Skocz do zawartości

Problem z powiadomieniami i zmianą adresu.

Polecane posty

Mój problem polega na tym, że...

 

klient pisząc do mnie maila iż chcę zmienić adres do wysyłki, zmieniam adres do wysyłki ręcznie-->adres-->zmień.

Adres do wysyłki jest poprawny natomiast w powiadomieniu klient otrzymuje informację iż towar został wysłany na adres główny ( nie ten który zmieniałem)

jak ustawić sello aby po zmianie adresu ręcznie, wysyłam powiadomienie z poprawnym adresem wysyłki ?

Link to postu

W którym miejscu jest ten adres zmieniany?

Powinien być on zmieniany w transakcji. Jeśli jednak dla tej transakcji jest już utworzona paczka to w paczce adres ten się nie zmieni. Adresy w Sello są kopiowane przy tworzeniu, co oznacza, że:

- transakcja otrzymuje adres wysyłkowy klienta przy tworzeniu

- paczka otrzymuje adres wysyłkowy z transakcji przy tworzeniu

 

 

Link to postu

I jest to b. duży błąd - o ile kopiowanie adresu z danych klienta do transakcji (z możliwością późniejszej niezależnej edycji) ma sens, o tyle przy tworzeniu paczki  adres powinien pozostać nadal powiązany z transakcją (tak, żeby zmiany wprowadzone w jednym miejscu przenosiły się w drugie).  Nie bardzo wyobrażam sobie logikę innego działania (tzn. np. takiego, jakie w tej chwili jest zastosowane w Sello), a nawet jeśli taka jednak jest to możliwość pozostawienia jednego adresu dla transakcji i paczki powinna być przynajmniej opcjonalna.

Link to postu

Czy ta paczka jest tworzona przy zapisywaniu transakcji? Czy po jej zapisaniu? To są istotne szczegóły na odtworzenie tego błędu u nas.

 

W przypadku użytkowników systemu Windows 7, jest możliwość nagrania problemu:

W tym celu należy otworzyć menu start i wpisać "psr" lub "Zarejestruj kroki w celu odtworzenia problemu".

 

Po włączeniu rejestrowaniam należy wykonać operację tak aby było widać zaistnienie błędu, ewentualnie opatrzyć istotne fragmenty komentarzem (są na panelu nagrywacza odpowiednie przyciski). Po zakończeniu nagrywania program poprosi o lokalizację gdzie zapisać plik ZIP, w którym będą zrzuty ekranu, i przesłać ten plik do nas na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku którego problem dotyczy.

Link to postu

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Użytkownik forum
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...