Skocz do zawartości

Problem z miniaturkami...

Polecane posty

Aż się zalogowałem żeby odpisać ...

To zalezy jak na to spojzec: albo burzy albo nie. Szablony sa na tyle niedoskonale, ze i tak nie da sie wystawic aukji za 2 kliknieciami, to znaczy towar->wystaw z szablonu, wyslij do allegro. Za kazdym razem trzeba poprawiac aukcje, wybierajac kategoriie, zaznaczac FV, wybrac parametry, zerknac w opis czy sie nie spierniczyl.

Uprzedzajac Twoja odpowiedz... wiem ze da sie to ominac robiac wiecej szablonow, ale generalnie szablonow wyszlo by tyle co towarow, a to nie ma moim zdaniem najmniejszego sesnsu.

 

My wystawiamy aukcje właśnie w 2 kliknięciach towar->wystaw z szablonu, wyslij do allegro.

A mamy to rozwiązane sposobem jaki sam opisałeś, czyli dużo szablonów. Dokładnie mamy 63 szablony aukcji (gdzie z 10 praktycznie już nie korzystamy) , i obejmują one wszystkie możliwości i kategorie w jakich wystawiamy i nawet gdybyśmy mieli 500 towarów ilość szablonów by się nie zmieniła znacząco.

 

Kluczem jest tu stworzenie szablonów dla każdej z kategorii w której wystawiamy,

a następnie powielić szablon i dostosować tak by z tymi samymi opcjami (koszt wysyłki itp) towar był wystawion np. na sklepie lub z wyróżnieniem.

 

Szablony trzeba odpowiednio nazwać (opisowo), my stosujemy nazewnictwo zbliżone do nazwy kategorii + zastosowanych opcji czyli np. dla kategori 'Akcesoria'

 

Akcesoria

Akcesoria (sklep, wyróżniona)

Akcesoria (sklep)

Akcesoria (wyróżniona)

 

W ten sposób chcąc wystawić aukcje z odpowiednimi opcjami, do towaru podpinamy odpowiedni szablon aukcji (lub tylko zmieniamy domyślny).

 

W chwili obecnej nie wyobrażam sobie pracy w inny sposób. Wystawiamy tak od długiego czasu i sprawdza się to idealnie. Nie trzeba za każdym razem zaznaczać kategorii, parametrów, FV, nic się nie rozjeżdza a aukcje są automatycznie podpięte pod towary (za czasów "Pomocnika aukcji" wystawianie też mi zajmowało kilka dni miesięcznie, i zawsze był bałagan)

 

Tak mozna sobie posortowac zdjecia w towarze, ale jednyym sposobem jest skasowanie wszystkich i dodanie ich od nowa w odpowiedniej kolejnosci. Zycze powodzenia w poprawianiu 1000 pozycji.

 

Tego nie rozumiem, BarteK napisał że zdjęcie w towarze można ustawiać w odpowiedniej kolejności przesuwając je myszką (lewy górny róg - 1, prawy górny - 2 itd.). Od zawsze z tego korzystamy i działa tak jak powinno.

Swoją drogą, po co dodawać 10 zdjęć w subiekcie skoro potem korzystamy tylko z połowy? Nie lepiej od razu dodać te 5? Wiem że znajdzie się jakieś tam powód czy zastosowanie, ale osobiście uważam że program trzeba używać świadomie, a takie zabiegi to niepotrzebne dokładanie sobie roboty.

 

Wszystko tu drogi Bartku rozbiega sie o szybkosc.

 

Wstawiam się za Barktiem, swoją drogą czytałem już niejeden pomysł na "usprawnienie pracy" i... chwała programistom że nie realizują każdego z tych pomysłów bo dopiero by się zrobił kocioł... serio, pomimo wielu niedociągnięć sello jest pisane w dosyć dojrzały i odpowiedzialny sposób.

 

Na początku też dosyć mocno się miotaliśmy z wystawianiem na sello itp., ale najważniejszym elementem jest zrozumienie systemu pracy i przestawienie się na niego.

