Skocz do zawartości

Problem z pobieraniem transakcji

Polecane posty

z mojego punktu widzenia absolutnie nie jest dobrze ponieważ nic mi się nie pobierało jak przedtem tylko wyświetla inny błąd. jest nie dobrze. powyłączałem wszelkie podejrzane opcje w ie ale czy to pomogło to tak jak mówię jednak nie do końca, przynajmniej dla mnie, pomogło na jedno ale teraz jest drugie. nadal nie pobiera danych o transakcjach ani wszystkich innych danych. nic na allegro nie zmieniałem. wszystko jest jak zwykle.

Link to postu

Allegro zmieniło u siebie, teraz Sello musi pobrać te zmiany.  To może potrwać.  Raczej nie dłużej niż kilka - kilkanaście minut, ale trudno jednoznacznie powiedzieć, zależy od prędkości łącz i obciążenia serwerów Allegro.

Jeśli pobieranie kategorii trwa np. pół godziny czy godzinę to faktycznie sprawa jest podejrzana.

Link to postu

Temat bardzo rozległy więc zapytam pewnie ponownie o to samo z tym pobieraniem aukcji. Sporadycznie ale przy dużych ilościach jest to problem - zakupione transakcje nie przechodzą do Sello, sa one widoczne dopiero po kilku dniach, jak już je wprowadzimy ręcznie i wyślemy do klienta, czy ten problem da się rozwiązać? Aukcje po prostu przychodzą z opóźnieniem kilkudniowym.

Link to postu

Tego typu opóźnienia to na 99,9% problem po stronie Allegro.  Najprościej i najszybciej poprosić ich o odświeżenie problemowej aukcji - zazwyczaj w ciągu maks kilku godzin, a najczęściej kilkudziesięciu minut sprawa jest załatwiona.  Więcej w tym temacie było właśnie w innym wątku:

http://forum.sello.pl/index.php?topic=6269.msg38375#msg38375

Link to postu
  • 1 miesiąc temu...

Ja od jakiegoś tygodnia mam problem z tym, że nie wszystkie transakcje wskakują do Sello (raptem w sumie trzy, ale teraz trzeba dokładnie sprawdzać maile, bo nie wiadomo kiedy nie pobierze), dziś kolejny przypadek. Sytuacja wygląda tak, że jak ktoś kupi pierwszy na aukcji i tej transakcji Sello nie pobierze, to wskoczy ona dopiero wtedy jak ktoś inny zalicytuje, wtedy dwie od razu sie pojawiają. Problem w tym gdy jest aukcja z jedną sztuką. Właśnie odnośnie takiej aukcji gdzie był jeden egzemplarz kupiony pisałem do allegro o odświeżenie aukcji, zrobili to po 2h i dalej i tak nic, już chyba z 5 dni minęło a w Sello tego nie ma. Za dwa miesiące będzie takich aukcji już może z kilkanaście i będą wskakiwały do Sello z takim opóźnieniem że się nawet nie będzie pamiętać co to jest, albo drugi raz sie komuś wyśle... Są na to jakieś triki?

Link to postu

Zdarza się, że po stronie Allegro w momencie zakupu informacje o zakupie nie przenoszą się całkowicie. Przykładowo transakcję widać w aukcjach sprzedanych, ale na stronie aukcji nie ma kupujących - wtedy pomaga odświeżenie takiej aukcji przez pracownika Allegro. W mojej sygnaturce poniżej jest link FAQ do krótkiego opisu co zrobić gdy brakuje transakcji.

Link to postu
  • 2 tygodnie później...

Od paru dni od momentu zaktualizowania programu mam problem z pobieraniem transakcji.

Przy odbieraniu parametrów wyskakuje taka informacja: W trakcie aktualizacji parametrów specyficznych dla konta w serwisie wystąpił błąd.

Nie udało się przygotować konta do  zmian

 

Przy odb. transakcji wyskakuje taki błąd: Aktualnie trwa synchronizacja z serwisem aukcyjnym na innej stacji roboczej.

Szczegóły:

Nie można zablokować obiektu. Obiekt został zablokowany przez operatora Szef na stacji

Prosze o pomoc./

Link to postu

Najgorsze jest to że problem zaczął się u mnie 19 sierpnia.

