Skocz do zawartości

mail informujący o wysyłce za pobraniem

Polecane posty

Witam, błędzik jaki znalazłem: mianowicie automatycznie tworzą mi się maile przy każdej zmianie statusu transakcji itp(dokładnie tak jak ustawione), jednak w przypadku wysyłki paczki za pobraniem do klienta idzie mail:

"Witaj ****!

 

Informujemy, że zakupione przez Ciebie

towary zostały wysłane przesyłką pobraniową pod adres:

, 0

 

Aktualnie oczekujemy na wpłynięcie zapłaty!"

 

Jak widać nie pobiera adresu do wysyłki, jednak po przejściu na klienta adres główny z serwisu jest wypełniony, a adres do wysyłki nie. Można obejść to jakoś, aby w momencie, gdy klient nie ma podanego adresu do wysyłki pobierał sobie adres główny z serwisu do maila? Napewno można..:))

Link to postu

Zmień sobie jeszcze ten fragment: "Aktualnie oczekujemy na wpłynięcie zapłaty!" na tekst typu: "Kwota do przekazania kurierowi to:", czy "Łączna kwota do zapłaty wyniesie:"

Zdarzało się, że Klienci źle interpretowali takie stwierdzenie, i wydzwaniali, że chcą za pobraniem i nie będą nic przelewać albo czy nie będą 2x płacić.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...