eldorado3 0 Napisano 29 Października 2008 Udostępnij Napisano 29 Października 2008 w informacje o klientach sa rozproszone testuje sello.. mam jednak problemy.. Kiedy dostaje informacje, ze klinent chce przykladowo czarny kolor urzadzenia, lub email jak dojdzie wplata.. to robie tak: KLIENCI, naciskam dwa razy i w UWAGI zapisuje to co jest dla mnie wazne. Gdy przyjdzie wplata w TRANZAKCJACH zaznaczam "zarejestruj pelna wplate" a pozniej "utworz paczke". Dlaczego jak wchodze do PACZKI "do wyslania" nie ma informacji o kliencie, ktore wczesniej zapisalam, a takze czesto nie ma emaili od klientow w "wiadomosciach", ktore moge odczytac jak wejde na "KLIENCI". Czy jest na to jakies rozwiazanie? I czy jest mozliwosc zaznaczania sobie jakos klienta do ktorego musze wrocic.. np. dzwoni ktos, ze chce przykladowo dodatkowa instrukcje obslugi, paczka juz wyslana, jak zaznaczyc w programie, ze jeszcze musze cos zrobic dla tego klienta, jest mozliwosc zaznaczania takiej flagi jak przy wiadomosciach przy danym kliencie? Albo moze jest jakas opcja "problemowy klient" Bede bardzo wdzieczna za pomoc w rozwiazaniu tych problemow.. z gory dziekuje i pozdrawiam, Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 29 Października 2008 Udostępnij Napisano 29 Października 2008 w informacje o klientach sa rozproszone Dlaczego jak wchodze do PACZKI "do wyslania" nie ma informacji o kliencie, ktore wczesniej zapisalam Sello tak ma, widac tylko notatki dołożone "do paczek" a nie do Klientów czy transakcji czesto nie ma emaili od klientow w "wiadomosciach", ktore moge odczytac jak wejde na "KLIENCI" mail musi być wysłany ze skrzynki zdefiniowanej przez Klienta w Allegro... Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 29 Października 2008 Udostępnij Napisano 29 Października 2008 w informacje o klientach sa rozproszone testuje sello.. mam jednak problemy.. Kiedy dostaje informacje, ze klinent chce przykladowo czarny kolor urzadzenia, lub email jak dojdzie wplata.. to robie tak: KLIENCI, naciskam dwa razy i w UWAGI zapisuje to co jest dla mnie wazne. Gdy przyjdzie wplata w TRANZAKCJACH zaznaczam "zarejestruj pelna wplate" a pozniej "utworz paczke". Dlaczego jak wchodze do PACZKI "do wyslania" nie ma informacji o kliencie, ktore wczesniej zapisalam, a takze czesto nie ma emaili od klientow w "wiadomosciach", ktore moge odczytac jak wejde na "KLIENCI". Czy jest na to jakies rozwiazanie? w programie są mechanizmy, które potrafią powiązać np. wiadomości z danym klientem, aukcją czy transakcją, ale muszę być do tego w danym e-mailu odpowiednie informacje, wtedy można w danej transakcji czy paczce sprawdzić korespondencje i ewentualnie coś ustalonego zmienić I czy jest mozliwosc zaznaczania sobie jakos klienta do ktorego musze wrocic.. np. dzwoni ktos, ze chce przykladowo dodatkowa instrukcje obslugi, paczka juz wyslana, jak zaznaczyc w programie, ze jeszcze musze cos zrobic dla tego klienta, jest mozliwosc zaznaczania takiej flagi jak przy wiadomosciach przy danym kliencie? Albo moze jest jakas opcja "problemowy klient" nie ma takiej możliwości, ale na pewno jest to fajna sugestia do kolejnych wersji Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 29 Października 2008 Udostępnij Napisano 29 Października 2008 w informacje o klientach sa rozproszone informacje dotyczące transakcji powinny być raczej wpisywane jako notatki do transakcji niż uwagi w kliencie. Wszak jeden klient może zamówić coś kilka razy. W tej sytuacji w kliencie zostaną stare uwagi, natomiast transakcja jest przy każdym zakupie tworzona nowa. Cytuj Link to postu
Paul Valentiono 3 Napisano 20 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2009 w informacje o klientach sa rozproszone Jestem nowym uzytkownikiem programu i mam taki mały problem... Nie wiem czemu i czym to jest spowodowane ale czasami zdaza sie tak ze emaile nie sa przypisywane do kontretnych klientów chociaż adresy uzytkowników sa takie same jak zarejestrowane w serwisie allegro. Zdarza sie czasami ze w skrzynce odbiorczej sa e-maile z takim samym adresem jak u klienta a nie sa przypisane do niego...? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 26 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2009 w informacje o klientach sa rozproszone emaile przypisują się do aukcji, transakcji i paczek - może w tym problem? Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 27 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2009 w informacje o klientach sa rozproszone emaile przypisują się do aukcji, transakcji i paczek - może w tym problem? co jak co, ale do paczek to nie... Mimo, że do transakcji i Klienta są przypisane wiadomości to w paczkach zakładka "wiadomości" zawsze pusta... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 1 Marca 2009 Udostępnij Napisano 1 Marca 2009 w informacje o klientach sa rozproszone jest pusta bo mejl się przypisuje do aukcji ALBO transakcji ALBO paczki, zależnie od tego na którego mejla automatycznego odpowie klient. Nie jest to najszczęśliwsze rozwiązanie więc planujemy niedługo pewne udoskonalenie. Cytuj Link to postu
Paul Valentiono 3 Napisano 25 Marca 2009 Udostępnij Napisano 25 Marca 2009 w informacje o klientach sa rozproszone jeszcze pytanko odnośnie e-maili - mianowicie w zakładce transakcje -> oczekujące na płatnoćś zawsze sprawdzam wiadomości od klientów - sprawdzam np czy ktoś deklaruje odbiór osobisty za pobraniem czy wplaca pieniążki na konto. Duża część maili jest przypisana do danej osoby, która zrobiła określone transakcje-zakupy, niestety bywa i tak, ze nie ma żadnego maila przy danej osobie a pożniej sprawdzając wiadomości - odebrane - ze skrzynki widzę maile które rzekomo powinny być przyporządkowane do konkretnej osoby/transakcji ponieważ są identyczne adresy e-mail a tak nie jest... musze wtedy je podpinać do określonej transakcji czy osoby... a jeżeli jest np do wysłania przesyłka za pobraniem to znowu musze przechodzić do transakcji - odhaczyć towar do wysyłki za pobraniem i spowrotem wrocić do czytania maili. Strasznie to utrudnia pracę jeżeli jest dużo osób chcących przesyłki pobraniowe. W czym jest problem? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 26 Marca 2009 Udostępnij Napisano 26 Marca 2009 w informacje o klientach sa rozproszone Jeśli klient napisze mejla nowego, a nie odpowie na wiadomość to zapewne nie zostanie przyporządkowany do transakcji bo prócz adresu nie ma ku temu żadnych powodów żeby podczepić tego mejla akurat pod tą transakcję. Fakt, że najczęściej osoba pisze mejla do transakcji która jest trwająca aktualnie, ale można sobie wyobrazić ze 2 inne scenariusze, kiedy ten mechanizm nie zadziałał by i tak prawidłowo. Oczywiście jakieś poprawki w zakresie podpinania, widoczności wiadomości postaramy się zrobić niebawem. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.