bodypak 2 Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 w wersja 1.2 problem z wykupem licencji z poziomu programu? Witam Serdecznie, To mój pierwszy post wiec witam wszystkich. Posiadam wersję demo 1.2, której okres próbny dobiegł końca. Poprzez panel obsugi licencji (zarządzaj kontami i licencjami), zapłaciłem za miesięczne korzystanie z serwisu (10zł) celem dalszego testowania (wgranie nowych szablonów firmowych). Niestety po 2 dniach moja licencja dalej jest nieważna... Komunikat w statusie licencji: wygasła (nie można połączyć się z serwerem w celu sprawdzenia licencji) Prosze o poradę co dalej? Pozdrawiam Tomek Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 w wersja 1.2 problem z wykupem licencji z poziomu programu? na razie proszę zacząć od ulepszenia programu http://www.sello.pl/pobierz.html Cytuj Link to postu
bodypak 2 Napisano 8 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 w wersja 1.2 problem z wykupem licencji z poziomu programu? Pobrałem najnowsza wersję... Wcześniej odinstalowałem starą gdyż w instalatorze nie było informacji aktualizacja/ulepszenie. I mam kolejny problem, tym razem z konwersja bazy danych, której nie może ten program wykonać? Czy to jest program, do którego obsługi konieczna jest pomoc moderatora forum? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 8 Maja 2009 Udostępnij Napisano 8 Maja 2009 w wersja 1.2 problem z wykupem licencji z poziomu programu? zależy od problemów... Jaki pojawia się komunikat w logu z konwersji (można go znaleźć w folderze Sello\log) Cytuj Link to postu
bodypak 2 Napisano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Maja 2009 w wersja 1.2 problem z wykupem licencji z poziomu programu? Witam Ponownie, Nie znalazłem niestety folderu o takiej nazwie, nawet w ukrytych... Komunikat po adaniu programowi konwersji bazy danych jest następujący: "Nie udało sie wykonać kopii bazy danych przed wykonaniem konwersji, a jaednocześnie nie przeprowadzono dzisiaj archiwizacji bazy danych. Konwersja nie została wykonana." Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 11 Maja 2009 Udostępnij Napisano 11 Maja 2009 w wersja 1.2 problem z wykupem licencji z poziomu programu? można w tym wypadku odinstalować wersję 1.3.4 i zainstalować poprzednią, zmienić parametry archiwizacji(sello-narzędzia - archiwizajca) lub ją nawet wykonać , wtedy wgrać wersję 1.3.4. i zrobić konwersję Cytuj Link to postu
bodypak 2 Napisano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 w wersja 1.2 problem z wykupem licencji z poziomu programu? Witam raz jeszcze niestety... Odinstalowałem wersje 1.34, zainstalowałem ponownie 1.20 wykonując archiwizację. Teraz mam zainstalowaną 1.34 i konwersja przebiegła pomyślnie. Po raz 2 posłałem za pomocą formularza 10zł w celu przedłużenia (celowo nie 100zł) licencji i znów ta operacja nie zadziałała!!!!! Mam potwierdzenia,że transakcja przebiegła pomyślnie "Twoja płatność została zaakceptowana przez serwis płatności.pl. Dane twoich licencji zostaną wkrótce zaktualizowane." Teraz pytania: Dlaczego to nie działa? Dlaczego w trybie natychmiastowym nie zmienia się status licencji po dokonaniu płatności za pomocą systemu płatności.pl?? Mam ten system zintegrowany ze sklepem internetowym, jeśli ktoś dokonuje transakcji do 10 min ja dostaję informację o potwierdzeniu dokonania przelewu i od razu mogę słać przesyłkę. Tutaj niestety tak to nie działa, poza tym cały system działa bardzo wolno i co chwile wyrzuca monity błędach na stronie! Dlaczego to forum działa tak wolno?? (połączanie z internetem mam aż nadto w porządku) Cytuj Link to postu
Wojciech Stawarz 10 Napisano 22 Maja 2009 Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 w wersja 1.2 problem z wykupem licencji z poziomu programu? jeśli chodzi o licencje to proszę wysłać dane konta, nazwę firmy i NIP, oraz co znajduje się w oknie zarządzanie licencjami na sello@insert.com.pl a forum czasami ma czkawkę, ale to już nie od nas zależy (dodam, że już od dłuższego czasu nie zauważyłem problemów z działaniem forum) Cytuj Link to postu
bodypak 2 Napisano 22 Maja 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Maja 2009 w wersja 1.2 problem z wykupem licencji z poziomu programu? Dziękuję, Maila posłałem. Co do działania forum jest różne, np bardzo długo czekam po wpisaniu danych do logowania zanim "zaskoczy". Pozdrawiam Tomasz. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 778 Napisano 25 Maja 2009 Udostępnij Napisano 25 Maja 2009 w wersja 1.2 problem z wykupem licencji z poziomu programu? Status licencji zmienia się "prawie natychmiast". Tu problemem może być to, że Sello nie może się połączyć z serwerem licencji żeby tą licencję pobrać. Sello sprawdza licencje przy uruchamianiu, bądź po edycji (zapisaniu) danych konta w zarządzaniu kontami i licencjami. Więc jeśli na liście obok licencji jets napisane, że nie można połączyć się z serwerem nie znaczy że licencja nie została przedłużona już na serwerze. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.