Paweł Błaszkowski 4 Napisano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2020 w Sello nie oznacza w zamówieniu FV Po aktualizacji do 1.34.1 widzę na niektórych transakcjach następujący problem: Transakcja zostaje pobrana z Allegro. Pobrane są dane do FV, ale parametr dokument końcowy pozostaje jako paragon. Zdarza się to rzadko ale jednak. Czy spotkaliście się z takim problemem? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2020 w Sello nie oznacza w zamówieniu FV A klient na pewno oznaczył FV w zamówieniu Allegro? Cytuj Link to postu
Paweł Błaszkowski 4 Napisano 20 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2020 w Sello nie oznacza w zamówieniu FV Tak. Sprawdzałem kilka razy. Dziś też byłą taka sytuacja., Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 023 Napisano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2020 w Sello nie oznacza w zamówieniu FV 11 godzin temu, Paweł Błaszkowski napisał: Tak. Sprawdzałem kilka razy. Czy w zamówieniu w allegro widnieją dane do faktury? Czy też klient tylko za pierwszą próbą płatności (i wypełnieniu opcji dostawy) zaznaczył fakturę a przy kolejnej płatności tego nie zrobił? Można to sprawdzić w mailach, które przychodzą po każdorazowym wypełnieniu dostawy w allegro przez klienta. Pytam, bo jeśli w OSTATNIEJ próbie płatności klient nie podał faktury (bo uważa, że wystarczą dane podane wcześniej) to allegro wykasuje poprzednie dane i do Ciebie przyjdzie transakcja bez oznaczenia FV. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2020 w Sello nie oznacza w zamówieniu FV Najlepiej kliknąć po prostu w numer zamówienia na dole w transakcji i sprawdzić jaki tam jest stan obecny i czy po pobraniu danych transakcji nadal w Sello widnieje PA. Jeśli tak to prosiłbym o podesłanie zrzutów ekranu z zamówienia Allegro i Sello oraz log z pobierania tej jednej konkretnej transakcji ( z menu pod prawym klawiszem ). Spoiler Proszę w programie serwisowym (Admin.exe) włączyć logowanie Allegro w menu rejestr. Wyłączyć Sello, uruchomić je jako administrator (z menu pod prawym przyciskiem myszy) i spróbować wykonać czynność powodującą problem. W folderze instalacyjnym Sello, c:\Program Files (x86)\InsERT\Sello\Log stworzony zostanie plik Allegro-[data].json. Proszę podesłać go na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku z forum lub jako odpowiedź do maila. Po wszystkim proszę wyłączyć logowanie programem serwisowym lub z poziomu ostrzeżenia na stronie startowej Sello jeśli się pojawi. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.