Skocz do zawartości

Dublowania numerów przesyłek w jednej transakcji

Polecane posty

Czy w trakcie tworzenia przesyłek nie zawieszało się Sello? Albo anulowałeś i tworzyłeś ponownie przesyłkę?

Czy problem występuje ciągle, czy to jednorazowa sytuacja? i może się zbiegła np. z jakąś awarią allegro lub inpostu?

 

Tak czy inaczej, jeżeli w InPoście ta przesyłka utworzyła się 2 razy (można sprawdzić w ich MP) to naliczą Ci opłatę tylko za wysłaną (przy koncie fakturowym), ale trzeba uważać bo nie dadzą już kolejnej przesyłki Smart ponad przydzielony limit.

Link to postu
16 godzin temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

Czy w trakcie tworzenia przesyłek nie zawieszało się Sello? Albo anulowałeś i tworzyłeś ponownie przesyłkę?

Czy problem występuje ciągle, czy to jednorazowa sytuacja? i może się zbiegła np. z jakąś awarią allegro lub inpostu?

 

Tak czy inaczej, jeżeli w InPoście ta przesyłka utworzyła się 2 razy (można sprawdzić w ich MP) to naliczą Ci opłatę tylko za wysłaną (przy koncie fakturowym), ale trzeba uważać bo nie dadzą już kolejnej przesyłki Smart ponad przydzielony limit.

Niestety 2 przesyłka jest płatna. Podczas tworzenia paczek nie było problemów ani błędów. Tak sytuacja się powtarza już któryś raz. Nie wiem ile wychwyciliśmy takich sytuacji przy 200 do 500 paczek dziennie to prawie niemożliwe żeby weryfikować paczki. 

Link to postu

 

4 godziny temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

Czy Sello jest uruchomione 1x? czy to możliwe, że jakaś końcówka również tworzy paczki w ShipX?

Sello uruchomione jest codziennie na 1x5 komputerach. Raczej jedna osoba obsługuje transakcje od dokumentu do utworzenia listy wysyłkowej i listu (wiec wymieniona przez Ciebie sytuacja nie powinna mieć miejsca ale nigdy tego nie weryfikowałem. 

4 godziny temu, MARCIN e-kupowanie.pl napisał:

Czy zdarzają się sytuacje, gdy w jakiejś paczce nie ma nr nadania z inpostu? jeżeli tak, to co wtedy robicie?

Nie było nigdy takiej sytuacji żeby listu nie było chyba że jest błąd np: telefonu, paczkomatu... 

Link to postu

Raczej bym powiedział, że jest to problem z timeoutem przy tworzeniu paczki. Paczka się tworzy dość długo i odpowiedź o utworzonej paczce nie zdąży dotrzeć z powrotem do Sello przed wygaśnięciem czasu oczekiwania. Ale to powinno zakończyć się pojawieniem odpowiedniego błędu w raporcie. Na pewno nic tam nie ma odnośnie wysyłania paczek do InPostu?

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...