Wiadomo, każdy ma jakieś swoje przyzwyczajenie do sposobu wystawiania, czy specyficzną konstrukcje opisu aukcji (kilka segmentów) ale trzeba to wszystko zarzucić, przyswoić porządnie mechanizm pracy w programie, i uprościć opis tak by dało się wystawiać bez zbędnych ceregieli (to się da zrobić).

 

Faktem jest że wymaga to poświęcenia kilku dni, ale to naprawdę procentuje.

Namawianie programistów do zmiany systemu pod swoje preferencje to zawracanie kijem wisły, nie tędy droga, po was przyjdzie 20 innych osób które będą miały swój sposób i też chciałyby zmian pod siebie.

Każdy program ma swoje ograniczenia, my się do nich dostosowaliśmy (przynajmniej w kwestii wystawiania) i teraz idzie to błyskawicznie.

Jeżeli jakaś funkcja w programie działa nie pewnie - nie korzystamy z niej wcale, po co tracić czas ? Pamiętajmy że program nie jest pisany pod indywidualne zamówienie (cena pewnie przekroczyłaby roczny zysk nie jednego z nas).

 

Nadmieniam że nie mam nic wspólnego z Insertem (poza pracą na ich programch  ;) ), jak pierwszy raz zainstalowałem sello to po 2 dniach szlag mnie trafił i poleciało z hukiem. Przy drugim podejściu było już lepiej, i dopiero jak zrozumiałem sposób działania programu  to się okazało że dużo rzeczy które początkowo denerwują okazują się w gruncie rzeczy logiczne i przemyślane.

 

Jeżeli nie przemawia do was ta argumentacja to przeliczcie sobie ile to kosztuje:

1, 20 dni roboczych w miesiącu

2, 1h dziennie stracone na poprawki w opisach i inne ceregiele

3, 7,5zł/h 'średnie' wynagrodzenie, na rękę

 

Miesięcznie: 20h * 7,5zł = 150zł

Rocznie: 12*150zł = 1800zł

Tyle tracisz każdego roku, na poprawki (a kwota nie uwzględnia kosztów pomyłek, i rośnie wraz ze wzrostem ilości towarów)

 

Jak już ktoś wcześniej napisał, jeżeli nie pracujesz zgodnie ze 'schematem' prędzej czy później napotkasz na ściane. Twój wybór.

 

Na koniec... koledzy i koleżanki, bez urazy, ale nie raz czytałem na tym fourm płacze i groźby, wynikające wyłącznie z nie zrozumienia zasad programu i upierania się przy swoim.

 

Analogia do tego forum i sello:

- sello to mieszkanie w bloku a nie w domku jednorodzinnym (zbudowanym pod nasze zamówienie)

- postulowanie zmian w fundamentach, gdy blok już stoi?

 

Zmiany są potrzebne, błędów jest sporo, ale wolę żeby programiści poświęcili czas na coś przydatnego, zamiast dorabiać / dublować funkcje i miotać się z każdym postulatem usera na forum.

 

Pozdrawiam

kmc

 

PS Porządna instrukcja ze strony Insertu napewno by pomogła, faktycznie dużo osób gubi się w tych wszystkich opcjach i w zasadzie w podstawach wydajnej pracy z programem.

 

PS 2 Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mogę dokładniej opisać sposób wystawiania z poziomu "towar->wystaw z szablonu"

Link to postu

Po pierwsze przyznaje sie do bledu. Rzeczywiscie w towarach jest sortowanie :o, a mnie to jakos ominelo i nie zauwazylem tego.

 

Duzo szablonow z jednje strony ma sens, ale z drugiej trudniej nad tym zapanowac.

Co zrobicie w sytuacji zmiany czegos w szablonie? Wtedy trzeba bedzie recznie poprawic wszystki. Jak ma sie jeden szablon to pokprawka nie jest zadnym problemem.

 

Wystawianie z jenego szablonu ma ta zalete ze jest wieksza kontorla nad tym co leci na allegro. Poprostu wszystko przed wystawieniem jest sprawdzane.

 

Ja dodaje wszystkie zdjecia towaru do Subiekta, ktore zrobilem. Dzieki temu mam poglad na to jakimi fotkami dysponuje bez zbednego szukania i jak klient chce dokladniejsze zdjecie, to od razu wiem czy mam taka fotke czy nie.

