rak71 0 Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 w Szczegóły transakcji, aukcji, paczek, podląd wiadomości itp. Witam, mam następujący problem z programem sello w wersji 1.6.2HF i 1.7. Z dnia na dzień przestał działać podgląd wiadomości i szczegóły transakcji paczek na stacji klienckiej (pierwsze zakładki z dolnej belki). Na serwerze wszystko jest ok, wyświetla się prawidłowo. Zmieniając zakładkę z szczegóły transakcji na wiadomości, towary czy paczki wszystko wyświetla się poprawnie. Problem jest tylko z stacją roboczą na wszystkich wersjach sello. Po aktualizacji sello do najnowszego 1.7 ekran startowy się nie wyświetla. (cały biały), problem dalej występuje. Dodam że korzystam z sello na dwóch komputerach od roku czasu. Wszystko zawsze było ok (ew, problemy z pobieraniem transakcji - było o tym głośno) Na serwerze wszystko dobrze się wyświetla, działa jak należy. Na stacji klienckiej występują wyżej opisane problemy. Problem jest o tyle denerwujący że nie ma natychmiastowego podglądu transakcji, trzeba na każdą wchodzić z listy(wyskakujące okna) i wydłuża to makabrycznie pracę z programem... Jakieś pomysły? Sugestie? Może koleżanka która pracuje na tym komputerze coś odinstalowała, co spowodowało błędne wyświetlanie? Z tym że ponowna reinstalacja sello powinna pomóc, a tutaj nic się nie dzieje... Cytuj Link to postu
tadzimir.pl 155 Napisano 25 Maja 2011 Udostępnij Napisano 25 Maja 2011 w Szczegóły transakcji, aukcji, paczek, podląd wiadomości itp. W szczególe raczej nie pomogę (to do Sello Team), ale zrób jeden prosty test, żeby sprawdzić, czy problem jest ze stanowiskiem, czy z użytkownikiem Sello. Spróbuj zalogować się na serwerze na tego użytkownika, który normalnie działa na stacji klienckiej i odwrotnie. Cytuj Link to postu
Bartosz Rosa 1 781 Napisano 26 Maja 2011 Udostępnij Napisano 26 Maja 2011 w Szczegóły transakcji, aukcji, paczek, podląd wiadomości itp. Czy na komputerze jest zainstalowany Internet Explorer i w której wersji? Cytuj Link to postu
rak71 0 Napisano 26 Maja 2011 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2011 w Szczegóły transakcji, aukcji, paczek, podląd wiadomości itp. @BarteK: Jest zainstalowany w wersji IE 8.0.6 @tadzimir: Problem był z jednym stanowiskiem. Logując się jako inny użytkownik z tego komputera występował ten sam błąd. Resetowaliśmy komputer, serwer z baza danych, instalowałem od początku sello (aktualizacja do wersji 1.7) Żadna z tych operacji nie pomogła. Dzisiaj wszystko wróciło do normy. Nie wiem co było przyczyną. Wszystko trwało dwa dni z rzędu. Wszystkie komputery w firmie mają taką samą konfigurację i taki sam soft. Dziękuję za szybki odzew, i przepraszam za kłopot. Jak problem wystąpi ponownie (oby nie) zrobię screeny. Sam cieszę się, że nie mam już tego problemu. Koleżanka z pracy rano oznajmiła "Naprawiło Się!" :D Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.