martaaa 0 Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 w wymuszenie zakończenia aukcji Witam Sello pokazało komunikat wymuszenie zakończenia aukcji. Aukcje znajdują się w zakładce zakończone chociaż w rzeczywistości na allegro dalej trwają. W zakładce trwające pokazuje się tylko kilka aukcji , niektóre z nich są już dawno zakończone. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 w wymuszenie zakończenia aukcji co widnieje w kolumnie data zakończenia tych aukcji? Czy aukcje te (błędnie zakończone w Sello) zostały może przedłużone przez serwis aukcyjny? Cytuj Link to postu
martaaa 0 Napisano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 w wymuszenie zakończenia aukcji aukcje w zakładce zakończone ,które trwają w allegro dalej maja datę zakończenia np 12.01.2010 r i zgodnie z tą data powinny się kończyć nie było one przedłużane przez allegro Cytuj Link to postu
Tomek Mazur 158 Napisano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2011 w wymuszenie zakończenia aukcji Może te aukcje źle się pobrały... Spróbuj zsynchronizować parametry serwisu Sello -> Narzędzia -> Synchronizuj parametry serwisu ->opcja z wymuszeniem A następnie -> Wyslij/Odbierz -> "Odbierz" przy Serwisy Aukcyjne -> Po prawej stronie zaznaczone pierwsze 4 ptaszki od góry, pierwszy od dołu koniecznie pusty. Cytuj Link to postu
martaaa 0 Napisano 5 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2011 w wymuszenie zakończenia aukcji Sello po raz kolejny przeniosło wszystkie aukcje trwające do zakładki zakończone. Data zakończenia jest "przyszła" np. 18.01.2011 - tak normalnie powinna zakończyć się aukcja, również tym razem pojawił się komunikat "wymuszenie zakończenia aukcji". Aukcje są widoczne na allegro. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 776 Napisano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2011 w wymuszenie zakończenia aukcji Sello wymusza to zakończenie na podstawie czasu serwera jaki zwraca allegro. Być może ten czas jest błędny co powoduje zamykanie aukcji. Aby to sprawdzić będziemy potrzebować logów z komunikacji z allegro (dokładniej z pobierania aukcji trwających). Instrukcję włączania takiego loga można uzyskać wysyłając maila z linkiem do tego wątku na adres sello@insert.com.pl Istotne jest, aby przysłać ten log w momencie gdy zostanie zauważony tenże błąd. Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.