 

Ja postuluje tylko o to zeby Sello umozliwialo "zablokowanie" galerii allegro (tu uceikaja pieniadze), czyli tak naprawde zeby wysylac tylko pierwsze zdjecie ktore jest w szablonie do allegro, a reszte wykorzystywac do opisu aukcji.

Jak sortowanie jest w towarach, to przeciez nie bedzie zadnego problemu zeby je dodac do aukcji.

 

W tej chwili widze, ze potrzeba tylko jednego checkboxa - "nie tworz galerii allegro" i sprawa jest zalatwiona. Tym sposobem zyskujemy dokladny podglad aukcji czyli wiemy jakie zdjecia zostaly wybrane i jakie pojeca do opisu na FTP.

 

Ot cala filozofia, a dodatkowa dla mnie wazna opcja.

Link to postu

Po pierwsze przyznaje sie do bledu. Rzeczywiscie w towarach jest sortowanie :o, a mnie to jakos ominelo i nie zauwazylem tego.

W sumie się nie dziwię, nie jest to jakoś szczególnie opisane.

Ostatnio się zorientowałem (po roku korzystania z sello) że po podwójnym kliknięciu na zdjęcie pojawi się ono w pełnym rozmiarze w osobnym oknie. Może zmieniający się kształt kursora "unaoczni" możliwość takich interakcji?

 

Duzo szablonow z jednje strony ma sens, ale z drugiej trudniej nad tym zapanowac.

Co zrobicie w sytuacji zmiany czegos w szablonie? Wtedy trzeba bedzie recznie poprawic wszystki. Jak ma sie jeden szablon to pokprawka nie jest zadnym problemem.

Domyślam się że chodzi o przypadek np. zmiany kosztów wysyłki. Faktycznie wtedy musisz przeklikać z góry na dół każdy szablon, ale z drugiej strony zastanów się co się zdarza częściej, zmiana kosztów wysyłki czy wystawienie nowego towaru?

 

Po 2 miesiącach bezpośrednie zmiany w szablonach aukcji zbliżają się do zera (w zasadzie ograniczają się do okazjonalnych zmian typu podniesienie kosztów wysyłki)

Swoją drogą, napisałem program który robi takie rzeczy hurtowo, ma pare niedoróbek więc go nie publikuję, może od nowego roku coś z nim rusze. (tu akurat Insert mógłby coś pomyśleć, podobnie z kwestią szablonu opisu, powinien na bieżąco się aktualizować)

 

Wystawianie z jenego szablonu ma ta zalete ze jest wieksza kontorla nad tym co leci na allegro. Poprostu wszystko przed wystawieniem jest sprawdzane.

Przy wystawieniu z towarów, gotową aukcje można wyedytować przed wysłaniem do allegro, jest w zakładce Aukcje -> Przygotowane. Więc nie tracisz nic na kontroli.

 

Ja dodaje wszystkie zdjecia towaru do Subiekta, ktore zrobilem. Dzieki temu mam poglad na to jakimi fotkami dysponuje bez zbednego szukania i jak klient chce dokladniejsze zdjecie, to od razu wiem czy mam taka fotke czy nie.

Ponownie, jak często zdarza się że klient dopytuje o zdjęcie? My trzymamy zdjęcia w folderach, odobno przed i po obróbce.

Przyjeliśmy zasadę że wszystko co chcemy pokazać musimy zmieścić w 5 zdjęciach.

Nie pamiętam kiedy ostatnio ktoś pytał o dodatkowe zdjęcia, ale nawet jeśli to mam na dysku mogę podesłać (przedtem zawsze dodajemy logo itp, polecam program FastStone Resizer, http://www.faststone.org/FSResizerDetail.htm)

 

Ja postuluje tylko o to zeby Sello umozliwialo "zablokowanie" galerii allegro (tu uceikaja pieniadze), czyli tak naprawde zeby wysylac tylko pierwsze zdjecie ktore jest w szablonie do allegro, a reszte wykorzystywac do opisu aukcji.

