Jan Bełz 0 Napisano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2020 w problem z wysyłką e sprawozdania za 2019 Witam Proszę o pomoc w zidentyfikowaniu problemu związanego z wysyłka e sprawozdania za 2019r . Po zatwierdzeniu i próbie przesłania pojawił się komunikat"2020-04-21 13:21:58 Element 'http://meta.gtw.espr.apps.akmf.pl/2018/07/31/0001:NumerIdentyfikacyjnyNIP' jest nieprawidłowy. Wartość '1610Z0161Z0163Z1623Z1629Z4671Z4673Z4799Z4941Z6820Z8690D' jest nieprawidłowa przy uwzględnieniu jego typu danych 'http://types.meta.gtw.espr.apps.akmf.pl/2018/07/31/0001:NIPType' - Błąd ograniczenia elementu Pattern... Nadmieniam iż NIP w polu identyfikator podmiotu jest prawidłowy. Porada E. Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2020 w problem z wysyłką e sprawozdania za 2019 Jaka jest to wersja programu? Gdzie wysyłane było sprawozdanie? Proszę podawać więcej informacji. Link to postu
Jan Bełz 0 Napisano 22 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2020 w problem z wysyłką e sprawozdania za 2019 witam wersja programu 1.62 HF2(1.6202.2.4725) miejsce składania KAS Typ jednostki :mała w złotych (SFJMAZ) wersja sprFinJednostkaMałaWZłotych (2) (1-2) (01-01-1995-31-12-2099) Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 23 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2020 w problem z wysyłką e sprawozdania za 2019 Prosiłbym bardzo jeszcze o zrzut ekranu z komunikatu, który pojawia się przy zatwierdzeniu tego e-Sprawozdania. Dodatkowo dobrze byłoby gdyby Pan wysłał do nas wyeksportowany plik z e-Sprawozdaniem na formularz kontaktowy TUTAJ kontynuując korespondencję z InsERT ten numer zgłoszenia: INS-222633. Link to postu
Jan Bełz 0 Napisano 23 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2020 w problem z wysyłką e sprawozdania za 2019 Witam Przesyłam zrzuty ekranu , dodam, iż program nie wykazuje żadnych błędów podczas zatwierdzania dopiero po złożeniu podpisów i próbie wysyłki pojawia się komunikat o błędzie związanym z niepoprawnym NIP (prawdopodobnie zamiast numeru NIP pobiera kody PKD). W załączeniu trzy zrzuty ekranu: pierwszy przed zatwierdzeniem drugi po zatwierdzeniu i trzeci po próbie wysyłki Link to postu
Kamil Goleń 115 Napisano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2020 w problem z wysyłką e sprawozdania za 2019 (edytowane) Dziękuję, jak przeanalizujemy dane, dam Panu tutaj znać. Edytowane 24 Kwietnia 2020 przez Kamil Goleń Link to postu
Grażyna Szymańska 0 Napisano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 27 Kwietnia 2020 w problem z wysyłką e sprawozdania za 2019 Dzień dobry, w naszym przypadku błąd pojawia się przy próbie pobrania UPO. Dodam, że błąd pojawia się u wszystkich klientów, u których wysyłaliśmy dotychczas sprawozdania. Prośba o informację dotyczącą błędu 2020-04-27 13:40:20 Odebrano komunikat: 500 - Błąd wewnętrzny usługi 2020-04-27 13:40:19 Wywołano procedurę pobrania poświadczenia odbioru 2020-04-27 13:39:07 Odebrano komunikat: 500 - Błąd wewnętrzny usługi 2020-04-27 13:39:07 Wywołano procedurę pobrania poświadczenia odbioru 2020-04-23 13:18:29 Odebrano komunikat: 310 - Weryfikacja podpisów - sukces 2020-04-23 13:18:28 Wywołano procedurę pobrania poświadczenia odbioru 2020-04-23 13:18:24 Odebrano komunikat: 122 - Sesja została zakończona 2020-04-23 13:18:23 Wywołano procedurę pobrania poświadczenia odbioru 2020-04-23 13:18:23 Nadano numer referencyjny: "xxxx" 2020-04-23 13:18:07 Wywołano procedurę wysyłki e-sprawozdania. Link to postu
Dorota Woźniak 0 Napisano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 w problem z wysyłką e sprawozdania za 2019 Od wczoraj ciągle komunikat 122 sesja została zakończona i tyle, nie można pobrać UPO Link to postu
Daniel Kozłowski 1 171 Napisano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2020 w problem z wysyłką e sprawozdania za 2019 Proszę zainstalować najnowszą wersję 1.62 SP1 i ponowić wysyłkę sprawozdania. Link to postu
Dorota Woźniak 0 Napisano 29 Kwietnia 2020 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2020 w problem z wysyłką e sprawozdania za 2019 Nadal nie działa, komunikat 122,310 i 500 błąd wewnętrzny usługi Link to postu
Grażyna Sz 2 Napisano 2 Maja 2020 Udostępnij Napisano 2 Maja 2020 w problem z wysyłką e sprawozdania za 2019 Miałam to samo. Po prostu nie doczytałam, że "Podatnicy CIT wpisani do rejestru przedsiębiorców KRS nadal składają sprawozdania finansowe wyłącznie do KRS ". Więcej na ten temat https://www.gov.pl/web/kas/nowe-zasady-skladania-sprawozdan-finansowych-przez-niektorych-podatnikow-cit 1 Link to postu
Mirosława Urban 0 Napisano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2020 w problem z wysyłką e sprawozdania za 2019 Mam również przy pobraniu UPO komunikat 122 sesja zakończona (komunikat pojawiał się przez klika dni). Obecnie jest komunikat 500 błąd wewnętrzny usługi a status sprawozdania - odrzucone. Sprawozdanie było wysłane do KAS - osoba fizyczna. Na forum Gofina również użytkownicy Rewizora GT pisali o tym komunikacie. Mam zainstalowane wszystkie wersje Rewizora GT. Sprawozdanie było wysłane 28.05.20. Link to postu
Polecane posty