kickboxing1 1 Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 w Problem z powiadomieniami i zmianą adresu. Mój problem polega na tym, że... klient pisząc do mnie maila iż chcę zmienić adres do wysyłki, zmieniam adres do wysyłki ręcznie-->adres-->zmień. Adres do wysyłki jest poprawny natomiast w powiadomieniu klient otrzymuje informację iż towar został wysłany na adres główny ( nie ten który zmieniałem) jak ustawić sello aby po zmianie adresu ręcznie, wysyłam powiadomienie z poprawnym adresem wysyłki ? Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 29 Września 2010 Udostępnij Napisano 29 Września 2010 w Problem z powiadomieniami i zmianą adresu. W którym miejscu jest ten adres zmieniany? Powinien być on zmieniany w transakcji. Jeśli jednak dla tej transakcji jest już utworzona paczka to w paczce adres ten się nie zmieni. Adresy w Sello są kopiowane przy tworzeniu, co oznacza, że: - transakcja otrzymuje adres wysyłkowy klienta przy tworzeniu - paczka otrzymuje adres wysyłkowy z transakcji przy tworzeniu Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 1 Października 2010 Udostępnij Napisano 1 Października 2010 w Problem z powiadomieniami i zmianą adresu. I jest to b. duży błąd - o ile kopiowanie adresu z danych klienta do transakcji (z możliwością późniejszej niezależnej edycji) ma sens, o tyle przy tworzeniu paczki adres powinien pozostać nadal powiązany z transakcją (tak, żeby zmiany wprowadzone w jednym miejscu przenosiły się w drugie). Nie bardzo wyobrażam sobie logikę innego działania (tzn. np. takiego, jakie w tej chwili jest zastosowane w Sello), a nawet jeśli taka jednak jest to możliwość pozostawienia jednego adresu dla transakcji i paczki powinna być przynajmniej opcjonalna. Cytuj Link to postu
kickboxing1 1 Napisano 4 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Października 2010 w Problem z powiadomieniami i zmianą adresu. w transakcjach podczas zmiany adresu, zmieniam adres po czym tworzę paczkę. Adres do wysyłki mam poprawny jednak klient otrzymuje powiadomienie z podstawowym (starym) adresem który zmieniałem w transakcjach . . . Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 4 Października 2010 Udostępnij Napisano 4 Października 2010 w Problem z powiadomieniami i zmianą adresu. A której wiadomości to dotyczy? Na jakie zdarzenie? (parametry/Wiadomości automatyczne). Cytuj Link to postu
kickboxing1 1 Napisano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Października 2010 w Problem z powiadomieniami i zmianą adresu. dotyczy wiadomości: powiadomienie o wysyłce towaru i wyświetla się podstawowy adres, a w transakcjach adres wysyłki został zmieniony.. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 784 Napisano 8 Października 2010 Udostępnij Napisano 8 Października 2010 w Problem z powiadomieniami i zmianą adresu. Czy ta paczka jest tworzona przy zapisywaniu transakcji? Czy po jej zapisaniu? To są istotne szczegóły na odtworzenie tego błędu u nas. W przypadku użytkowników systemu Windows 7, jest możliwość nagrania problemu: W tym celu należy otworzyć menu start i wpisać "psr" lub "Zarejestruj kroki w celu odtworzenia problemu". Po włączeniu rejestrowaniam należy wykonać operację tak aby było widać zaistnienie błędu, ewentualnie opatrzyć istotne fragmenty komentarzem (są na panelu nagrywacza odpowiednie przyciski). Po zakończeniu nagrywania program poprosi o lokalizację gdzie zapisać plik ZIP, w którym będą zrzuty ekranu, i przesłać ten plik do nas na sello@insert.com.pl z linkiem do wątku którego problem dotyczy. Cytuj Link to postu
kickboxing1 1 Napisano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2010 w Problem z powiadomieniami i zmianą adresu. po utworzeniu transakcji przy zmianie adresu wysyłki przed utworzeniem paczek... Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.