Jak sortowanie jest w towarach, to przeciez nie bedzie zadnego problemu zeby je dodac do aukcji.

W moim przypadku wstawiane jest pierwsze zdjęcie jako miniaturka, pozostałe lecą na FTP, czyli jest dokładnie tak jak chcesz. To jest jedynie kwestia odpowiedniego połączenia szablonów aukcji i szablonów opisu (odpowiedniego wstawienia tagów), BarteK to wyjaśniał gdzieś wcześniej.

 

Każdą aukcje zrobioną przez "Towary" możesz obejrzeć i wyedytować w "Aukcje -> Przygotowane", tam też jest aktywna opcja hurtowych zmian Kategorii itp. (pod prawym klawiszem myszy)

 

Pozdr.

kmc

Link to postu

 

Duzo szablonow z jednje strony ma sens, ale z drugiej trudniej nad tym zapanowac.

Co zrobicie w sytuacji zmiany czegos w szablonie? Wtedy trzeba bedzie recznie poprawic wszystki. Jak ma sie jeden szablon to pokprawka nie jest zadnym problemem.

Domyślam się że chodzi o przypadek np. zmiany kosztów wysyłki. Faktycznie wtedy musisz przeklikać z góry na dół każdy szablon, ale z drugiej strony zastanów się co się zdarza częściej, zmiana kosztów wysyłki czy wystawienie nowego towaru?

Kosz wysylki to pryszcz. Mam na mysli zamiane kosmetyczna, ale zmiane w szablonie aukcji (html). To wygeneruje dosc powazny problem przy duzej ilosci szablonow.

 

Wystawianie z jenego szablonu ma ta zalete ze jest wieksza kontorla nad tym co leci na allegro. Poprostu wszystko przed wystawieniem jest sprawdzane.

Przy wystawieniu z towarów, gotową aukcje można wyedytować przed wysłaniem do allegro, jest w zakładce Aukcje -> Przygotowane. Więc nie tracisz nic na kontroli.

 

No wlasnie! Jak musze jeszcze zagladac do przygotowanych, to idea multiszablonow totalnie mija sie z celem, bo zaoszczedze doslownie kilka minut. Tak wystawiam z jednego i szybko poprawiam (lub nie) koszt wysylki, zmieniam kategorie, w tej chwili wywalam nadmiarowe zdjecia, zaznaczam parametry, sprawdzam czy sie szablon nie rozjechal i gotowe.

 

Ja postuluje tylko o to zeby Sello umozliwialo "zablokowanie" galerii allegro (tu uceikaja pieniadze), czyli tak naprawde zeby wysylac tylko pierwsze zdjecie ktore jest w szablonie do allegro, a reszte wykorzystywac do opisu aukcji.

Jak sortowanie jest w towarach, to przeciez nie bedzie zadnego problemu zeby je dodac do aukcji.

W moim przypadku wstawiane jest pierwsze zdjęcie jako miniaturka, pozostałe lecą na FTP, czyli jest dokładnie tak jak chcesz. To jest jedynie kwestia odpowiedniego połączenia szablonów aukcji i szablonów opisu (odpowiedniego wstawienia tagów), BarteK to wyjaśniał gdzieś wcześniej.

 

Nie zawsze da sie to zrobic tak jak by czlowiek chcial. Uwazam, ze dodatkowa opcja nikomu nie zaszkodzi i moze jednynie usprawnic prace tym, ktory chca miec wszystkie zdjecia towaru w aukcji, nie chca galerii i nie chca zagladac do opisu zeby sprawdzic jakie sa dodane zdjecia.

Link to postu

No przynajmniej jeden kmc rozumie moje intencje, bo już myślałem, że  bzdury wypisuję :)

 

Myślę, że kwestie zmian w szablonach można zrealizować poprzez zmiany zbiorcze. Wstępnie szacuję, że taka funkcjonalność pojawiła by się za dwie wersje (1.6). Z pewnością ułatwi to pracę ale i będę potrzebował wskazówek co jest najbardziej potrzebne i w jaki sposób w poszczególnych modułach. Ale o tym to pewnie osobny wątek powstanie.

