Damian Malec 1 Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników (edytowane) Witam, Zainstalowaliśmy nową wersję SELLO 1.31.1 Problem jest taki, że nie synchronizują nam się teraz cenniki dostaw z allegro, mimo wprowadzenia cenników w ustawieniach dostaw na allegro. Inaczej... zaimportowaliśmy cenniki z allegro, ale nie powiązały się one z produktami. Nie można też ręcznie ich w żaden sposób zsynchronizować, pola są nie aktywne. Edytowane 4 Lipca 2019 przez Damian Malec Pomyłka wersji sello Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 777 Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników Proszę wejść w USTAWIENIA > SŁOWNIKI > Słownik cenników dostaw i zaimportować cenniki z Allegro przyciskiem Importuj. Cytuj Link to postu
Damian Malec 1 Napisano 4 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników Zrobiliśmy tak już wcześniej i nic to nie dało Cytuj Link to postu
Damian Malec 1 Napisano 4 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników Dodatkowo dostajemy informacje "Błąd autoryzacji konta" mimo iż konto jest autoryzowane. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 777 Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników W takim razie proszę ponownie je zautoryzować ponownie. Przez to nie pobierają się cenniki zapewne. Symbol autoryzacji oznacza jedynie, że była przeprowadzana autoryzacja, a nie że konto nadal jest zautoryzowane. Zatem jeśli pojawia się jakikolwiek błąd dotyczący autoryzacji, tokena to należy w pierwszej kolejności ponowić autoryzację. Znaleźliśmy jeden scenariusz w którym może dochodzić do wygasania tokena autoryzującego przy pracy na wielu komputerach. Będzie poprawiony w najbliższej aktualizacji. Cytuj Link to postu
Damian Malec 1 Napisano 4 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników Autoryzowaliśmy ponownie i nie pomogło. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 777 Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników Jaki dokładnie pojawia się błąd w raporcie? Cytuj Link to postu
Damian Malec 1 Napisano 4 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników Screen poniżej. Zaznaczam, że przeprowadziliśmy autoryzacje ponownie kilka razy. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 777 Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników Proszę włączyć logowanie za pomocą programu serwisowego (menu Rejestr), uruchomić Sello jako administrator i podesłać do nas log z pobierania cenników. Będzie w folderze \Log w lokalizacji w której zainstalowane jest Sello. 1 Cytuj Link to postu
Damian Malec 1 Napisano 4 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników Można prosić o poradę krok po kroku jak to zrobić? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników Przed chwilą, Damian Malec napisał: Można prosić o poradę krok po kroku jak to zrobić? Najpierw odnajdź w menu programów windowsa Program Serwisowy Sello, potem spróbuj wg instrukcji powyżej. Cytuj Link to postu
Damian Malec 1 Napisano 4 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników Zrobiliśmy jak powyżej i niestety nie ma pliku log w folderze gdzie jest zainstalowane sello. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników Powinien być najprawdopodobniej tutaj: Czy Sello zostało uruchomione jako administrator? Trzeba włączyć logowanie / uruchomić Sello jako admin / wykonać w Sello analizowaną czynność Cytuj Link to postu
Damian Malec 1 Napisano 4 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników (edytowane) Udało się jednak... plik w zał. Edytowane 4 Lipca 2019 przez Bartosz Rosa Logi proszę wysłać do nas na mail, gdyż mogą zawierać poufne dane. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 777 Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników A czy to nie jest jakiś stary błąd sprzed autoryzacji? W logu nie widzę żadnego błędu. Cytuj Link to postu
Damian Malec 1 Napisano 4 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników Ogólnie my nie wystawiamy aukcji bezpośrednio przez sello, tylko bezpośrednio na allegro. Ma to jakieś znaczenie? Błąd jest świeży, przed aktualizacją nie było takich problemów. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 777 Napisano 4 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników Nie ma to wpływu. Natomiast świeży, mam na myśli z tej konkretnej synchronizacji czy z tej poprzedniej. Przed aktualizacją Sello korzystało z zupełnie innego API i zupełnie innej synchronizacji, w tej wersji mamy zupełną nowość, jeśli chodzi o synchronizację z Allegro. Chodzi mi o teraz, czy w Sello są pobrane cenniki w USTAWIENIA > SŁOWNIKI > słownik cenników? W raporcie są widoczne również poprzednie synchronizacje więc może po autoryzacji wszystko już poszło właściwie. Cytuj Link to postu
Damian Malec 1 Napisano 5 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników Taki błąd mamy cały czas: Pobieranie cenników dostaw dla konta nr 12951749 z serwisu Allegro: Problem z komunikacją z serwerem Allegro Brak autoryzacji konta wymaganej do połączenia z serwisem Allegro Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 777 Napisano 5 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników Zatem proszę ponownie autoryzować konto o numerze 12951749, upewniając się, że podawana jest prawidłowa nazwa konta i hasło i autoryzacja kończy się powodzeniem. Cytuj Link to postu
Damian Malec 1 Napisano 5 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników 12951749 jest to nasze stare konto, z którego już nie korzystamy. Czy mamy go zdezaktywować? Czy nie stracimy wglądu do starych transakcji? Obecnie korzystamy z konta 48747343, w którym autoryzacja jest ok. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 777 Napisano 5 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 5 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników Należy konto dezaktywować aby pobrać cenniki. Podgląd F3 powinien być dostępny z poziomu widoku wszystkich transakcji. 1 Cytuj Link to postu
Damian Malec 1 Napisano 8 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2019 w SELLO 1.31.1 - Brak Synchronizacji Cenników To było to Po zdezaktywowaniu starego konta wszystko działa. 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.