Arkadiusz Grabowski 1 Napisano 5 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 w Anulowane zadanie wysyłania numeru przesyłki (edytowane) Dzień dobry, pojawia się teraz taki błąd a sprawa dosyć pilna: Wysyłanie numeru przesyłki dla paczki 3395/2020 z konta na Allegro.pl: Zadanie zostało anulowane. Zadanie zostało anulowane. Czym może to być spowodowane ? Edytowane 5 Lutego 2020 przez Arkadiusz Grabowski Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 5 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 w Anulowane zadanie wysyłania numeru przesyłki Czy z poziomu zamówienia Allegro istnieje możliwość dodania numeru przesyłki dla tego zamówienia? Czy to jest jednostkowa sytuacja czy występuje na większej liczbie paczek? Cytuj Link to postu
Arkadiusz Grabowski 1 Napisano 5 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 w Anulowane zadanie wysyłania numeru przesyłki (edytowane) Na wszystkich obecnie paczkach i na wszystkich kontach Allegro (posiadamy 3). Ręcznie mogę dodać ale też widzę, że w dzisiejszych paczkach te numery są, nie sprawdzałem wszystkich tylko wyrywkowo kilka. Teraz pojawił się dodatkowo problem, że nie pobiera zamówień: "Ponowne pobieranie zamówienia "22fa1392-47f7-11ea-b547-a96145675d6a" użytkownika "xx" z konta xxx na Allegro.pl: Zadanie zostało anulowane. Zadanie zostało anulowane." To są nowe zamówienia, nie stare, nie wpadają w ogóle w Sello. Edytowane 5 Lutego 2020 przez Arkadiusz Grabowski Cytuj Link to postu
Arkadiusz Grabowski 1 Napisano 5 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 w Anulowane zadanie wysyłania numeru przesyłki Wrzucam jeszcze ustawienia pobierania u nas, czy jest sens, że mamy ustawione pobierz ponownie - z ostatnich 3 dni ? Czy to nie przypadkiem to generuje te błędy i są one do starych zamówień i paczek ? Cytuj Link to postu
Arkadiusz Grabowski 1 Napisano 5 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 w Anulowane zadanie wysyłania numeru przesyłki I ten sam temat czy w ustawieniach automatycznej synchronizacji musi być ustawione pobieraj ponownie zamówienia dzisiejsze czy lepiej to wyłączyć ? Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 024 Napisano 5 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 w Anulowane zadanie wysyłania numeru przesyłki Lepiej wyłaczyć. Teraz to opcja jedynie do wyjątkowych sytuacji. 15 minut temu, Arkadiusz Grabowski napisał: "Ponowne pobieranie zamówienia "22fa1392-47f7-11ea-b547-a96145675d6a" użytkownika "bialutki12" z konta bitmat_pl na Allegro.pl: Zadanie zostało anulowane. Zadanie zostało anulowane." Pewnie zaznaczenie jest powodem powyżdzego błędu. Anulowanie wskazywało by na to, że ZAMÓWIENIE jest już w Sello. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 785 Napisano 5 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2020 w Anulowane zadanie wysyłania numeru przesyłki 2 godziny temu, Arkadiusz Grabowski napisał: Wrzucam jeszcze ustawienia pobierania u nas, czy jest sens, że mamy ustawione pobierz ponownie - z ostatnich 3 dni ? Zacząłbym od wyłączenia pobierania z 3 dni bo jest to nadmiarowe i niepotrzebne. 2 godziny temu, Arkadiusz Grabowski napisał: czy w ustawieniach automatycznej synchronizacji musi być ustawione pobieraj ponownie zamówienia dzisiejsze czy lepiej to wyłączyć ? Celowo funkcja nazywa się Pobieraj ponownie zamówienia, aby dać jasno do zrozumienia, że służy ona do ponownego pobierania i aktualizacji już pobranych transakcji. Ewentualne nie pobrane też wpadną ale warto zrezygnować z takiego pobierania i używać je tylko jeśli wystąpią problemy z dziennikiem zdarzeń w Allegro i np. nie pobierają się nowe transakcje i jednocześnie nie ma o nich śladu w raporcie. W innych przypadkach pobieranie w kółko i aktualizowanie transakcji jest bezcelowe i niepotrzebnie obciąża program, bazę danych i Allegro :). No i trwa o wiele dłużej. 2 godziny temu, Arkadiusz Grabowski napisał: Ponowne pobieranie zamówienia "22fa1392-47f7-11ea-b547-a96145675d6a" użytkownika "bialutki12" z konta bitmat_pl na Allegro.pl: Zadanie zostało anulowane. Zadanie zostało anulowane. Prosiłbym o włączenie logowania w programie serwisowym, zakładka Rejestr, uruchomienie Sello jako administrator i wygenerowanie tego błędu ponownie. Plik z logiem z folderu Sello\Log proszę podesłać na sello@insert.com.pl. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.