Bartosz Rosa 1 784 Napisano 26 Sierpnia 2011 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2011 w Problem z pobieraniem transakcji Proszę mieć na uwadze, że my nie mamy dostępu do programów zainstalowanych na komputerach klientów, więc nie mamy możliwość "zepsucia" np. pobierania transakcji. Większość problemów jakie pojawiają się z pobieraniem danych jest spowodowana problemami na serwisie aukcyjnym - bo tylko on w tym procesie jest zmienny i niezależny od nas. W kwestii pobierania transakcji, jeśli pojawiają się luki należy w pierwszej kolejności pobrać transakcje ale WYŁĄCZAJĄC opcję pobierania na podstawie historii. W ostatnich dniach na forum webApi Allegro były zgłaszane błędy z brakiem transakcji przez użytkowników innych programów. Problem podobno został naprawiony więc w Sello należało by pobrać wszystkie transakcje (bez opcji historii). Jeśli Sello samo się wyłącza to pozostawia po tym fakcie plik dmp, który można do nas przysłać w celu zbadania i poprawienia/wskazania ewentualnego problemu. Opis skąd ten plik wziąć dostępny jest w linku FAQ mojej sygnaturce poniżej. Błąd. Zapis spowodowałby naruszenie integralności danych. oznaczać może, że dane zostały zmienione w tle - chociaż nie powinno to się zdarzyć przy edycji transakcji i dodawaniu notatek. Jeśli jednak tak się dzieje, to proszę o opisanie krok po kroku jakie operacje należy wykonać aby ten błąd wystąpił. Może mieć to związek z synchronizacją, np z pobieraniem maili. Cytuj Link to postu
jojohny 0 Napisano 9 Września 2011 Udostępnij Napisano 9 Września 2011 w Problem z pobieraniem transakcji Witam. Mój problem trwa od maja z pobieraniem transakcji. Wyskakuje komunikat: " zdalny serwer zwrócił błąd: niepoprawna wersja kategorii lub pól sprzedaży . Proszę sprawdzić lokalne wersje i uaktualnić program." Program uaktualniłem, lecz nie przyniosło to efektów. Wczytując się na forum, spróbowałem kwestii odhaczenia " historii", lecz też bez skutków, wymuszanie pobierania - to samo. Jakieś sugestie?? Uprzejmie proszę o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 9 Września 2011 Udostępnij Napisano 9 Września 2011 w Problem z pobieraniem transakcji To nie jest problem. Błąd ten jest "naturalnym" błędem, że się tak wyrażę, w cyklu współpracy z Allegro. Po prostu Allegro zmieniło parametry, kategorie, atrybuty i Sello musi je uaktualnić. Nowe wersje Sello po wykryciu tego błędu rozpoczynają pobieranie tych parametrów z serwisu. Po zakończeniu pobierania można już przejść do pobierania transakcji czy jakiejkolwiek interakcji z serwisem. Czy pobieranie tych parametrów kończy się bez żadnych błędów? Cytuj Link to postu
jojohny 0 Napisano 14 Września 2011 Udostępnij Napisano 14 Września 2011 w Problem z pobieraniem transakcji Przy pobieraniu wiadomość występuje błąd : null. Cytuj Link to postu
kickboxing1 1 Napisano 15 Września 2011 Udostępnij Napisano 15 Września 2011 w Problem z pobieraniem transakcji u mnie po raz N nie pobiera transakcji.. czy przez program sello moi pracownicy mają zostać bezrobotni? czy insert nie może zrobić raz programu który będzie działał ? Cytuj Link to postu
kaka 0 Napisano 15 Września 2011 Udostępnij Napisano 15 Września 2011 w Problem z pobieraniem transakcji od rana mam problem z pobraniem transakcji. zainstalowane sa wszystkie najnowsze wersje a problem dalej sie pojawia. "Ostatnia operacja nie powiodła się. Zdalny serwer zwrócił błąd: Niepoprawna wersja kategorii lub pol sprzedazy. Prosze sprawdzic lokalne wersje i uaktualnic oprogramowanie!" o co chodzi??????? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 15 Września 2011 Udostępnij Napisano 15 Września 2011 w Problem z pobieraniem transakcji http://forum.sello.pl/index.php?topic=2070.msg28574#msg28574 Problem z pobieraniem transakcji nie koniecznie musi być powodowany przez Sello. Proszę mieć na uwadze, że często zdarza się, zwłaszcza po przerwach technicznych i awariach Allegro, że na samych aukcjach nie widać sprzedaży (na stronach www). Skąd zatem Sello i jakikolwiek inny program korzystający z webApi miałby pobrać informacje o transakcji, skoro sam serwis jej nie udostępnia. W sytuacji gdy brakuje transakcji proszę postąpić wg poniższych: 1. Pobrać transakcje ręcznie wyłączając opcję "na podstawie zmian w historii". Jeśli to nie pomoże to: 2. Sprawdzić czy w serwisie Allegro w karcie Sprzedane istnieje ta sprzedaż, oraz czy kupujący odnotowany jest na stronie aukcji. 