Skocz do zawartości

Sello 1.37 błąd połączenia z Subiektem GT

Polecane posty

Witam wszystkich, proszę o pomoc bo nie wiem o co chodzi, wszystko działało do póki nie postanowiłem dzisiaj zaktualizować Sello do najnowszej wersji (aktualizacja przeszła bez problemów) ale po uruchomieniu Sello wywala błąd że nie można połączyć się z subiektem GT a co za tym idzie nie ma synchronizacji stanów i cen, ktoś ma podobny problem?

1.37-błąd połączenia z subiektemGT.png

Link to postu

Błąd z połączeniem jest tylko na jednym z laptopów ale na mim subiekt działa bez problemu, sprawdzałem na innych komputerach i Sello łączy się z subiektem bez problemów a co najgorzej to ten laptop akurat mój :( czasem ekipie pomagam i rozwiązuję jakieś problemy itp. (a sam swojego problemu nie potrafię rozwiązać)

Wersja Subiekta 1.64 HF2

Edytowane przez Tomasz Urbaniak
Link to postu

Użyłem opcji w instalatorze "usuń błędy" oraz przeprowadziłem instalację Subiekta GT jeszcze raz i nic to nie dało nadal jak w Sello testuję połączenie z systemem sprzedaży to wywala błąd ;(  nie wiem co jeszcze można zrobić, ktoś tam wspominał gdzieś o Nexo i owszem na tym laptopie mam zainstalowane również Nexo ale nie jest używane ponieważ okres testowy minął ale nie sądzę aby to miało jakikolwiek wpływ na Sello tym bardziej że Nexo był instalowany lokalnie tylko na tym laptopie.

Edytowane przez Tomasz Urbaniak
Link to postu

Fragmentu kodu, który zwraca ten błąd nie ruszaliśmy od dłuższego czasu a generalnie nie udaje się uruchomienie w tle Subiekta. Czy na tym komputerze są może jakieś otwarte Subiekty? Proszę też sprawdzić za pomocą menadżera programów czy nie ma wiszących procesów Subiekt.exe, ewentualnie Sello.exe i je pozamykać.

Można jeszcze sprawdzić, czy na innych komputerach udaje się test połączenia po zalogowaniu się na tego samego użytkownika Sello.

 

Link to postu
13 minut temu, Bartosz Rosa napisał:

Fragmentu kodu, który zwraca ten błąd nie ruszaliśmy od dłuższego czasu a generalnie nie udaje się uruchomienie w tle Subiekta. Czy na tym komputerze są może jakieś otwarte Subiekty? Proszę też sprawdzić za pomocą menadżera programów czy nie ma wiszących procesów Subiekt.exe, ewentualnie Sello.exe i je pozamykać.

Można jeszcze sprawdzić, czy na innych komputerach udaje się test połączenia po zalogowaniu się na tego samego użytkownika Sello.

 

Żadnych subiektów pracujących w tle nie ma (menedżer zadań) a po uruchomieniu Sello i zrobienie testu połączenia z systemem sprzedaży w procesach wygląda tak, czy tak ma być ?

 

Zrzut ekranu 2020-10-30 143347.png

Na innych komputerach test połączenia przechodzi poprawnie bez względu na jakiego użytkownika się zalogujemy generalnie problem mam tylko ze swoim laptopem.

Dodam jeszcze że gdy Sello robi synchronizację automatyczną to za każdym razem gdy zwracany jest ten błąd to uruchamiany jest kolejny proces Subiekta a po wyłączeniu Sello procesy Subiekta zostają i jest ich kilkanaście (w zależności jak długo było Sello włączone i ile razy próbowało się połączyć z systemem sprzedaży)

Edytowane przez Tomasz Urbaniak
Link to postu
5 minut temu, Bartosz Rosa napisał:

Czy ten Subiekt (uruchomiony po kliknięciu w test) znika po chwili czy nadal jest widoczny?

proces Subiekta jest widoczny cały czas i dochodzą kolejne jak tylko Sello robi kolejna synchronizację, nie wiem co jest grane bo jeszcze dzisiaj na tym laptopie na wersji 1.36 wszystko działało bez problemu a po aktualizacji do 1.37 już nie hmmm

Link to postu

Wszystko wskazuje na problem z instalacją, albo Sello albo Subiekta - tak jakby nie wszystkie komponenty jednego z tych programów zostały poprawnie zainstalowane. Dlatego zalecam usunięcie, najlepiej obu i ponowne zainstalowanie jako administrator. Dzięki temu instalacja będzie "czysta" i powinny zostać wgrane wszystkie najnowsze wersje plików obu programów. Proces nainstalowywania nowszej wersji na starszą i ewentualnie naprawa instalacji idzie nieco inną ścieżką i instalator sam decyduje co podmienić a co nie - może się tym razem pomylił :).

Link to postu

Odinstalowałem Sello zrobiłem restart kompa i ponowna czysta instalacja Sello i znowu restart komputera i efekt żaden, nadal Sello wywala błąd podczas testu połączenia z programem zewnętrznym, już mi się pomysły skończyły co można jeszcze zrobić wersję windowsa 10 również mam najnowszą 20H2 i dlaczego tylko z tym laptopem jest problem hmmm a może to wina właśnie tej najnowszej aktualizacji windows ? na pozostałych komputerach jest windows 7 oraz też windowsz 10 ale w wersji 2004.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...