Skocz do zawartości

Błedy 1.2.0

Polecane posty

zakończone - powinny być opłacone, bo chyba tak wynika z ciągłości pracy, na tych, które nie są opłacone trzeba zmienić stan, zarejestrować wpłatę, zmienić stan (zakończyć) i zapisać

dokładnie TAK, ale zawsze jest jakieś "ale" - chodzi cały czas o "stare" transakcje pobrane i zrealizowane przed rozpoczęciem pracy z sello, kilkadziesiąt transakcji zmieniałem na zakończone bez zaznaczania zapłaty i teraz to wszystko odznaczać, "zapłacić" i ponownie "zakończyć" ?

Link to postu

można, ale po co, jeżeli Twój sposób pracy wymaga podania powodu to proponuje skorzystanie z notatek - tam można opisać jakieś szczegółowe czy też niestandardowe informacje (jak np. zero kontaktu)

 

Moim zdaniem nie powinno to byc pobierane z zakonczonych.

A co do notatek to znowu idziecie na latwizne. Pewnie ze mozna stosowac notatki, ale kto to bedzie potem czytal. Mozna by zrobic szersze zaznaczanie powodu zakonczenia transakcji (brak kontaktu, dogadane z klientem, zakonczone FZP itp itd) i dzieki temu mozna by opracowac jakas statystyke. Tak mamy tylko zakonczowe (wg Was tylko zaplata) i anulowane.

Link to postu

moim zdaniem powinno być pobierane z zakończonych :)

łatwizna łatwizną, ale mając takie a nie inne (czytaj: więcej) stany transakcji o wiele prościej jest 'czytać' dane finansowe zestawienie

notaki robi ten, któremu są potrzebne i ten kto je będzie czytał, z drugiej strony po co wracać do czegoś co było i nie miało wpływu w zasadzie na nic, taką transakcje anulujemy i koniec (chcemy wiedzieć czemu - choć nie wiem po co to komu wiedzieć po jakimś tam okresie czasu) to sprawdzamy notatki

kolejny powód to taki (odczucie subiektywne) takich transakcji jest bardzo mało

 

dodam, jeszcze, że rozbudowa zestawień jest w planach

Link to postu

Od jakiegoś czasu serwis Allegro umożliwia zdefiniowanie osobno adresu do wysyłki oraz danych użytkownika. Zauważyłem że po sciągnięciu transkacji przez sello jako adres wysyłki paczki do Klienta mam adres z jego danych rejestracyjnych a nie zdefiniowanych przez użytkownika danych do wysyłki. Czy problem ten został już jakoś rozwiązany?

Link to postu

Osobiście uważam, że jest to bardzo poważny błąd w aplikacji, który może spowodować u sprzedających oraz używających program Sello straty finansowe. Myślę, że producent oprogramowania wykazałby się niezła klasą informując mailowo swoich Klientów o takim problemie, takie zachownie uważałbym za profesjonalne.

 

A istniała by mozliwość "wyciągnięcia" tych danych z maila informującego sprzedającego o sprzedaży? Można wtedy poinformować użytkownika Sello np. za pomoca notatki do transkacji o tym fakcie Wtedy też używanie oprogramowania typu Sello ma jakiś sens, bo nie wyobrażam sobie sprawdzania kilku/kilkudziesięciu paczek dziennie pod katem poprawności adresu wysyłki.

Link to postu

No ale powiadomienie nie rozwiązuje problemu, nadal trzeba przeglądać te adresy ręcznie. Moim zdaniem to dostawca usługi zachował się co najmniej nieprofesjonalnie wprowadzając taką możliwość dla kupujących a pozbawiając sprzedawców możliwości korzystania z niej (taka sytuacja była do przewidzenia). Gdyby wprowadzono obie zmiany jednocześnie, to faktycznie sam miałbym pretensję do nas, że Sello tego nie obsługuje a powinno.

 

Kombinowanie z mejlami ma mały sens, ponieważ jakiekolwiek rozwiązanie na teraz i tak wymagałoby wypuszczenia wersji, a za miesiąc informacje te powinny być już dostępne przez webApi.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

zaprzeczam, u mnie jest ok, proszę zwrócić uwagę na filtry i najlepiej zliczyć kwoty na zakładce Wszystkie

Właśnie tak zrobiłem, podsumowałem wszystko z zakładki transakcje i ta kwota nie zgadza się z tym co jest w rubryce "płatnych z góry" i z tego co wyczytałem w tym poście to nie tylko ja mam ten problem.

Link to postu

no właśnie w tym wątku wyjaśniło się, że statystyka jest liczona poprawnie

 

liczyć to ja jeszcze potrafię w przeciwieństwie do statystyk sello, jest błąd w sumowaniu dla transakcji płatnych z góry. Nie mam włączonych żadnych filtrów, i wszystkie moje przesyłki wysyłam po wcześniejszej wpłacie na konto więc nie mam żadnych przesyłek za pobraniem. Wystarczy skopiować liczby z transakcji i wrzucić do arkusza kalkulacyjnego żeby przekonać się że jest błąd w zliczaniu płatności z góry.   

Link to postu

tak moglibyśmy się 'przepychać' całe wieki, obiawiam się, że bez analizy bazy danych niewiele więcej się da powiedzieć

 

zgoda, tylko że ja nie jestem jedyną osobą u której ten błąd występuje i przydałoby się to naprawić, bo niestety jak na razie są różnice pomiędzy tym co jest w transakcjach a statystykami. Akurat te statystyki są dla mnie ważne i każda pomyłka +/- 200/300 zł robi dla mnie sporą różnice.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...