24 sierpnia ściągnąłem 2 transakcje z 20 sierpnia które już dawno wysłałem do klienta na podstawie maili. Sello zamiast pomagać w pracy na razie bardzo komplikuje tą pracę bo jest taka możliwość że towar pójdzie do klienta dwa razy.

Panowie działajcie!!! :-\

Link to postu
  • 4 tygodnie później...

Po pierwsze musimy wiedzieć jakie dane są pobierane (jaki zakres danych) - zapewne pozaznaczanych jest za dużo danych, które w większości są niepotrzebne, typu pełne informacje o aukcjach i wszystkie komentarze. Tych danych jest naprawdę dużo a ich pobranie trwać może nawet kilka godzin - zależy od obciążenia serwera i ilości danych.

Link to postu

mam takie ustawienia -> na fotce

 

w raporcie wysyłania/odbirania mam taki błąd ostrzeżenie

wysyłanie komentarzy -> "Żaden z szablonów komentarzy nie jest oznaczony jako automatyczny"

Nie wiem o co chodzi ale niby mam ustawione komentarz pozytyw za pozytyw

 

Dodatkowo mam w logach pełno błędów typu...

 

- Zapisanie aukcji 3587443236 nie powiodło się.

- Zapisanie aukcji 3594341037 nie powiodło się. Nie można zablokować obiektu. Obiekt został zablokowany przez operatora Szef na stacji VEXONSERV. (a nic nie blokowałem....

- Wystąpił błąd przy aktualizowaniu towaru w Sello: Synchronizowanie towaru Sello: Nie można zablokować towaru: KAMDUO panel przyścienny sonoma (metry bieżące) (KAM000623) (0x80040F19)

Tego typu błędów jest bardzo dużo np. dotyczące tego samego produktu błąd powtarza się przez 3 minuty kilka razy a sekundę... np. podczas jednej synchronizacji czepia się o 2-4 produkty następnej o inne....

 

np. pojawiają się też błędy typu

Towar "Narożnik Larry Skóra Uniwersalny z funkcją !" nie jest powiązany z zewnętrznym systemem sprzedaży

i to nie na świeżych aukcjach tylko na transakcjach już dawno np. zrealizowanych lub anulowanych.

 

Sporo mam też typu - Zapisanie aukcji 3579408904 nie powiodło się. i różne nr aucjii...

 

Lub inny dziwny.. - Aktualnie trwa synchronizacja z serwisem aukcyjnym na innej stacji roboczej. Szczegóły: Nie można zablokować obiektu. Obiekt został zablokowany przez operatora Szef na stacji VEXONSERV

 

a co lepsze nikt inny nie jest nie korzysta z programu do tego synchronizować mogę tylko ja... i sello jest włączone jeden raz...

lub - błąd Aktualnie trwa odbieranie wiadomości na innej stacji roboczej. Szczegóły: Nie można zablokować obiektu. Obiekt został zablokowany przez operatora Szef na stacji VEXONSERV

 

A inne dziwne, dziwniejsze...

 

- Zaktualizowano cenę, stan towaru oraz rezerwacje: KAMDUO DUO W6.1 Modrzew z Gruszą (KAM000506) - żadna cena nie byłą zmieniana na tym towarze od miesiąca... i tego typu kominukaty pokazują się co jakiś czas w logach tego samego dnia.... na różne produkty...

sello.jpg.2be1934c4271e8bbdbbc96ad11a16535.jpg

Link to postu
mam takie ustawienia -> na fotce

Zdecydowanie wyłączyłbym opcję Pełne informacje o aukcjach lub dodatkowo zaznaczył opcję Tylko dla niekompletnych aukcji - przyspieszy to znacznie pobieranie.

 

"Żaden z szablonów komentarzy nie jest oznaczony jako automatyczny"

Proszę się upewnić, że w szablonach komentarzy jest przynajmniej jeden, który jest oznaczony jako Automatyczny. Tylko takie komentarze są brane pod uwagę przy wystawianiu Pozytyw za pozytyw.