Link to postu

Kosz wysylki to pryszcz. Mam na mysli zamiane kosmetyczna, ale zmiane w szablonie aukcji (html). To wygeneruje dosc powazny problem przy duzej ilosci szablonow.

Zmiany w html robi się w szablonie opisu (Aukcje -> Szablony opisów), robisz to raz, następnie przeklikujesz wszystkie szablony aukcji z góry na dół:

[szablon aukcji] - zakładka Opis -> Użyj innego -> [wybierasz szablon opisu który poprawiłeś] (wtedy każdy szablon aukcji zostanie odświeżony, i będzie "zmieniony").

Ja stosuje zapytanie w SQL, które samo aktualizuje wszystkie szablony aukcji pod względem przypisanego szablonu opisu. Zresztą taka sytuacja przez rok czasu zdarzyła mi się raz. Jak BarteK i załoga zaimplementują to fabrycznie to już wogóle będzie super.

 

No wlasnie! Jak musze jeszcze zagladac do przygotowanych, to idea multiszablonow totalnie mija sie z celem, bo zaoszczedze doslownie kilka minut.

Do przygotowanych można zajrzeć ale NIE trzeba (mówiłeś o "utracie kontroli"), to jest tylko dodatkowa opcja, my akurat nie zaglądamy tam wcale. Zmian w szablonach aukcji też nie robimy praktycznie żadnych, kategorie, koszta wysyłki, parametry wszystko jest stałe, opis się nigdy nie rozjeżdza (może to kwestia odpowiedniego przygotowania kodu HTML).

 

Tak wystawiam z jednego i szybko poprawiam (lub nie) koszt wysylki, zmieniam kategorie, w tej chwili wywalam nadmiarowe zdjecia, zaznaczam parametry, sprawdzam czy sie szablon nie rozjechal i gotowe.

Dosyć długa ścieżka, a nie wspomne o podatności na błędy. Zresztą, jak wyżej, nie pamiętam kiedy ostatnio przechodziłem przez drzewko kategorii. Cała moja praca ogranicza się do zmiany szablonu aukcji na inny a i to nie zawsze.

 

Zmiany w szablonach aukcji czy opisu zdarzają się raz na kilka miesięcy, osobiście wolę poświęcić 2h raz na pół roku na przeklikanie 60 pozycji, niż co miesiąc tracić kilka-kilkanaście godzin na ręczne zmiany pod każdy towar.

 

Nie zawsze da sie to zrobic tak jak by czlowiek chcial. Uwazam, ze dodatkowa opcja nikomu nie zaszkodzi i moze jednynie usprawnic prace tym, ktory chca miec wszystkie zdjecia towaru w aukcji, nie chca galerii i nie chca zagladac do opisu zeby sprawdzic jakie sa dodane zdjecia.

Opcja sama w sobie nie jest zła, sam mógłbym z niej skorzystać od czasu do czasu, ale korzyści jest mało, a są ważniejsze sprawy do zrobienia.

Nie będę więcej przekonywać, ale polecam spróbować podejścia z "automatu".

 

@BarteK

Jest jakaś szansa na rozbudowę systemu notatek o liste zadań "do zrobienia" (podpinane pod klienta, towar, aukcje), prosty kalendarz?

Link to postu

Notatki same w sobie były projektowane tak aby dało się je podłączyć pod klientów, towary, aukcje, ale na zasadzie takiej, że jeśli do klienta bądź towaru dodana zostanie notatka to pojawi się ona jako "tylko do odczytu" w transakcjach powiązanych z danym klientem czy towarem. Jeśli takie rozwiązanie jest satysfakcjonujące to zostanie wprowadzone w jednej z najbliższych wersji.

 

TODO można zrealizować chyba poprzez dodanie jeszcze jednego stanu do notatki. W tej chwili notatki mają pstryczek "zrobione", ale chyba lepiej gdyby był on 3 stanowy: pusto, do zrobienia, zrobione. Można by wtedy wyświetlić gdzieś taką listę notatek do zrobienia. Kalendarz to już nie będzie taka prosta sprawa, ale napisz jak sobie wyobrażasz to wszystko.

