ceryl 11 Napisano 2 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 w osierocone zamówienie w Subiekt Witam, Mam 2 zamówienia w Subiekcie od klienta. Jedno zawiera towar 1 drugie zawiera towary 1 do 3 Jeśli się nie mylę po zakupieniu towaru 1 była wykonana synchronizacja z subiektem. Później klient dokupił towary 2 i 3, transakcja została zgrupowana i ponowna synchronizacja z subiektem. I teraz mam 2 zamówienia w subiekcie tak jak napisałem powyżej. Towar 1 jest 2 x zamówiony a powinien być 1. Chyba tak nie powinno działać... Cytuj Link to postu
stanko91 0 Napisano 2 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 w osierocone zamówienie w Subiekt może ma to coś wspólnego z: http://forum.sello.pl/index.php?topic=1252.0 Cytuj Link to postu
ceryl 11 Napisano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 w osierocone zamówienie w Subiekt sprawa trochę podobna, ale zależy jakie macie algorytmy tworzenia i aktualizowania zamówień. W moim przypadku między jedną a drugą synchronizacją z subiektem transakcja z pojedynczej zmieniła się na grupę. Sello powinno to uwzględnić przy synchronizacji zmienić pierwotne zamówienie. Nie da się wykluczyć, że po pierwszej synchronizacji sello "zapomniało" o utworzeniu zamówienia i po zgrupowaniu utworzone zostało nowe. Zostawiam do analizy sello team. Z żalem powtórzę to co kiedyś pisałem, sello jest dla mnie programem, który wspomaga powielanie aukcji po zakończeniu, tworzenie transakcji w subiekcie ale tylko jako wsparcie tych operacji. Dla wznawiania aukcji muszę korzystać z menadżera sprzedaży allegro bo sello czasem nie zauważa, że aukcja się zakończyła. Dla wysyłki korzystam z menadżera sprzedaży allegro bo sello czasem gubi transakcję. Także dla potwierdzenia realizacji zamówień w subiekcie korzystam z menadżera sprzedaży z powodu gubienia transakcji. Działanie systemu jest niepewne i niewiarygodne dla zagwarantowania realizacji zamówień klientów... Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 2 Listopada 2009 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2009 w osierocone zamówienie w Subiekt Mechanizm jest taki, że zamówienie pierwsze powinno się usunąć/poprawić. Natomiast tu prawdopodobnie objawił się dodatkowo błąd z duplikowaniem zamówień. Będziemy próbować naprawić powyższe błędy w najbliższej wersji 1.5. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.