Bartosz Rosa 1 770 Napisano 20 Maja 2020 Udostępnij Napisano 20 Maja 2020 w Brak połączenia z systemem sprzedaży Subiekt GT A użytkownik i hasło do serwera SQL na pewno zostało zmienione z domyślnych (sa i hasło puste)? To nie jest użytkownik i hasło do Subiekta, tylko do serwera SQL. Cytuj Link to postu
Przemysław Dydycz 2 Napisano 20 Maja 2020 Udostępnij Napisano 20 Maja 2020 w Brak połączenia z systemem sprzedaży Subiekt GT 8 godzin temu, Bartosz Rosa napisał: a to dlatego, że albo nazwa serwera albo login i hasło wpisane poniżej są niepoprawne. Szczegóły jak skonfigurować Sello z Subiektem można znaleźć w naszym tutorialu: https://tutoriale.insert.com.pl/sello/jak-rozpoczac-prace-z-sello-konfiguracja/polaczenie-sello-z-subiektem/ Panie Bartoszu, odinstalowałem sello, nową wersję zainstalowałem i założyłem nową bazę (inna nazwa od tej poprzednio). Po wpisaniu nazwy serwera zgodnie z instrukcją jest komunikat:PROBLEM PRZY POBIERANIU LISTY PODMIOTÓW Server SQL nie istnieje lub odmówiono do niego dostepu Subiekt GT chodzi. pozdrawiam Cytuj Link to postu
Przemysław Dydycz 2 Napisano 20 Maja 2020 Udostępnij Napisano 20 Maja 2020 w Brak połączenia z systemem sprzedaży Subiekt GT Po kolejnej instalacji udało się, dziekuję 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.