO mało kogo interesuje rozwiązanie, które wpływa na stock w Subiekcie DOPIERO po połowie dnia, czyli jak sobie klikniesz - wydruk paragonu.
Nie wiem jak sobie to wyobrażasz na Allegro czy innych kanałach (sklepach), żeby stock nie byl przez x czasu realny, gdyż dopiero jak sie już obudzisz po ciężkiej nocy to sobie klikniesz.

Może masz "sklep" który nie trzyma stanów magazynowych, ale po co Ci wtedy Subiekt. Dopóki dokumentu nie ma w Subiekcie to stany magazynowe nie sa odjęte, a to znaczy, że masz b. dużą szanse sprzedawać produkty których nie masz na stanie. Tak więc to "rozwiązanie" jest nieakceptowalen od początku dla 99% userów Subiekta.

poza tym - najwyrazniesz mijasz się z prawdą - S2S działa w cyklach które daje mu Windows Task Scheduler, nawet jak ustawisz na 1 minute, bo to najkrótszy okres odpalenia, to nie oznacza to pare sekund, tylko 1-2 minuty zanim wszystko się przeciśnie. To tak przy okazji.

Edytowane przez T J
Link to postu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...