Nestor 1 Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 w Sello --> Subiekt Brak połączenia Witam. Wszystko działało jak należy. Korzystam od grudnia z Sello. Od 1 września Sello nie chce księgować w subiekcie sprzedaży ani aktualizować towarów. W ustawieniach Sello wszystko dobrze. Pokazuje błąd podczas wysyłania danych do subiekta: 0x800706BA Bardzo proszę o pomoc bo kongo się dzieje Cytuj Link to postu
Nestor 1 Napisano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2010 w Sello --> Subiekt Brak połączenia up Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 6 Września 2010 Udostępnij Napisano 6 Września 2010 w Sello --> Subiekt Brak połączenia Co pojawia się w dymku przy testowaniu połączenia w parametrach połączenia z systemem sprzedaży? Cytuj Link to postu
Nestor 1 Napisano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 6 Września 2010 w Sello --> Subiekt Brak połączenia Gdy robię test w Zewnętrzny system sprzedaży to pokazuje się że wszystko jest ok. Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 7 Września 2010 Udostępnij Napisano 7 Września 2010 w Sello --> Subiekt Brak połączenia nic nie zmieniałeś i przestało działać? Cytuj Link to postu
Nestor 1 Napisano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2010 w Sello --> Subiekt Brak połączenia Tak. Ja akurat nic nie zmieniałem. Nic nawet nie wygląda na to żeby było zmienione. Sello pokazuje że powiązanie jest dobre. Mógł ktoś inny zmienić bo kila osób na tym pracuje ale nikt nie chce się przyznać... Proszę naprowadźcie mnie jakoś.. dam buziaka--> Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 770 Napisano 7 Września 2010 Udostępnij Napisano 7 Września 2010 w Sello --> Subiekt Brak połączenia Błąd 0x800706BA jest błędem systemowym mówiącym o tym iż serwer RPC jest niedostępny (w tym przypadku chodzi o proces Subiekt.exe). Czy podczas wykonywania np synchronizacji istnieje proces Subiekt.exe w menadżerze zadań? Wygląda na to, że po prostu z jakiegoś powodu się on zamyka i stąd ten błąd. Poniżej załączam pliki reg służące do włączenia i wyłączenia logowania komunikacji z Subiektem. Proszę uruchomić log_subiekt_wlaczanie.reg, zrestartować Sello, przeprowadzić synchronizację i odesłać log z raportu ( będzie zawierał wpisy rozpoczynające się od symbolu gwiazdki "*") na sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku. subiekt_logowanie.zip Cytuj Link to postu
Nestor 1 Napisano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Września 2010 w Sello --> Subiekt Brak połączenia Istnieje w menadżerze urządzeń proces Subiekt.exe. W Subiekcie wyskakują mi informacje o błędzie. Spróbujemy zainstalować subiekta ponownie. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.