Skocz do zawartości

wersja 1.2 problem z wykupem licencji z poziomu programu?

Polecane posty

Witam Serdecznie,

To mój pierwszy post wiec witam wszystkich.

 

Posiadam wersję demo 1.2, której okres próbny dobiegł końca.

Poprzez panel obsugi licencji (zarządzaj kontami i licencjami), zapłaciłem za miesięczne korzystanie z serwisu (10zł) celem dalszego testowania (wgranie nowych szablonów firmowych).

Niestety po 2 dniach moja licencja dalej jest nieważna...

Komunikat w statusie licencji: wygasła (nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji)

 

Prosze o poradę co dalej?

 

Pozdrawiam

Tomek

Link to postu

Pobrałem najnowsza wersję...

Wcześniej odinstalowałem starą gdyż w instalatorze nie było informacji aktualizacja/ulepszenie.

I mam kolejny problem, tym razem z konwersja bazy danych, której nie może ten program wykonać?

 

Czy to jest program, do którego obsługi konieczna jest pomoc moderatora forum?

 

Link to postu

Witam Ponownie,

 

Nie znalazłem niestety folderu o takiej nazwie, nawet w ukrytych...

 

Komunikat po adaniu programowi konwersji bazy danych jest następujący:

"Nie udało sie wykonać kopii bazy danych przed wykonaniem konwersji, a jaednocześnie nie przeprowadzono dzisiaj archiwizacji bazy danych. Konwersja nie została wykonana."

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Witam raz jeszcze niestety...

 

Odinstalowałem wersje 1.34, zainstalowałem ponownie 1.20 wykonując archiwizację.

Teraz mam zainstalowaną 1.34 i konwersja przebiegła pomyślnie.

 

Po raz 2 posłałem za pomocą formularza 10zł w celu przedłużenia (celowo nie 100zł) licencji i znów ta operacja nie zadziałała!!!!!

Mam potwierdzenia,że transakcja przebiegła pomyślnie "Twoja płatność została zaakceptowana przez serwis płatności.pl. Dane twoich licencji zostaną wkrótce zaktualizowane."

 

Teraz pytania:

Dlaczego to nie działa?

Dlaczego w trybie natychmiastowym nie zmienia się status licencji po dokonaniu płatności za pomocą systemu płatności.pl?? Mam ten system zintegrowany ze sklepem internetowym, jeśli ktoś dokonuje transakcji do 10 min ja dostaję informację o potwierdzeniu dokonania przelewu i od razu mogę słać przesyłkę.

Tutaj niestety tak to nie działa, poza tym cały system działa bardzo wolno i co chwile wyrzuca monity błędach na stronie!

Dlaczego to forum działa tak wolno?? (połączanie z internetem mam aż nadto w porządku)

 

Link to postu

jeśli chodzi o licencje to proszę wysłać dane konta, nazwę firmy i NIP, oraz co znajduje się w oknie zarządzanie licencjami na sello@insert.com.pl

 

a forum czasami ma czkawkę, ale to już nie od nas zależy (dodam, że już od dłuższego czasu nie zauważyłem problemów z działaniem forum)

 

Link to postu

Status licencji zmienia się "prawie natychmiast". Tu problemem może być to, że Sello nie może się połączyć z serwerem licencji żeby tą licencję pobrać. Sello sprawdza licencje przy uruchamianiu, bądź po edycji (zapisaniu) danych konta w zarządzaniu kontami i licencjami. Więc jeśli na liście obok licencji jets napisane, że nie można połączyć się z serwerem nie znaczy że licencja nie została przedłużona już na serwerze.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...