Rafał B. 12 Napisano 24 Października 2020 Udostępnij Napisano 24 Października 2020 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Mam zarezerwowany towar choć nie ma takiej rezerwacji w raporcie i Sello kończy mi aukcje. Mam taką sytuacje w przypadku dwóch produktów. Robiłem konserwację bazy, ale to nie pomogło. W jaki sposób to naprawić? Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 348 Napisano 24 Października 2020 Udostępnij Napisano 24 Października 2020 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji 1 godzinę temu, Rafał B. napisał: Mam zarezerwowany towar choć nie ma takiej rezerwacji w raporcie W jakim raporcie? Link to postu
Rafał B. 12 Napisano 24 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2020 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji W raporcie "rezerwacje asortymentu" nie ma tych produktów Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 348 Napisano 24 Października 2020 Udostępnij Napisano 24 Października 2020 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Obawiam się, że bez wglądu w dane ciężko będzie pomóc. Używa Pan może jakiś dodatków do Subiekta? Albo jest to jakiś błąd w danych, albo raport czegoś nie uwzględnia. Ale raczej to pierwsze. Link to postu
Rafał B. 12 Napisano 25 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2020 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Tak, używam Sello i Vendero Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 348 Napisano 25 Października 2020 Udostępnij Napisano 25 Października 2020 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji 1 minutę temu, Rafał B. napisał: Tak, używam Sello i Vendero Miałem na myśli dodatki zewnętrzne, nie z Insertu. Link to postu
Rafał B. 12 Napisano 25 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2020 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Nie, zewnętrznych nie używam. Miałem już kiedyś taki kłopot i bazę musiałem wysyłać, a to jednak jest kłopot i blokada pracy na programie... Link to postu
Jacek Izydorczyk 1 348 Napisano 25 Października 2020 Udostępnij Napisano 25 Października 2020 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Nie wykluczone, że uda się to naprawić "w locie". Tzn. analiza na kopii danych, wycena, przygotowanie skryptu naprawczego i implementacja na danych roboczych. W razie zainteresowania zapraszam do bezpośredniego kontaktu. Link to postu
Rafał B. 12 Napisano 25 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2020 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji ok, dziękuję. W razie czego będę się kontaktował. Poczekam jeszcze na odpowiedź Insertu Link to postu
Przemysław Werner 395 Napisano 27 Października 2020 Udostępnij Napisano 27 Października 2020 w Rezerwacja towaru pomimo braku rezerwacji Dzień dobry, niestety bez analizy bazy danych nie jesteśmy w stanie jednoznacznie określić przyczyny. Bardzo proszę o przesłanie danych przez formularz kontaktowy, kontynuując korespondencję z firmą InsERT pod numerem zgłoszenia INS-751179. W jaki sposób wysłać bazę danych do firmy InsERT? Link to postu
Polecane posty