Link to postu

Ty masz inne podejscie do wystawiania aukcji, a ja mam inne.

Niestety nie przekonasz mnie do swojego sposobu postepowania, bo ja uwazam, ze im mniej szablonow tym lepiej.

 

W porządku, rozumiem...

 

Notatki same w sobie były projektowane tak aby dało się je podłączyć pod klientów, towary, aukcje, ale na zasadzie takiej, że jeśli do klienta bądź towaru dodana zostanie notatka to pojawi się ona jako "tylko do odczytu" w transakcjach powiązanych z danym klientem czy towarem. Jeśli takie rozwiązanie jest satysfakcjonujące to zostanie wprowadzone w jednej z najbliższych wersji.

 

TODO można zrealizować chyba poprzez dodanie jeszcze jednego stanu do notatki. W tej chwili notatki mają pstryczek "zrobione", ale chyba lepiej gdyby był on 3 stanowy: pusto, do zrobienia, zrobione. Można by wtedy wyświetlić gdzieś taką listę notatek do zrobienia. Kalendarz to już nie będzie taka prosta sprawa, ale napisz jak sobie wyobrażasz to wszystko.

 

Konieczna byłaby osobna zakładka na zadania.

Tak jak piszesz, trzy stany byłyby konieczne: pusto - zwykła notatka, do zrobienia, zrobione - zadania.

 

Samo zadanie powinno mieć pola:

- priorytet (stany: niski, normalny, wysoki)

- procent wykonania

- data (i opcjonalnie - checkBox? - godzina) rozpoczęcia, planowanego zakończenia, wykonania

- utworzone przez użytkownika (tylko-do-odczytu)

- przypisane do użytkownika (wybór z listy)

- oczywiście treść zadania

 

[OPCJONALNIE]

a) cykliczne powtarzanie zadań

Ideałem jest chyba rekurencja zadań w Outlooku, ale można by to uprościć do pytania w momencie wykonania danego zadania, czy utworzyć takie samo zadanie z interwałem zadanym w ustawieniach zadania (czyli data rozpoczęcia bieżącego zadania + interwał).

 

b) zależność pomiędzy zadaniami (struktura drzewka), zadanie składa się z kilku podzadań. Jako przykład mogę podać ToDoList www.abstractspoon.com. Zmiany data rozpoczęcia zadania 1 zmienia date rozpoczęcia zadania 2 , ale to pewnie będzie wymagać większej pracy (przewiduję problemy z rekurencją. Gdybym musiał wybrać drzewko albo rekurencja to wybrałbym rekurencje)

 

c) pod checkboxem data i godzina przypomnienia o zadaniu

 

d) kalendarz jedynie jako forma prezentacji zadań na siatce miesiąca + możliwość przesuwania zadań, po kolejnych dniach

 

Zadanie powinno mieć możliwość dowiązania pod (oprócz wymienionych przez ciebie aukcja, towar, klient):

- transakcje

Można obsłużyć zadania typu: reklamacja towaru, i przede wszystkim 'upomnieć się o zwrot prowizji', a jest to istotne ze względu na konieczność pilnowania terminów przy zgłaszaniu FzP w allegro.

- lub pod nic

Dla zadań nie związanych z sello bezpośrednio (np. raport dobowy z kasy, kupić tusze do drukarki itp.)

 

Filtracja po wszystkich polach zadania, stanie zadania (do zrobienia, zrobione) i przeszukiwanie względem treści zadania (spod f8) to konieczność.

 

Zakładka zadanie powinna mieć kilka podzakładek:

Moje zadania - zadania przypisane do bieżącego użytkownika (domyślnie filtrowane na te 'Do zrobienia), ale z opcją zmiany filtracji na 'zrobione' lub wszystkie)

Pilne - wszystkie zadania 'do zrobienia' których termin wkrótce mija (wszyscy użytkownicy)

Zakończone - wiadomo

Wszystkie - wiadomo

 

W każdej zakładce możliwość filtracji po wszystkich polach zadania oraz po typie dowiązania, ponadto wyszukiwanie po treści zadania lub tytule (f8, jak w mailach)).