3. Należy też mieć świadomość, że czasami transakcje pojawiają się z pewnym opóźnieniem na webApi w stosunku do faktycznej sprzedaży na aukcji. Jeśli jednak nadal nie ma transakcji wtedy prosimy o logi z pobierania danych ze wskazaniem na której aukcji są braki w transakcjach. Instrukcję logowania można otrzymać wysyłając maila na sello@insert.com.pl, podając wątek którego problem dotyczy lub opisując pokrótce problem. Cytuj Link to postu
kickboxing1 1 Napisano 20 Września 2011 Udostępnij Napisano 20 Września 2011 w Problem z pobieraniem transakcji dziś znów nie ściągają się transakcję.. znów ten sam problem. Na allegro widnieją oferty kupna, w sello nic. Proszę o pomoc Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 20 Września 2011 Udostępnij Napisano 20 Września 2011 w Problem z pobieraniem transakcji Prosimy o przesłanie logów z pobierania danych z Allegro, ze wskazaniem numerów aukcji na których brakuje transakcji. Szczegóły można uzyskać wysyłając maila na sello@insert.com.pl z linkiem do tego posta. Cytuj Link to postu
jojohny 0 Napisano 20 Września 2011 Udostępnij Napisano 20 Września 2011 w Problem z pobieraniem transakcji Dalej mam problem - przy pobieraniu wiadomość występuje błąd : null. Także mam problem ze statystykami, tzn. brakiem statystyk ze sprzedaży. Uprzejmie proszę o pomoc. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 20 Września 2011 Udostępnij Napisano 20 Września 2011 w Problem z pobieraniem transakcji Błąd z pobieraniem wiadomości nie ma związku z pobieraniem transakcji - czego dotyczy ten wątek. Proszę się upewnić, że konto pocztowe jest dobrze skonfigurowane, ewentualnie podesłać do nas na sello@insert.com.pl zrzuty ekranu okna konfiguracji kont pocztowych (sello@insert.com.pl) Cytuj Link to postu
bergix 0 Napisano 11 Października 2011 Udostępnij Napisano 11 Października 2011 w Problem z pobieraniem transakcji Zainstalowałem Sello, rejestracja oraz logowanie przebiegło pomyślnie. Niestety program nie widzi aukcji na koncie stworzonych wcześniej. Co zrobić? Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 11 Października 2011 Udostępnij Napisano 11 Października 2011 w Problem z pobieraniem transakcji A jaki jest objaw? Pobierasz aukcje z Allegro i co - pewnie są jakieś błędy w logu? Jakie? Cytuj Link to postu
pawson 3 Napisano 27 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2011 w Problem z pobieraniem transakcji Wczoraj sprzedałem przedmiot na allegro (przyszło powiadomienie gg), jednak nie ma maila "Sprzedałeś przedmiot", nie ma też transakcji w Sello. Przy wystawianiu aukcji nie mam też maili, że wystawiłem przedmiot. Czy to są problemy z Allegro? Czy jeśli wszystko wróci do normy to brakująca transakcja wskoczy do programu? Cytuj Link to postu
Alwin Kolano 143 Napisano 27 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2011 w Problem z pobieraniem transakcji Wczoraj sprzedałem przedmiot na allegro (przyszło powiadomienie gg), jednak nie ma maila "Sprzedałeś przedmiot", nie ma też transakcji w Sello. Przy wystawianiu aukcji nie mam też maili, że wystawiłem przedmiot. Czy to są problemy z Allegro? Czy jeśli wszystko wróci do normy to brakująca transakcja wskoczy do programu? Zapewne masz skrzynkę gmail lub interia, allegro po raz kolejny zostało zablokowane i maile na te skrzynki nie dochodzą lub dochodzą z opóźnieniem. Więcej szczegółów znajdziesz na forum allegro http://allegro.pl/phorum/read.php?f=301&i=213164&t=213164 Co do transakcji w sello to odznacz w parametrach "Tylko na podstawie zmian w historii" Cytuj Link to postu
pawson 3 Napisano 27 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2011 w Problem z pobieraniem transakcji Alwin wielkie dzięki za odpowiedź i pokierowanie do tematu na forum. Rzeczywiście mam skrzynkę na gmailu, co prawda w swojej domenie, ale opartą o google. Ciekawe kiedy naprawią... Cytuj Link to postu
