Paweł Mobisoft.com.pl 1 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 w Czy firma Inster powinna zrekompensować przerwy w działaniu Sello Jeżeli macie dość przerw w działaniu Sello wyraźcie swoją opinie być może ta ankieta sprawi, że firma Insert chociaż trochę przejrzy na oczy i poczuje się do zrekompensowania nam straconych nerwów, klientów oraz czasu. Cytuj Link to postu
legend 5 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 w Czy firma Inster powinna zrekompensować przerwy w działaniu Sello to jest logiczne, że tak. przez niedziłający progrom jestem zmuszony do siedzenia po nocach w pracy i to z różnym skutkiem. prócz czasu kosztowało mnie to już sporo nerwów, bo klienci nie chcą czekać i nie obchodzą ich problemy z oprogramowaniem. ryzykuję negatywem i do tego utratą klienta co jest bezcenne. Na to wszystko co działo się z sello przez 2 lata można było spojrzeć przez palce, nie było kolorowo, ale jakoś dawali sobię radę z problemami. Niestety to co widze teraz to jest czarna rozpacz i wystawienie do wiatru. 3 dni pokrętnej pracy i parę kpln w plecy. SUPER!!! wg mnie rekompensatą powinnna być zniżka w abonamencie rocznym dla użytkowników sello-choć będzie to raczej gest handlowy aniżeli pokrycie faktycznych strat. Cytuj Link to postu
bodypak 2 Napisano 31 Marca 2011 Udostępnij Napisano 31 Marca 2011 w Czy firma Inster powinna zrekompensować przerwy w działaniu Sello Rozmawiałem z moim prawnikiem. Na forum jest sporo cennych informacji jakie działają bardzo na niekorzyść Insertu w tym co robi. Jeszce kilka dni braku działania (efektywnego, nie powiedzenia robimy co możemy) oraz braku reakcji na żale, ankiety, złości i zrobimy petycję z podpisami. Ja potrafię potrafię udowodnić ile straciłem, celowo spisuje sobie taką dokumentację od 2 dni. Mając za sobą powiedzmy 50 użytkowników z podobnym podejściem mamy precedens (podejrzewam bez problemu ich znajdę). Jak to nie pomoże będzie telewizja, Insert chyba sądzi, iż ma do czynienia z 17-sto latkami jacy dłubią sobie na allegro do pensji...myślę że wiele osób chętnie zobaczyłoby jak tak "wielka" firma wygląda od środka produkując program sello? Przejedziecie się na tym podejściu! Polacy pomieszkajcie zagranicą! Narzekacie i tak nic z tego, a Pan BarteK jak widzę sam nie ogranie tematu szans nie ma (mówię to z szacunkiem do tej osoby) Drogi Insercie albo zaczniecie działać szybko, albo w niezadowolonych ludziach siła, liczę na Was! Cytuj Link to postu
Nestor 1 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 w Czy firma Inster powinna zrekompensować przerwy w działaniu Sello Jestem za tym aby firma "Inster" zrekompensowała mi błędy firmy Insert! Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 w Czy firma Inster powinna zrekompensować przerwy w działaniu Sello http://forum.sello.pl/index.php?topic=4075 Cytuj Link to postu
bodypak 2 Napisano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2011 w Czy firma Inster powinna zrekompensować przerwy w działaniu Sello Widać gest... Step 2 --> poprawne działanie, czekamy! Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.