Skocz do zawartości

Sello --> Subiekt Brak połączenia

Polecane posty

Błąd 0x800706BA jest błędem systemowym mówiącym o tym iż serwer RPC jest niedostępny (w tym przypadku chodzi o proces Subiekt.exe). Czy podczas wykonywania np synchronizacji istnieje proces Subiekt.exe w menadżerze zadań? Wygląda na to, że po prostu z jakiegoś powodu się on zamyka i stąd ten błąd.

 

Poniżej załączam pliki reg służące do włączenia i wyłączenia logowania komunikacji z Subiektem. Proszę uruchomić log_subiekt_wlaczanie.reg, zrestartować Sello, przeprowadzić synchronizację i odesłać log z raportu ( będzie zawierał wpisy rozpoczynające się od symbolu gwiazdki "*") na sello@insert.com.pl z linkiem do tego wątku.

subiekt_logowanie.zip

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...