Maciej D 0 Napisano 28 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2011 w Problem z pobieraniem transakcji Witam, Sello nie pobiera transakcji, pobiera klientów, ale bez transakcji. Dodam, że próbowałem z pobieraniem tylko na podtsawie zmian w historii jak i bez. Parametry zsynchronizowane, błedów nie ma. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 w Problem z pobieraniem transakcji Jeśli tak jest to prawdopodobnie tych transakcji nie zwraca webApi. Czy na zakładce sprzedane widać te brakujące zakupy? Czy widać je również na stronie aukcji? Cytuj Link to postu
Maciej D 0 Napisano 29 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2011 w Problem z pobieraniem transakcji W zakładce sprzedane było widać transakcje. Nie wiem czy wina nie leżała po stronie mojego internetu, dziś bez zastrzeżeń chociaż nic nie zrobiłem Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 30 Listopada 2011 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2011 w Problem z pobieraniem transakcji Zdarza się, zwłaszcza po awariach oraz przerwach technicznych na Allegro, że transakcje pojawiają się z opóźnieniem. Na to niestety wpływu nie mamy. Cytuj Link to postu
phu-ashanti 0 Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 w Problem z pobieraniem transakcji WItam. My mamy taki niestandardowy i dziwny problem tj. Sello wybiórczo nie pobiera niektórych transakcji np: - potrafi pobrać dane klienta ale już żadnej transakcji itd - pobierze klienta który kupił o 22:15a tego o 22:16 już nie Tak się zaczęło dziać od zeszłego tygodnia. Ignorowałem to gdyż była to 1 transakcja góra 2 na dzień. Wczoraj było to już ponad 15 w ciągu 2 godzin czasu a dzisiaj kolejne 8. Po wymuszeniu pobrania kategorii i ręcznym odznaczeniu historii udaje się w końcu pobrać klientów ale wymusza to na nas sprawdzanie wszystkiego z mailami od klientów "mail po mailu" żeby nie przegapić żadnego klienta. Proszę o pomoc. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2011 w Problem z pobieraniem transakcji Pobieranie bez historii pobiera wszystkie dostępne informacje o sprzedaży, więc w zasadzie powinno wystarczyć (w sensie nie trzeba pobierać kategorii). Zdarza się, zwłaszcza po przerwach technicznych na Allegro, że pobieranie na podstawie historii nie zwraca niektórych transakcji. Z czego to wynika, w tej chwili nie wiemy. Na forum webApi bywały zgłoszenia od innych użytkowników webApi, że po prostu nie pojawiają się te transakcje w tzw. dzienniku zdarzeń (po sellowemu "na podstawie historii"). Zatem profilaktyczne pobranie wszystkich transakcji co jakiś czas powinno pobrać ewentualne brakujące transakcje. Cytuj Link to postu
Marek Zacharuk 0 Napisano 22 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2012 w Problem z pobieraniem transakcji Witam Uważajcie bo sello ostatnio nie pobiera wszystkich formularz pozakupowych oraz wpłąt z Payu. Dziś się już o tym przekonałem 2 klientów kurierów wnerwionych za pobraniem oraz opłąconych z góry. Fizycznie na mailu znajdują się informacje o formularzu i wpłacie. Oczywiście robię codziennie na wszelki wypadek pobieranie odznaczając "historie i dziennik". Wersja 1.8.4 od poniedziałku. Ktoś ma podobny problem? Cytuj Link to postu
Cebulki Kwiatowe 1 Napisano 22 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2012 w Problem z pobieraniem transakcji Używamy Sello od kilku lat i nie było problemów. Po ostatniej aktualizacji program przestał pobierać z jednego konta wszystkie aukcje (na drugim koncie jest OK). Problem dokładniej polega na tym, że Sello pobiera transakcję tylko z kilkoma przedmiotami. Klient kupuje np. 50 sztuk różnych towarów a Sello pobiera, że sprzedano tylko 10. Klient z Allegro otrzymuje potwierdzenie transakcji prawidłowe i płaci za wszystko. Sello podlicza tylko to co pobrał z serwisu czyli za 10 sztuk. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 22 Lutego 2012 Udostępnij Napisano 22 Lutego 2012 w Problem z pobieraniem transakcji Proszę o podesłanie do nas logów ze wskazaniem numerów aukcji i opisem problemu. Instrukcję postępowania można otrzymać pod adresem sello@insert.com.pl. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.