Michał Szwarodzki 0 Napisano 1 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2021 w Problem z licencją Dzień dobry, zaskoczył mnie dzisiaj problem, program w oknie licencji wyrzucił informacje, że licencja wygasła. Jednocześnie w nawiasie, poinformował o braku możliwości połączenia z serwerem. Czy ktoś miał podobny problem ? W załączeniu prtscr. Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 016 Napisano 1 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2021 w Problem z licencją Sello musi mieć połączenie z internetem, żeby sprawdzało licencję. Kilka razy może się nie udać, ale jak nie ma dostępu do sieci zbyt długi czas, to pojawi się taki komunikat nawet jak licencja jest ważna. Sprawdź sieć, poresetuj... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 777 Napisano 1 Lutego 2021 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2021 w Problem z licencją Generalnie jeśli po restarcie nadal tak jest (ewentualnie po odświeżeniu licencji w oknie danych konta), proszę pisać na sello@insert.com.pl - podeślemy pliki umożliwiające wydłużenie czasu potrzebnego na połączenie z serwerem licencji - zazwyczaj to pomaga. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.