wojjan 0 Napisano 11 Marca 2009 Udostępnij Napisano 11 Marca 2009 w Licencja nieaktywna Witam, Mam problem z licencją Sello. Nie będę wspominał, że praktycznie zawsze jest problem z płatnościami kartą kredytową za Sello. System przyjmuję zwykle płatność po wielu próbach. Dzisiaj jest inny problem. Po piątej chyba próbie System przyjął zapłatę. Mam zrzut ekranowy potwierdzenia. Ale według Sello licencja nie jest wykupiona. W statusie licencji jest informacja "wygasła (nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji). I tak już od kilku godzin.... Czy coś wiadomo na temat problemu? Pozdrawiam Wojtek Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 12 Marca 2009 Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 w Licencja nieaktywna proponuję kontakt na sello@insert.com.pl z podaniem nazwy konta, firmy i NIP-u, sprawdzimy co i jak, na wszelki wypadek można sprawdzić czy czasem nie ma dwóch połączeń internetowych na jednym komputerze Cytuj Link to postu
wojjan 0 Napisano 12 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2009 w Licencja nieaktywna na wszelki wypadek można sprawdzić czy czasem nie ma dwóch połączeń internetowych na jednym komputerze Nie rozumiem Fakt, że od niedawna Internet mam poprzez router. Komputer z Sello jest podpiety bezpośrednio do routera na kablu ethernet. Drugi komputer ma internet poprzez WiFi. Zwykle sa włączone obydwa komputery. Czy w takiej sytuacji Sello nie będzie się łączyć z serwerem? Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 13 Marca 2009 Udostępnij Napisano 13 Marca 2009 w Licencja nieaktywna Tu bardziej chodzi o problem łączenia się gdy są dwa łącza internetowe na jednym komputerze, np kabel i wifi. Póki co problem nie został jeszcze zdiagnozowany. W innych przypadkach mogą to być chwilowe problemy z dostępem do serwera licencji. Jeśli w oknie licencji jest napisane, że nie można połączyć się z serwerem to można spróbować kliknąć parę razy w konto i dać ok, wtedy licencje są pobierane ponownie (podobnie jak przy starcie aplikacji) Cytuj Link to postu
wojjan 0 Napisano 13 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 13 Marca 2009 w Licencja nieaktywna Zaktualizowałem Sello do wersji 1.3.0. I nic. "można spróbować kliknąć parę razy w konto i dać ok, wtedy licencje są pobierane ponownie (podobnie jak przy starcie aplikacji)" EDIT: Problem rozwiązany - pomogła aktualizacja msxml i ponowna reinstalacja programu. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 15 Marca 2009 Udostępnij Napisano 15 Marca 2009 w Licencja nieaktywna No już raz widziałem jak ponowna instalacja pomogła, więc to wina jakiegoś składnika systemu. Niestety dopóki nie powtórzymy tego u nas to ciężko będzie poprawić ten błąd, ewentualnie wskazać winowajcę bo na ślepo ciężko szukać. Czyli sama reinstalacja windowsa pomogła (w sensie że nie trzeba było instalować go od nowa)? Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.