Skocz do zawartości

Nieaktywne przyciski tylko przy pracy na pulpicie zdalnym

Polecane posty

Taka oto dziś niespodzianka mnie spotkała.

 

Pracując na pulpicie zdalnym nie reagują przyciski w edytorze opisu. Wczoraj było wszystko OK. Pracownicy mówili, że po południu przestały reagować.

Nowy-1.thumb.jpg.1c1218c87930fbf4141351411254c259.jpg

Sprawdzałem ustawienia uprawnień - wszystko OK ale nadal nie reagują

Uruchamiałem jako administrator - nadal nie reagują

 

Co ciekawe, gdy na tych samych użytkownikach uruchamiam na komputerze w sieci firmowej, na miejscu, to przyciski działają. Sprawdzałem na dwóch urządzeniach.

 

Uruchamiałem tez pulpit zdalny na koncie administratora, ale też nic nie pomogło.

 

W dniu wczorajszym nasz "opiekun serwera" rozszerzył nam ilość połączeń na pulpicie zdalnym. Twierdzi, że nic to nie powinno zmienić w kwestii Sello. Robił to koło 21:00, wiem bo dzwonił do mnie. Wg pracowników problem pojawił się kilka godzin wcześniej.

@Bartosz Rosa Pomożesz? Gdzie szukać problemu? Po najechaniu kursorem na przyciski, "podświetlają się", jednak nie wywołują żadnej reakcji.

Link to postu

Czy dzieje się tak również przy nowych aukcjach z pustymi opisami?

Czasami zdarza się, że uszkodzony html pod spodem powoduje "wywalenie" się edytora JavaScriptowego.

Klikanie w te przyciski powoduje uruchamianie JavaScriptu w kontrolce HTML, w której widoczny jest opis. Coś widocznie blokuje wykonanie tego JavaScriptu w przypadku połączeń zdalnych. Nie było jakiejś aktualizacji serwera wcześniej albo zmian ustawień bezpieczeństwa?

Tymczasowo można przełączyć się na edytor Markdown (na górze, edytor uproszczony) i w ten sposób edytować opisy, dopóki nie uda się ustalić źródła problemu.

 

Link to postu
48 minut temu, Bartosz Rosa napisał:

Czy dzieje się tak również przy nowych aukcjach z pustymi opisami?

Dodając "Insertem" nową ofertę, z pustym opisem przyciski również nie odpowiadają.

 

Mogę zaczekać z nowymi ofertami do poniedziałku. Może do tego czasu ustalimy przyczynę.

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...

@Bartosz Rosa do dziś nie udało mi się nic konkretnego ustalić. Aktualizacje Sello i serwera nic nie dały. Aktualnie radzimy sobie uruchamiając Sello lokalnie na komputerze, przy połączeniu VPN. Tworzenie ofert jednak w ten sposób to czasochłonna praca. Nie każdy pracownik ma "super internet". Praca na pulpicie zdalnym znacznie jest szybsza.

Masz jakieś pomysły jak to naprawić?

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...