 

Zapisanie aukcji 3594341037 nie powiodło się. Nie można zablokować obiektu

Czy komputer VEXONSERV to jest ten, na którym pracujesz? Jeśli jest to jakiś inny komputer, to prawdopodobnie wykonywane są dwie synchronizacje jednocześnie (na tym serwerze jak i na klienckiej maszynie) - nie jest to wskazane, bo wtedy synchronizacje będą sobie wzajemnie przeszkadzać. Sugerujemy aby na komputerze serwerowym logować się na np użytkownika "synchronizator" (dodać takiego) i w administracja > parametry wysyłania i odbierania wybrać go jako użytkownika wykonującego automatyczną synchronizację. Wtedy na innych końcówkach nie trzeba synchronizować danych.

 

Towar "Narożnik Larry Skóra Uniwersalny z funkcją !" nie jest powiązany z zewnętrznym systemem sprzedaży

i to nie na świeżych aukcjach tylko na transakcjach już dawno np. zrealizowanych lub anulowanych.

W nowej wersji (1.14) dodaliśmy wykluczenie transakcji zakończonych i anulowanych, więc ten błąd nie powinien się już pojawiać.

 

Zapisanie aukcji 3579408904 nie powiodło się. i różne nr aucjii...

Czy w szczegółach tego błędy nie ma nic więcej na jego temat?

 

Aktualnie trwa synchronizacja z serwisem aukcyjnym na innej stacji roboczej. Szczegóły: Nie można zablokować obiektu. Obiekt został zablokowany przez operatora Szef na stacji VEXONSERV

To wynika z synchronizacji na innym komputerze. Nie można jednocześnie włączyć synchronizacji np towarów na komputerze A i B, jednak jeśli na A trwa synchronizacja towarów, a na B np transakcji (to jest dopuszczalne), mogą pojawiać się błędy z blokadami, o których mowa była wcześniej.

 

Zaktualizowano cenę, stan towaru oraz rezerwacje: KAMDUO DUO W6.1 Modrzew z Gruszą (KAM000506) - żadna cena nie byłą zmieniana na tym towarze od miesiąca... i tego typu kominukaty pokazują się co jakiś czas w logach tego samego dnia.... na różne produkty...

Cena może nie, ale komunikat mówi też o stanie towaru i rezerwacjach. Aktualizacja tych trzech wartości jest robiona jednocześnie jeśli którakolwiek z nich się zmieni.

Link to postu

Witam

 

Od kilku dni nie pobiera mi wszystkich aukcji. Mam transakcje na @ ale co z tego jak klient który kupił n-produktów do transakcji wrzuca mi tylko część z zakupionych. Niektórych aukcji wcale nie widać.

 

Ok. Wyłączona jest opcja: Parametry wysyłania - odbierania / zakładka Aukcje / i odznaczone Na podstawie dziennika zdarzeń.

 

Restartów programu, komputera nie zliczę. Dalej to samo.

 

Dziś już całkowicie mnie podłamało Sello ;-( Zakupiłem dokładnie wczoraj nową, kolejną licencję Sello do firmy Żony i jest to samo - oczywiście jest zainstalowane na Jej komputerze.

 

Czy mogę liczyć na pomoc?

Liczę na pomoc Panów administratorów. Ja "ściągam klientów" a tutaj lipa na max-a ;-)

 

Pominę fakt, że każde z nas w firmie ma swoją wersje Subiekta GT więc wiara w firmę InsERT jest i mam nadzieję że pozostanie.

Proszę o pomoc i liczę, że da się ten problem ogarnąć.

Link to postu

Jeśli pobranie transakcji na podstawie historii jak i bez tej opcji nie przynosi rezultatu i jednocześnie w raporcie nie ma żadnych błędów, to może być to problem nieodświeżonych aukcji na Allegro. Proszę się upewnić na allegro, że w sprzedanych jak i na stronie aukcji widnieją oferty kupna. Jeśli nie, a np przyszedł mail informujący o kupnie na danej aukcji, to my nic tutaj nie wskóramy i należy zgłosić problem z aukcją do Allegro aby została odświeżona informacja o ofertach kupna.

Jeśli po stronie Allegro wszystko wygląda w porządku a w Sello nadal nie ma transakcji to wtedy proszę do nas podesłać log z pobierania transakcji (bez opcji historii) wskazując numery aukcji i loginy kupujących, których problem dotyczy (wystarczy kilka).

Instrukcję włączania logowania można otrzymać mailowo pod adresem sello@insert.com.pl.

 

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...