sklep@acaro.pl 0 Napisano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2010 w mail informujący o wysyłce za pobraniem Witam, błędzik jaki znalazłem: mianowicie automatycznie tworzą mi się maile przy każdej zmianie statusu transakcji itp(dokładnie tak jak ustawione), jednak w przypadku wysyłki paczki za pobraniem do klienta idzie mail: "Witaj ****! Informujemy, że zakupione przez Ciebie towary zostały wysłane przesyłką pobraniową pod adres: , 0 Aktualnie oczekujemy na wpłynięcie zapłaty!" Jak widać nie pobiera adresu do wysyłki, jednak po przejściu na klienta adres główny z serwisu jest wypełniony, a adres do wysyłki nie. Można obejść to jakoś, aby w momencie, gdy klient nie ma podanego adresu do wysyłki pobierał sobie adres główny z serwisu do maila? Napewno można..) Cytuj Link to postu
MARCIN e-kupowanie.pl 1 017 Napisano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2010 w mail informujący o wysyłce za pobraniem Jakiego tagu używasz? Przejrzałem ze 100 moich mejli informujących o wysyłce za pobraniem i wszędzie jest adres. Ja piszę tak: Zakupione przez Państwa towary, zostały w dniu dzisiejszym wysłane na adres: [Paczka::AdresWysylki]. Cytuj Link to postu
Joseph Kratz 17 Napisano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2010 w mail informujący o wysyłce za pobraniem Wartość ",0" to wartość domyślna na adres wysyłkowy ale KLIENTA a nie transakcji czy paczki. Ten adres zmienia się automatycznie jeśli klient ma w allegro wpisany alternatywny adres wysyłkowy. Korzystaj z tagu [Paczka::AdresWysylki]albo [Transakcja::AdresWysylki] i będzie ok. Cytuj Link to postu
sklep@acaro.pl 0 Napisano 30 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2010 w mail informujący o wysyłce za pobraniem spoko panowie rozwiązałem kilka dni temu poprzez zmianę taga..nie przytrybiłem który powinien być aby inny adres poszedł. Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2010 w mail informujący o wysyłce za pobraniem Zmień sobie jeszcze ten fragment: "Aktualnie oczekujemy na wpłynięcie zapłaty!" na tekst typu: "Kwota do przekazania kurierowi to:", czy "Łączna kwota do zapłaty wyniesie:" Zdarzało się, że Klienci źle interpretowali takie stwierdzenie, i wydzwaniali, że chcą za pobraniem i nie będą nic przelewać albo czy nie będą 2x płacić. Cytuj Link to postu
sklep@acaro.pl 0 Napisano 1 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2010 w mail informujący o wysyłce za pobraniem edytowalem to inaczej ale jeszcze nigdy mi sie nie trafil klient ktory by pisal cos w tym stylu ;p Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.