 

W zakładce Zadania, powinna być możliwość:

- Dodania

- Edycji

 

grupowo

- Usunięcia

- Oznaczenia jako wykonane/niewykonane

 

To tak z grubsza, parę rzeczy pewnie wyjdzie 'w praniu'.

 

Pozdr.

kmc

Link to postu

No to spory kombajny wymyśliłeś. To w zasadzie zakrawa na nowy projekt a w Sello raczej nie ma czasu na robienie kawału nowej funkcjonalności, z której i tak pewnie 98% ludzi nie skorzysta.

 

Mogę wiedzieć do czego potrzebne są takie możliwości?

 

Domyślałem się że za dużo tego ;)

Przy obsłudze w pojedynke pewnie mało potrzebne, im więcej osób w firmie tym bardziej takie coś się przydaje. To co opisałem to w zasadzie komplet potrzeb do pracy w grupie, no ale z drugiej strony jest Gestor.

 

Ostatecznie jakiś podstawowy moduł też by się sprawdził, czyli zadania tak jak w twojej propozycji (notatka z 3 stanami) podpinane pod Transakcje, Aukcje, Klienta, Towar. Pozwoliłoby to porządnie obsłużyć reklamacje, zwroty prowizji, domawianie towaru itp.

Trzeba byłoby dodać pole z datą do której zadanie ma zostać wykonane.

Reszta, to kwestia filtracji i powiadomienia o zbliżającym się "terminie" zadania.

No i osobna zakładka do zadań.

Link to postu

Cos w stylu kalendarza by sie przydalo.

Ja bym to raczej widzial na prostej zasadzie "jak w komorkach" + zadania do wykonania (chyba na poczatek starcza dwa stany: wykonane i nie).

 

Podstawa to zeby kalendarz byl zawsze widoczny (czyli najlepiej na pasku po lewej) i zeby bylo widac bierzace zadania do wykonania.

Konieczne bylo by tez powiazywanie zadan z konkretnymi klientami, transkacjami i paczkami - w formie linku.

Czyli cos na zasadzie "Zadzwonic do login_allego w sprawie X", gdzie login allegro jest klikalny i mamy karte kontrachenta, czy tez "wyslac FZP dla transkacji X", gdzie x jest linkiem do transakcji.

Link to postu
  • 1 rok później...

 

Kluczem jest tu stworzenie szablonów dla każdej z kategorii w której wystawiamy,

a następnie powielić szablon i dostosować tak by z tymi samymi opcjami (koszt wysyłki itp) towar był wystawion np. na sklepie lub z wyróżnieniem.

 

Szablony trzeba odpowiednio nazwać (opisowo), my stosujemy nazewnictwo zbliżone do nazwy kategorii + zastosowanych opcji czyli np. dla kategori 'Akcesoria'

 

Akcesoria

Akcesoria (sklep, wyróżniona)

Akcesoria (sklep)

Akcesoria (wyróżniona)

 

W ten sposób chcąc wystawić aukcje z odpowiednimi opcjami, do towaru podpinamy odpowiedni szablon aukcji (lub tylko zmieniamy domyślny).

 

Odgrzebując ten wątek zdaje się zdałem sobie sprawę że mój problem polega najprawdopodobniej na jakimś braku wiedzy w kwestii wystawiania szablonem spod towarów.

 

Napisałeś, że do towaru podpinamy odpowiedni szablon aukcji (lub tylko zmieniamy domyślny). I tu właśnie mój problem. Ja wystawiam aukcje codziennie. Jednego dnia chciałbym wysłać część szablonów przyporządkowanych do danego towaru a drugiego inną. Z tego co widzę mam możliwość albo wysyłać po jednym i wskazywać go za każdym razem albo wysłać wszystkie. Czy nie dałoby rady przy wysyłaniu aukcji z szablonu wskazywać grupę szablonów, które mają się wystawić?

 

PS 2 Jeżeli ktoś jest zainteresowany to mogę dokładniej opisać sposób wystawiania z poziomu "towar->wystaw z szablonu"

 

Jeśli jeszcze to przeczytasz - to ja jestem chętny :)

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...