Bartek Z Blingart 2 Napisano 8 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2019 w Sello po aktualizacji nie pobiera wszystkich transakcji [Sello 1.31.1] Witam. Wykonałem aktualizację programu oraz przeprowadziłem wszystkie niezbędne czynności po 1 uruchomieniu, a mimo tego Sello nie chce pobrać mi wszyztkich transakcji z 6 i 7 lipca. Kilkukrotnie powtarzałem pobieranie parametrów z serwisu oraz transakcji ale bez skutku. Proszę o pilną pomoc, ponieważ w chwili obecnej w bazie transakcji panuje chaos, a ręczne sprawdzanie co jest a czego nie ma i dodawanie jeszcze go pogłębi. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 8 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2019 w Sello po aktualizacji nie pobiera wszystkich transakcji [Sello 1.31.1] Ile kont Allegro jest w Sello obsługiwanych? Czy w raporcie są jakieś błędy? Cytuj Link to postu
Bartek Z Blingart 2 Napisano 8 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2019 w Sello po aktualizacji nie pobiera wszystkich transakcji [Sello 1.31.1] W sello są dwa konta. W raporcie nie było żadnych błędów. Po wielu trudach sello w końcu pobrało transakcję. W innym wątku znalazłem informację, że w nowej wersji jest problem z paskiem, który pokazuje, że transakcje zostały pobrane, a tak na prawdę pobieranie jeszcze trwa w tle, także podejrzewam, że o to mogło chodzić. Temat zostawiam, może ktoś będzie miał podobny problem. 1 Cytuj Link to postu
John Cena 2 Napisano 8 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2019 w Sello po aktualizacji nie pobiera wszystkich transakcji [Sello 1.31.1] (edytowane) Niestety, odkad zrobilismy aktualizacje (2 dni temu), sello pobiera transakcje wybiorczo, w tym pobiera niepelne grupy transakcji (na przyklad 2 produkty z 4). Mamy jedno konto. W raporcie kilkadziesiat bledow typu: Nie udało się dodać transakcji do aukcji nr 123 dla klienta (123) Nieokreślony błąd. Edytowane 8 Lipca 2019 przez Dave Czezky Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 775 Napisano 8 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2019 w Sello po aktualizacji nie pobiera wszystkich transakcji [Sello 1.31.1] W przypadku nieokreślonego błędu musielibyśmy przeanalizować bazę u nas. W razie chęci podesłania do nas bazy prosimy o kontakt na sello@insert.com.pl z linkiem do tego tematu. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.