Radosław www.sklep.kut-met.pl 5 Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 w Sello się zawiesza Witam, od 27.08/2020 sello zaczęło się zawieszać przy przechodzeniu między zakładkami. Np po przejściu z transakcji w wiadomości wyskakuje komunikat brak odpowiedzi. Nieraz chwilę pokręci i ruszy a innym razem trzeba restartować sello. Dzieje się tak na serwerze i kliencie, choć na serwerze zawsze zawsze ruszy. Na kliencie w 90% trzeba wyłączać i włączać sello. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 w Sello się zawiesza Proszę sprawdzić czy łączenie się za pomocą adresu IP zamiast nazwy serwera pomaga: Cytuj Link to postu
Radosław www.sklep.kut-met.pl 5 Napisano 2 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2020 w Sello się zawiesza Testujemy rozwiązanie z adresem IP. Za pomocą programu serwisowego wyczyściliśmy bazę danych. Trochę pomogło ale do ideału nadal brakuje. Zobaczymy czy łączenie po IP poprawi pracę. Cytuj Link to postu
Radosław www.sklep.kut-met.pl 5 Napisano 3 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2020 w Sello się zawiesza Gdzie znajduje się lokalizacja pliku w którym można wpisać adres IP, aby sello automatycznie przu uruchamianiu korzystało z adresu IP a nie z nazwy serwera. Lokalizacja dla WIN7 i Win10 Cytuj Link to postu
Leszek M 35 Napisano 3 Września 2020 Udostępnij Napisano 3 Września 2020 w Sello się zawiesza Windows 7: c:\Users\All Users\Insert\Sello\ Windows 10: C:\ProgramData\InsERT\Sello Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.